Gå til innhold

Raske gåturer... Har det noen som helst effekt?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Min form for "trening" er for tiden å gå raskt i ca. 1 time 3-4 ganger i uka. I tillegg har jeg noen styrkeøvelser med og uten strikk (tar ca. 1/2-3/4 time å gå gjennom det programmet) jeg har begynt med, de gjør meg varm og svett (og støl, dagene etterpå). Planen er å gjennomføre de øvelsene ivertfall 2 ganger i uka.

Vil dette ha noen som helst slags positiv effekt på kroppen min? Skulle gjerne blitt sterkere og friskere, samt strammet opp litt her og der. Vil dette holde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Raske turer 3-4 ganger i uken er kjempebra fettforbrenningstrening! Klart det har effekt for kroppen! Når du får trent styrke i tillegg, er det superbra, og du kommer til å se merkbare forandringer etterhvert!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Dette ner jo oppskriften på et godt sunt liv du har startet med! Flink flink flink jente :)

Hvis du fortsetter sånn vil du merke forskjell både fysisk pg psykisk! En hel time.. Du er jammen flink! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du også tenker på forbrenning, har det også litt å si NÅR du tar gåturene.

Gå tur om morgenen, etter en kopp kaffe, FØR frokost.

Da tar forbrenninga skikkelig fart!

Eller gå etter at du har trent styrke. Da har du tømt glykogenlagrene i kroppen, og du forbrenner direkte fra fettlagrene.

Vet jo ikke om du trenger å tenke forbrenning, men det er ihvertfall et godt tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...