Gå til innhold

Lage bare halve pakka, fryse tilbake resten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Jeg er en student som savner stipendet sitt midt på sommeren, og lever da i stor grad på First Price Pytt i Panne. Disse pakkene er både rimelige og gode, så det passer bra.

Eneste problemet mitt er at pakkene er litt for store. Hva er lurere, lage hele samtidig, og sette den ferdige pytt i pannen i kjøleskapet ellerno, eller er det mulig å sette tilbake halve pakka i fryseren?

Skjønner dette er veldig teit spørsmål, men teitheten gjennspeiler personligheten min.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Halve pakka og frys ned.

Anonymkode: 2c9e4...160

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge den ikke tiner før du bruker den går det fint å putte resten i fryseren :) ellers går det fint å bare steke opp hele posen også, det er stort sett det jeg gjør. Også spiser jeg resten neste dag :)

Anonymkode: ab198...c3a

Skrevet

Takk folkens, bon apetitt!

Skrevet

Har ikke erfaring med ferdigposer med pytt i panne, men tror du kan slå posen hardt mot en bord- eller benkekant så er den delt i to, det samme kan man gjøre med frossen-pizza for eksempel. Poenget er å treffe midten, da går det greit og det deles i to.

Skrevet
16 timer siden, Atea skrev:

Har ikke erfaring med ferdigposer med pytt i panne, men tror du kan slå posen hardt mot en bord- eller benkekant så er den delt i to, det samme kan man gjøre med frossen-pizza for eksempel. Poenget er å treffe midten, da går det greit og det deles i to.

En pose med for eksempel pytt i panne er jo små biter, så det skal jo ikke være noen grunn til å slå den mot et bord for å dele i to - man bare heller ut det man vil ha. Dersom det hele er fryst i en stor klump har du for dårlig fryser, eller det har skjedd noe feil på veien til fryseren. 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Glitnir skrev:

En pose med for eksempel pytt i panne er jo små biter, så det skal jo ikke være noen grunn til å slå den mot et bord for å dele i to - man bare heller ut det man vil ha. Dersom det hele er fryst i en stor klump har du for dårlig fryser, eller det har skjedd noe feil på veien til fryseren. 

Ja, da har det antakeligvis tint, samlet seg i en stor klump, for så å bli fryst igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...