Laban Skrevet 8. november 2004 #1 Skrevet 8. november 2004 Er på febrilsk leting etter en solkrem til ansiktet med høy faktor (rundt 30), som ikke er fet, men som holder likevel! Får så lett kviser av de fete solkremene, og alle med høy faktor er som regel veldig fete...
Gjest Ethereal Skrevet 8. november 2004 #2 Skrevet 8. november 2004 MD Formulations har knallbra solkremer til ansiktet, i faktor 15 og 30. De er uten kjemiske solfilter (de bruker blant annet titandioksid), er ikke fettete, og selv huden min, som bruker å reagere på solkremer med små, kløende prikker, tålte den kjempegodt. Den ene varianten (lurer på om det er den med faktor 30) fås også i variant med farge. Det eneste ankepunktet er at de ikke er vannfaste, men man kan jo ikke få alt her i livet. Ellers skal Dermalogica og Avene (apotek) ha bra solkremer for ansiktet.
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #3 Skrevet 8. november 2004 Biotherm har også en god, oljefri solkrem til ansiktet.
Laban Skrevet 8. november 2004 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2004 Biotherm har også en god, oljefri solkrem til ansiktet. Den er kjempebra, men er bare faktor 10!
Laban Skrevet 9. november 2004 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2004 Noen flere tips? Tittet på Dermatologica sin i dag, og den var ganske fet, synes jeg... Er det ingen som har en gel-lignende solkrem for ansiktet med litt faktor i??
Suzy Skrevet 9. november 2004 #6 Skrevet 9. november 2004 Jeg har brukt Dermalogica-boosteren i år - blandet i ansiktskremen (i mitt tilfelle Active moist) og den var kjempebra. Beskyttet passe (og kunne brukes alene om det trengtes) og gjorde meg ikke fet. Anbefaler den!
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #7 Skrevet 9. november 2004 Enig med Ethereal M D formulations er en super hudkrem,finnes ikke bedre. Det son gjør den så god er zinken i den, når du er varm /svetter holder den huden god og fin ,anbefales.
Laban Skrevet 9. november 2004 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2004 Enig med Ethereal M D formulations er en super hudkrem' date='finnes ikke bedre. Det son gjør den så god er zinken i den, når du er varm /svetter holder den huden god og fin ,anbefales.[/quote'] Hvor får jeg kjøpt MD formulations..? Problemet med Dermatologica, er at jeg ikek vil kjøpe hudkrem fra dem for den jeg ahr er så bra, og at når man blander den med hudkremen, så er den jo plutselig ikke faktor 30 lenger!!
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #9 Skrevet 9. november 2004 Jeg kjøper min på essentialdayspa i canada koster ca140 kr for 75 ml .hos hudpleier koster den over 300 kr tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå