Gå til innhold

Hvordan vite om det er den rette? (langt)

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært sammen i 2år. Han er verdens beste (naturligvis), men jeg vet ikke om jeg elsker han. Siste måneden har jeg tenkt mer og mer på dette,...og det gjør meg så fortvilet.

Vi er begge unge, og han er min første kjæreste, og jeg kjenner jeg lengter litt etter singellivet. Jeg lengter etter å dra på byen med venninner, og flørte med gutter,..(Jeg liker ikke tanken på å leve ett helt liv med en og samme person,...tanken er så skremmende.)

Jeg lengter etter å bo i kollektiv med en venninne, hvor vi kan sitte oppe døgnet rundt å snakke om jenteting,...

Vi bor sammen, og har det fint ilag. Krangler aldri, og har det som "plommen i egget". Men mens han er hjemmekjær, så er jeg reiselysten. Jeg drømmer om å reise ut i verden og oppleve. Jeg har ingen drøm om å bli boendes her resten av mitt liv, og ofre livet mitt for ett helt normalt, kjedelig A4-liv..

Så er det dette med å elske en person,...jeg vet ikke om jeg elsker han, men jeg er så utrolig glad i han. Han elsker meg,...det har han sagt. Og jeg sa det tilbake, da jeg trodde jeg mente hva jeg sa,....Vi bruker ikke å si at vi elsker hverandre til hverandre,...jeg føler ordene er så sterke,....

Jeg føler meg så hjelpeløs,...vet ikke om jeg vil bli i forholdet (for jeg er livredd for å ende opp i ett kjedelig liv, og angre på at jeg ga avkall på alt jeg ville),....

Uff....jeg måtte bare få det ut, jeg har ingen å snakke med om tankene mine. :-(

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Hvis du ikke er sikker på om du elsker han, så gjør du nok ikke det, tror jeg. Når en elsker noen, så vet en det bare liksom. Du tviler nå, ta litt tid for deg selv og finn ut hva du vil. Ikke forhast deg.

Gjest Anonymous
Skrevet
Du tviler nå' date= ta litt tid for deg selv og finn ut hva du vil. Ikke forhast deg.

Jeg føler meg bare så utrolig fæl og grådig. Han er jo "verdens snilleste"....Og "vi passer jo såå godt sammen" sier alle andre,...men jeg vet ikke,...

Jeg håper jeg får litt tid for meg selv i julen... Kanskje jeg blir klokere da.

Takk for svar Greensky :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Takk for svar Greensky :)

Joda. Registrer deg gjerne og send meg en PM hvis du har flere spørsmål, eller ønsker mer 'rett fra levra'-svar. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...