Gjest BethD Skrevet 13. juli 2016 #1 Skrevet 13. juli 2016 (endret) hjf Endret 16. juli 2016 av BethD
lillsunshine Skrevet 13. juli 2016 #2 Skrevet 13. juli 2016 Du kan jo se det an. Men trå forsiktig. Selv om du har skrevet at ONS ikke er aktuelt på Tinderprofilen, så er det ikke sikkert han bryr seg. Han har jo hatt sex med deg før, så er det kun det han er ute etter så er han gjerne sleip nok til å prøve seg. Du får spørre han litt og undersøke hva han er ute etter. Men husk, er han nylig komt ut av et forhold vil han jo gjerne være singel en stund.. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #3 Skrevet 13. juli 2016 Jeg ville nok ikke det. Han hadde sjansen da, og ga den velvillig fra seg. Om du så hadde "kapret" ham, hadde du ikke hatt dette i bakhodet? Jeg ville i hvert fall hatt det. Vissheten om at jeg aldri var "drømmedama" er jo der, og jeg hadde egentlig gått og ventet på at han skulle forlate meg for en han var stormforelsket i - for det var jo aldri meg. Men nå har jeg kanskje mer stolthet enn snittet. Anonymkode: 10103...7cb 4
Gjest BethD Skrevet 13. juli 2016 #4 Skrevet 13. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville nok ikke det. Han hadde sjansen da, og ga den velvillig fra seg. Om du så hadde "kapret" ham, hadde du ikke hatt dette i bakhodet? Jeg ville i hvert fall hatt det. Vissheten om at jeg aldri var "drømmedama" er jo der, og jeg hadde egentlig gått og ventet på at han skulle forlate meg for en han var stormforelsket i - for det var jo aldri meg. Men nå har jeg kanskje mer stolthet enn snittet. Anonymkode: 10103...7cb Nei du sier jo noe der... men jeg er jo såpass drømmende og i det hele tatt at jeg tenker at kanskje det bare ikke var "vår tid" der og da? jeg vet ikke....
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #5 Skrevet 13. juli 2016 10 minutter siden, BethD skrev: Det skal sies at på Tinderprofilen min så har jeg skrevet at ONS er ikke aktuelt,noe jeg regner med han leste før han sveipet høyre sååå.. Åja, du har skrevet det ja. Ja da så. Anonymkode: 424bb...e40 1
Gjest BethD Skrevet 13. juli 2016 #6 Skrevet 13. juli 2016 7 minutter siden, lillsunshine skrev: Du kan jo se det an. Men trå forsiktig. Selv om du har skrevet at ONS ikke er aktuelt på Tinderprofilen, så er det ikke sikkert han bryr seg. Han har jo hatt sex med deg før, så er det kun det han er ute etter så er han gjerne sleip nok til å prøve seg. Du får spørre han litt og undersøke hva han er ute etter. Men husk, er han nylig komt ut av et forhold vil han jo gjerne være singel en stund.. Ja jeg har ingen intensjoner om å være "på" slik jeg var den gang.. !
Gjest BethD Skrevet 13. juli 2016 #7 Skrevet 13. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Åja, du har skrevet det ja. Ja da så. Anonymkode: 424bb...e40 Hva mener du med det?
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #8 Skrevet 13. juli 2016 1 minutt siden, BethD skrev: Hva mener du med det? Tror du virkelig at det du har skrevet betyr noe som helst for en fyr som bare vil ha et raskt knull? Anonymkode: e6e35...32a 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #9 Skrevet 13. juli 2016 Å skrive at ons ikke er aktuelt, blir ofte som en ekstra trigger for enkelte menn. De må da prøve alt de kan for å få deg til sengs for en natt Det der vekker bare jaktinstinktet. Og som en player jeg kjenner sier "får de jo i seng uansett" Anonymkode: dab67...ee4 6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #10 Skrevet 13. juli 2016 Hmmm skeptisk. Hvis du var andrevalget/tidsfordriv da, hva har forandret seg nå? Anonymkode: 275f9...fce 2
Gjest BethD Skrevet 13. juli 2016 #11 Skrevet 13. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Tror du virkelig at det du har skrevet betyr noe som helst for en fyr som bare vil ha et raskt knull? Anonymkode: e6e35...32a Nei, jeg tror ikke det men da har jeg ivertfall sagt klart ifra om hva JEG er ute etter og om det kun er det han er interessert i så finner han ikke det her!
