Gå til innhold

Ettervirkninger av anabole steroider? Sambo

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg håper noen av dere har noen gode råd eller svar til meg. 

Samboer gikk på anabole steroider (ikke av sterkeste sort i følge han selv) og avsluttet siste kur for et år siden. 

Siden den gang har han vært VELDIG opp og ned i humør og jeg lurer på om det er vanlig så lenge etter avsluttet kur? Han er det enda. Og kan bli sur for den minste ting 

Han har også fått angst for å snakke med fremmede og selvfølgelig veldig lav selvtillit som følge av at musklene naturligvis har blitt mindre nå. 

Noen med erfaringer? 

Anonymkode: 775aa...c4c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er nok pga dopingmidlene ja.  Han burde oppsøke lege og gjøre noe med det.  

Anonymkode: 9b6c9...382

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder på med en nå som bruker det. Han har så veldig til humørsvingninger at jeg orker ikke mer sa jeg. Han blir sjalu for den minste ting og kan knuse mobilen om noe går imot han liksom. Han lovte meg å slutte nå etter siste kur, men sitter det i såååå lenge etter?! 😭 

Anonymkode: 3e72d...eea

AnonymBruker
Skrevet

Sånn går det når dere oppsøker menn som er villige til å oppnå et ellers unaturlig kroppsideal. Hold deg unna ham. Han kan være farlig. Og samtidig bli suicidal. Vil du egentlig være med en slik mann?

Anonymkode: 5dbf6...a32

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nok pga dopingmidlene ja.  Han burde oppsøke lege og gjøre noe med det.  

Anonymkode: 9b6c9...382

Slike ettervirkninger vil vare resten av livet. En av grunnene til å aldri dope seg. 

Anonymkode: ee22d...59f

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg holder på med en nå som bruker det. Han har så veldig til humørsvingninger at jeg orker ikke mer sa jeg. Han blir sjalu for den minste ting og kan knuse mobilen om noe går imot han liksom. Han lovte meg å slutte nå etter siste kur, men sitter det i såååå lenge etter?! 😭 

Det sitter i resten av livet. Finn deg en som ikke doper seg da vet du. 

Anonymkode: ee22d...59f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er normalt at det gir ettervirkninger.

Anonymkode: 40d6c...e59

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med en som var ca 35 som hadde gått på steroider i begynnelsen av 20-årene. Han ble ekstremt fort sint, hadde dårlig impulskontroll og store humørsvinginger. Han hadde hatt disse problemene helt siden har dopet seg

Anonymkode: 356e9...f2e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart humøret svinger når tissen har krympa et par hakk! 

Anonymkode: 5a0bd...e99

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han kan gå til legen og teste seg, men vanligvis vil hormonbalansen være gjenopprettet etter et år. Derimot kan de psykiske effektene fortsatt være der, mange opplever sinne, frustrasjon og tap av selvtillit når kroppen mister muskelmassen igjen.

Jeg endte opp med å sende eksen til lege, og alt var ok med han, men han brøt seg selv ned mentalt, pga den mentale nedturen. Min erfaring er at menn takler dette dårlig, og dette er hovedgrunnen til å ikke bruke boler, ikke de fysiske effektene, som i stor grad kan kontrolleres med dosering. 

Anonymkode: bd274...62f

• Liker 4
Gjest PetterPanne
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde det var testiklene som krympet jeg....

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HahahaHAHAHHA 😂 Men ja, det er testiklene

AnonymBruker
Skrevet

Huff, vil det vare for alltid?! Trodde det skulle bli bedre bare etter noen mnd, jeg..

Men begynner å miste motet når det fortsatt er ille nå, et år etter avsluttet kur. Han er så ustabil i humøret og i meningene sine, alt sirkulerer rundt humøret hans den eksakte dagen. Vi kan ikke planlegge noen ting. Alt må tas den samme dagen det skal skje. Siden han plutselig kan avlyse avtaler osv om humøret er dårlig når vi har planer.

Er så sliten av å ha det sånn, må gå på tå hev rundt han enda føler jeg.. 

Selvfølgelig har han blitt betraktelig bedre etter avsluttet kur, men trodde som sagt dette skulle stabilisere seg etter kuren :( Han har jo "bare" gått på en kur.. 

Ts 

Skrevet

Alt er relativt. Vanskelig å vite når man treffer noen ETTER eller under kuren. Sjeldent blir det med den ene.

Tynn forklaring at det er "lettere" stereoider og ikke tatt lenge. Man endrer og "fucker" opp hormonsystemet. Det er aldri bra. Kjæresten bør oppsøke lege og få oppfølging.

Jeg kjenner flere på AAS som er normale. Jeg kjenner flere som har fått store bivirkninger. Vet om mange som er batshit crazy og flere av dem dør nå av hjerteproblemer i 40-års alderen. Dessverre gir de fleste faen og tar risken.

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samboer gikk på anabole steroider (ikke av sterkeste sort i følge han selv) og avsluttet siste kur for et år siden. 

Siden den gang har han vært VELDIG opp og ned i humør og jeg lurer på om det er vanlig så lenge etter avsluttet kur? Han er det enda. Og kan bli sur for den minste ting 

Han har også fått angst for å snakke med fremmede og selvfølgelig veldig lav selvtillit som følge av at musklene naturligvis har blitt mindre nå. 

Noen med erfaringer? 

Det er hormonser så selvfølgelig vil det påvirke humøret. Hvor mange kurer har han tatt? (hvor lenge har han tatt bol? 

hva slags bol har han tatt?

Anonymkode: e0ae9...d46

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er hormonser så selvfølgelig vil det påvirke humøret. Hvor mange kurer har han tatt? (hvor lenge har han tatt bol? 

hva slags bol har han tatt?

Hormoner* 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen med erfaringer? 

Jeg hadde en kompis som dreiv med dette, han var liksom pikenes Jens, han var kjempe bra og var skikkelig mandig i stemmen og kroppen men etterhvert så ble han så jævla hissig av seg og endte med at han slo ned en vekter🤔 han måtte i retten og fikk seff fengselsstraff. Da han var ferdig med å sone møtte jeg han på shoppingsenter, og jeg trodde virkelig at jeg skulle svime av, fyren ble jo helt gay i oppførselen og klesstilen, jeg husker det så godt ennå😂 jeg sto å kjika på ei bukse og så hører jeg bare navne mitt blir ropt høyt på en skikkelig feminin  måte laaangt over på hi sia, klarte ikke helt å koble med engang helt til jeg så han, han sto å hoppa av glede å vinka som bare det før han sprang bort til meg å ga meg den klemmen😃 hele kle stilen has var fucka og jeg glemmer aldri den sleiken, virka som han hadde et tonn med gele i håret😂 og det første han bryter ut med er neimeeeeen haloooooe, hvordan går det med deg da?? mens han står å vrikker på ræva og står å vifter med hånden😂 det lyste gay oppførsel på lang avstand😂HAHAHAHA nei Søren nå må jeg ta meg en prat med han og minne han på den perioden, han kommer så til å dø av flauhet😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må det ikke en god del boling til før man får skader av det? Blir tekstikklene små for alltid? Tenker om man boler seg en periode når man er ung og dum i 20 årene kun...Kan bol gjøre det vanskelig å få barn?

Anonymkode: 09708...09f

Skrevet

Http://www.steroider.net 

Der kan dere lese om omTRENt alle tilgjengelige stoffer som kan brukes til doping, og hvilke fordeler/bakdeler disse har.

Såvidt jeg har forstått det bør de aller fleste bli normale i både kropp og sinn etter et år uten doping, men enkelte får plager resten av livet pga at de er genetisk utsatt for ting fra før, og dette forverres av steroidene. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, jauda skrev:

Jeg hadde en kompis som dreiv med dette, han var liksom pikenes Jens, han var kjempe bra og var skikkelig mandig i stemmen og kroppen men etterhvert så ble han så jævla hissig av seg og endte med at han slo ned en vekter🤔 han måtte i retten og fikk seff fengselsstraff. Da han var ferdig med å sone møtte jeg han på shoppingsenter, og jeg trodde virkelig at jeg skulle svime av, fyren ble jo helt gay i oppførselen og klesstilen, jeg husker det så godt ennå😂 jeg sto å kjika på ei bukse og så hører jeg bare navne mitt blir ropt høyt på en skikkelig feminin  måte laaangt over på hi sia, klarte ikke helt å koble med engang helt til jeg så han, han sto å hoppa av glede å vinka som bare det før han sprang bort til meg å ga meg den klemmen😃 hele kle stilen has var fucka og jeg glemmer aldri den sleiken, virka som han hadde et tonn med gele i håret😂 og det første han bryter ut med er neimeeeeen haloooooe, hvordan går det med deg da?? mens han står å vrikker på ræva og står å vifter med hånden😂 det lyste gay oppførsel på lang avstand😂HAHAHAHA nei Søren nå må jeg ta meg en prat med han og minne han på den perioden, han kommer så til å dø av flauhet😂

Sorry, mulig det er meg, men hva var det med fyren og gay opplegget du beskriver...?

Anonymkode: 80119...565

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...