Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Kan noen hjelpe meg om det er mulig at jeg er gravid..?

Greia er: sist gang jeg hadde mensen var i midten av mai ca. (har ikke regelmessig mens, så aner ikke når den kommer eller går) kjæresten min jobber offshore, og sist gang vi hadde sex begynner snart å nærme seg 4 uker straks. Har nå de siste dagene vært veldig følsom og øm i nipplene mine, og ofte fått vonde smerter nederst med magen/livmoren. 

Til info så har jeg pcos og er plaget med cyster, men syntes ikke at smertene minnes om cyster denne gangen.. 

Så kan dette kanskje hørest ut som graviditet, eller..?

Anonymkode: 0ee93...707

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tar du ikke bare en test og får et pålitelig svar, i stedet for synsesvar her inne a la "det er mulighet for at du er gravid! Det kan også hende du ikke er det!" når det har gått 4 uker siden samleie? Jeez

Anonymkode: 15cab...fa3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tar du ikke bare en test og får et pålitelig svar, i stedet for synsesvar her inne a la "det er mulighet for at du er gravid! Det kan også hende du ikke er det!" når det har gått 4 uker siden samleie? Jeez

Anonymkode: 15cab...fa3

Fordi jeg er på ferie og har ikke muligheten til reise i over 3 timer til første butikk. synes det er derfor fint å kunne dele tankene mine med andre og høre va andre mener :-) 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Har du hatt sex? Hvis ja så er det en mulighet for å være gravid. Det kan være graviditet, den er mulig det ikke er det. 

Anonymkode: 9090a...f9a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du hatt sex? Hvis ja så er det en mulighet for å være gravid. Det kan være graviditet, den er mulig det ikke er det. 

Anonymkode: 9090a...f9a

Ja hadde sex for nesten 4 uker siden.. 3 og en halv for å være eksakt

TS

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med disse trådene? Vi kan ikke gi deg et pålitelig svar uansett hvor langt det er til nærmeste butikk. Å dele tanker rundt dette? Ja, du kan være gravid. Det kan også være menssymptomer du har. 

Anonymkode: d86ad...60e

• Liker 2
Gjest Sisti
Skrevet

Hvis du har hatt ubeskyttet sex og ikke har hatt mensen siden er det alltid en mulighet for å være gravid. Uavhengig av hva du kjenner i brystvorter eller mage. 

Ikke alle får symptomer når de er gravide, og ikke alle er gravide selv om de har lignende symptomer. 

Så det eneste du skal vurdere er om du har hatt ubeskyttet sex og mensen etter det. 

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Kan noen hjelpe meg om det er mulig at jeg er gravid..?

Greia er: sist gang jeg hadde mensen var i midten av mai ca. (har ikke regelmessig mens, så aner ikke når den kommer eller går) kjæresten min jobber offshore, og sist gang vi hadde sex begynner snart å nærme seg 4 uker straks. Har nå de siste dagene vært veldig følsom og øm i nipplene mine, og ofte fått vonde smerter nederst med magen/livmoren. 

Til info så har jeg pcos og er plaget med cyster, men syntes ikke at smertene minnes om cyster denne gangen.. 

Så kan dette kanskje hørest ut som graviditet, eller..?

Jeg har ikke noe godt svar til deg, men er jo mulig da :) og hadde jeg vært deg hadde jeg spurt på babyverden sitt forum istedenfor, der er de ikke så spydige og mye hyggeligere :) 

Anonymkode: 73d12...b7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke noe godt svar til deg, men er jo mulig da :) og hadde jeg vært deg hadde jeg spurt på babyverden sitt forum istedenfor, der er de ikke så spydige og mye hyggeligere :) 

Tusen takk for svar! :) skal heller prøve der ja, her var det bare uhyggelige kommentarer å få dessverre..

TS

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har du helt rett i. Der sier de at du  er gravid, dersom det er det du vil høre. Og hvis noen sier det, så er det jo sant. 

Anonymkode: d86ad...60e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen her eller der kan fortelle deg om du er gravid eller ikke. Det blir helt feil. Ta en test så fort du får en mulighet. Lykke til !

Anonymkode: 2558e...ed7

Gjest Chroma
Skrevet

Lykke til, håper du får svaret du ønsker deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...