Gjest BethD Skrevet 13. juli 2016 #12 Skrevet 13. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å skrive at ons ikke er aktuelt, blir ofte som en ekstra trigger for enkelte menn. De må da prøve alt de kan for å få deg til sengs for en natt Det der vekker bare jaktinstinktet. Og som en player jeg kjenner sier "får de jo i seng uansett" Anonymkode: dab67...ee4 Hehe ja kanskje det. Finner jo uansett fort utav det
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #13 Skrevet 13. juli 2016 Han har allerede hat sex med deg, hva tror kan forandre seg? hva tror du en mann vil ha fra en dame annet en sex, ihvertfall om han har plassert henne i kortidsmateriale. Det er sånn meg og mine venner tenker, ikke kast bort tiden din på ham finn en annen. Anonymkode: 976f8...6fe
Gjest BethD Skrevet 13. juli 2016 #14 Skrevet 13. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Han har allerede hat sex med deg, hva tror kan forandre seg? hva tror du en mann vil ha fra en dame annet en sex, ihvertfall om han har plassert henne i kortidsmateriale. Det er sånn meg og mine venner tenker, ikke kast bort tiden din på ham finn en annen. Anonymkode: 976f8...6fe Nei jeg kaster ikke bort noe tid på han enda , hehe.. Men han er jo ikke noen drittsekk og jeg nekter å gå gjennom livet å tenke at fordi vi har hatt sex før så er han mest sannsynlig bare ute etter sex nå.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #15 Skrevet 13. juli 2016 Lykke til. Jeg tror du allerede er på god vei til å gå på enda en smell med han fyren her. Anonymkode: b25df...2c6 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #16 Skrevet 13. juli 2016 5 minutter siden, BethD skrev: Nei jeg kaster ikke bort noe tid på han enda , hehe.. Men han er jo ikke noen drittsekk og jeg nekter å gå gjennom livet å tenke at fordi vi har hatt sex før så er han mest sannsynlig bare ute etter sex nå. Med tiden kan det forandre seg ja, håper det for din del! Anonymkode: 976f8...6fe 1
Gjest BethD Skrevet 13. juli 2016 #17 Skrevet 13. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lykke til. Jeg tror du allerede er på god vei til å gå på enda en smell med han fyren her. Anonymkode: b25df...2c6 Haha huff.. Nei jeg har gått på nok smeller i livet så har ikke tenkt å gå på en til..!
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #18 Skrevet 13. juli 2016 1 minutt siden, BethD skrev: Haha huff.. Nei jeg har gått på nok smeller i livet så har ikke tenkt å gå på en til..! Hvis du klarer det ville jeg ventet til han tok kontakt. Hvis dere så treffes, så unngå sex. Unngå sex en stund og si til han at du er seriøs og vil vente denne gangen. Da ser du fort hva han egentlig vil. Anonymkode: a6053...b03 3
Gjest Keiserensnyeklær Skrevet 13. juli 2016 #19 Skrevet 13. juli 2016 Jeg synes du fortjener bedre enn han der. Frykter du bare ender opp med å bli såret og/eller avvist enda en gang.
Gjest BethD Skrevet 13. juli 2016 #20 Skrevet 13. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du klarer det ville jeg ventet til han tok kontakt. Hvis dere så treffes, så unngå sex. Unngå sex en stund og si til han at du er seriøs og vil vente denne gangen. Da ser du fort hva han egentlig vil. Anonymkode: a6053...b03 Jepp det er det som er planen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå