AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #1 Skrevet 13. juli 2016 Har hatt en liten periode hvor jeg har vært litt(ganske) deprimert, og føler meg rett og slett ufresh. Jeg er ikke ufresh, men føler det er flere ting jeg kunne prøvd for å føle meg bedre. Jeg skal snart på ferie også, og føler meg rett og slett ikke klar. Har nettopp vært hos frisøren, så det er liksom check. Men jeg har fått helt grusom hud(sikkert pga. hormoner og stress) - og det er sikkert noe av grunnen til at jeg føler meg så "ekkel". Jeg har alltid hatt fet hud og en del sorte prikker, men ikke direkte slitt med kviser. Vel, huden min har aldri vært mer uren med sorte OG hvite hudormer som nå, og jeg er 24. Kviser på kinnene fikk jeg plutselig for et par mnd siden, som nå heldigvis er i ferd med å forsvinne, men sitter igjen med rosa arr som ser lite pent ut(disse pleier å forsvinne etter et par mnd, men likevel). De kan til en viss grad skjules med sminke, men er lite fan av å dynke ansiktet i foundation og concealer om sommeren.. Helst kunne jeg tenkt meg å unne meg en weekend på spa, men har dessverre ikke tid, så det må bli senere. Men noen behandlinger kan jeg kanskje gjøre. Mye kan man vel også gjøre hjemme. Hva ville dere ha gjort?? Jeg har tittet litt på denne Hydrafacial-behandlingen, som skal rense huden og gi masse fuktighet. Jeg er klar over at dette ikke er noen permanent behandling, men kunne det ha vært en god idé å gjøre dette dagen før reise f.eks.? Eller om dere har erfaring med en annen hudbehandling(hvor ikke huden peeler av i flere dager etterpå..) som kan gjøre huden mer fresh? Også om dere kan anbefale gode produkter for huden på kroppen ellers, som en skrubb og krem f.eks. Absolutt alle forslag tas i mot, føler meg helt jævlig(noe jeg vet sitter mest i hodet - er ellers fornøyd med meg selv, men trenger desperat å føle meg fresh, om så det bare gir meg en slags placebo-effekt)... På forhånd tusen, tusen, tusen takk. Anonymkode: b8343...a7c
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #2 Skrevet 13. juli 2016 Kan du ikke få en fruktsyrebehandling hos hudpleier, og si at fokuset skal være på kviser og ønsket glød? Ingen flassing og ser veldig fint ut etter kort tid. Anonymkode: e5b5a...bc0 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #3 Skrevet 14. juli 2016 Ta deg en liten behandling hos hudpleier, og kanskje spis rent og mye grønt for en periode?eller bestil glykol rens, toner og krem hos iherb for slikk og ingenting Merkelige greier (kanskje ikke), men det å kutte gluten, sukker og melk gjør underverker! så det anbefales Og kanskje gjør noe du virkelig har hatt lyst til lenge? Jeg er sikker på at du er en helt nydelig person på innsiden og utsiden!! Jeg håper du leser dette og tar til deg hvor unik og nydelig du er. Anonymkode: 14cc3...98c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå