AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #1 Skrevet 13. juli 2016 Jeg har funnet frem et dårlig bilde av meg selv hvor jeg sitter og ser sur ut. Har lagret det på mobilen og har tenkt å bruke det som motivasjon til å slanke meg. Jeg er fet. Flere som gjør/har gjort det samme? Dette bør virke. Anonymkode: a5d39...c11
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #2 Skrevet 13. juli 2016 Bruk hva du vil du! Anonymkode: f2e04...af3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #3 Skrevet 13. juli 2016 Jeg gjorde det samme og det endte til slutt med en spiseforstyrrelse fordi jeg stadig fant nye feil med meg selv. Betyr selvsagt ikke at det vil skje med deg, men lurt å være forsiktig Anonymkode: 3fe62...e94
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #4 Skrevet 13. juli 2016 Jeg skjønner tankegangen, og kanskje kan det funke for noen. For min del ville det mest sannsynlig endt dårlig, negativitet har nemlig en tendens til å få meg til å spise mer og trene mindre. Anonymkode: e06d4...cfe 1
tøysekopp Skrevet 13. juli 2016 #5 Skrevet 13. juli 2016 What ever floats your boat. Jeg setter meg mål som f.eks løpe så langt på så lang tid, ta x antall kilo i knebøy osv. Alle har forskjellige mål og forskjellige ting som motiverer. Jeg syns prestasjoner motiverer mer enn kilo vekt nedgang f.eks.
Gjest *Micki* Skrevet 13. juli 2016 #6 Skrevet 13. juli 2016 Kan du ikke heller bruke bilder av noen som ligner det du vil se ut som? Jeg har dette som bakgrunnsbilde: Hjelper meg til å styre impulsene til å ikke dra på butikken når søtsug inntreffer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå