AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #1 Skrevet 13. juli 2016 Har tenkt til å gå til innkjøp av Ergobaby 360. Leser om spedbarnsinnlegget, og står det skal brukes fra nyfødt og til 4 mnd. Men leser også 5,5 kg. Min gutt er en stor baby på 2 1/2 mnd og snart 7 kg. Skal han bruke spedbarnsinnlegget da? Han er jo over 5,5 kg, men under 4 mnd. Kan han sitte med benene ut til siden, eller må han egentlig sitte i froskestilling med tanke på alder? Tror vel egentlig ikke at han får plass i innlegget engang når jeg ser på bilder av det Denne skal jo være best i test, men noen med erfaringer? Og er den lett å ta på og sette baby i? Anonymkode: 5cee6...173
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #2 Skrevet 13. juli 2016 Er litt usikker, vet mange bare bruker puta i spedbarnsinnlegget når de har store babyer under 4 mnd. Jeg har den selv, men har en tass på 4 mnd og 5 kg. Har i grunn begynt å bruke den først nå, men er veldig fornøyd. Jeg klarer fint å ta den på alene. Bare løsner ltt på stroper så de er enkle å feste sammen, også strammer jeg de når alt er på plass. Gikk tur i 3 timer igår med baby oppi(med pause) og han bare koste seg. Den er også veldig behagelig å ha på for den som bærer. Anonymkode: 8dae5...d3d
Amarone Skrevet 13. juli 2016 #3 Skrevet 13. juli 2016 Vi kjøpte 360 med spedbarnsinnlegg da babyen var 1 måned. Siden han også var stor fikk vi en periode fra ca 3 måneder og frem til ca 4 måneder hvor vi ikke brukte selen pga at det ble for trangt. Det viktigste med å bruke ergobabyen uten nyfødtinnlegget er hvor god babyen din er til å holde hodet selv. Uansett var Ergobaby 360 en god investering for oss.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #4 Skrevet 13. juli 2016 Jeg vil foreslå Ergobaby adapt. Den har innebygget spedbarnsinnlegg og er vel generelt vurdert til å være en bedre sele. Du kan også melde deg inn i Norsk bæregruppe på FB, mye info å hente der. Anonymkode: 31838...8f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå