AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #1 Skrevet 13. juli 2016 Har noen råd angående ting man bør tenke på? Hørte om et mobilabonnement man bør ordne med i Norge, hvor man ringer og surfer til like lav pris i Norden som i Norge. Hvilket er det, og er det mer lønnsomt enn å ordne abonnement i Sverige? Er det greit å beholde norsk nr. eller bør jeg ha et svensk i tillegg? Hva med godt bredbånd hjemme? Surfer ikke ekstremt mye, men vil se litt filmer osv. Skal bo i Sverige i sikkert minst ett år, maks noen få år sannsynligvis. Ikke lurt å la bilen min stå i garasje i Norge all den tiden? Er det dyrt å styre og ordne med å ta den med til Sverige? Bør jeg heller selge den og kjøpe en i Sverige? Den er modell fra tidlig 2000tallet, som tar meg fra A til B, helt grei bil som jeg ikke egentlig vil kvitte meg med. Hvor bør man ordne med innbo- og bilforsikring? Har hørt at det er lavere lønn og høyere skatt der. Hvor stor forskjell er det egentlig fra Norge? Strømpriser? Hvor bør man ha strømavtale? TV-lisens? Andre regninger som man må være forberedt på? Er det noe som er litt typisk at man ikke tenker over, men som er ganske ulikt Norge? Har hørt det gjerne er dobbelt så dyrt å parkere der som her. Tenker det er endel ting som ikke er så kult, men som er til å leve med.. Setter stor pris på råd og ideer. Anonymkode: 11431...885
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #2 Skrevet 13. juli 2016 Hvorfor flytter du dit? Jobb? Anonymkode: 9b28d...ed3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #3 Skrevet 13. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor flytter du dit? Jobb? Anonymkode: 9b28d...ed3 Jobb ja, og for å være i omgivelser som er utmerket for en fritidsinteresse jeg har Anonymkode: 11431...885
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå