AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #1 Skrevet 12. juli 2016 Dersom du skulle valgt mellom disse to typene, hvem ville du valgt og hvorfor?? (Ikke valg for ons, men for et langvarig (livslangt?) forhold? Type A: +kjekk, sjarmerende, atletisk, engasjert i mange hobbyer, har mange materielle goder, tilgang på hus i innland og utland -egoistisk og egosentrisk, kan ta en hvit løgn om det ganger han selv, legger på historier når han forteller, Type B: +snill, omsorgsfull, barnetekke, lojal, gjøre-ting-sammen fyr -ikke kjekk som type A, heller normalt utseende, ikke materielle goder som type A, men er godt utdannet og greit stilt Anonymkode: 4f0e8...0a1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #3 Skrevet 12. juli 2016 B, selvfølgelig Anonymkode: d712c...77e 1
Vesentlig Skrevet 12. juli 2016 #5 Skrevet 12. juli 2016 B! Kan ikke skjønne noe annet. Han fremstår mer empatisk. 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #6 Skrevet 12. juli 2016 Den av de som ikke lager slike tilbakestående tråder Anonymkode: 172ce...c47 9
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #7 Skrevet 13. juli 2016 Jeg ble betatt av en type A i fjor. Never again. Nå dater jeg en type B. Og han skal jeg gjøre mitt for så han ikke forsvinner fin fyr. Anonymkode: fac7c...327
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #10 Skrevet 13. juli 2016 Svaret er jo enkelt. Du tar en A og prøver gjøre hans svake sider om til Bs sterke sider. Og motsatt. Eller så velger du B mens du knuller A på siden. Dette er mest optimalt siden du vil få i både pose og sekk. Anonymkode: cbdb9...268
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #12 Skrevet 13. juli 2016 6 minutter siden, asterix skrev: Den av dem jeg hadde forelsket meg i. Enig, beste svar. Det er jo helt essensielt hva du føler for et menneske. Å ramse opp ei liste av egenskaper, fungerer sjelden i praksis. Tipper du ikke kjenner noen av de så godt, for de fleste av oss er ikke "bare snill" eller "bare egoistisk". Det kommer an på situasjoner, settinger, en helhet av mye forskjellig. Men konkulsjonen min er : følg alltid hjertet ditt. Man kan falle for noen på tross av et eller annet. Å bare velge fornuftig, er ikke nødvendigvis ekte kjærlighet. Vær tro mot deg selv og bruk TID på å bli kjent. Anonymkode: 37bb8...b69
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #13 Skrevet 13. juli 2016 Ingen av dem fristet meg noe særlig, må jeg innrømme. Anonymkode: db7a2...062 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #14 Skrevet 13. juli 2016 Damer prøver først A, men blir avvist så går de for B. Anonymkode: 3c83d...a03
Gjest Chauve-Souris Skrevet 13. juli 2016 #15 Skrevet 13. juli 2016 (endret) ... Endret 20. november 2016 av Chauve-Souris
Gjest Minesveiper Skrevet 13. juli 2016 #16 Skrevet 13. juli 2016 (endret) Føler at i virkeligheten ville mange valgt A i håp om at han også har flere av egenskapene som B besitter. Man finner som regel ikke ut at folk er egoistiske og dumme før man har vært med dem en stund. Endret 13. juli 2016 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #17 Skrevet 13. juli 2016 Svaret er jo åpenbart når man får slike konkrete eksempler svart på hvitt. I virkeligheten er det litt andre faktorer som spiller inn, og de fleste skjuler jo sine negative karaktertrekk i starten. Person B har selvsagt også negative karaktertrekk (og et mindre heldig utseende er ikke et negativt karaktertrekk), og person A har også selvsagt noen positive karaktertrekk (og de punktene du nevner inngår ikke som positive karaktertrekk, men overfladiske og materielle goder). Jeg begynner virkelig å lure på hvilke mennesker det er som oppretter slike tråder. Er dette noe du faktisk lurer på eller hva er greia? Anonymkode: ea158...caa 1
Summers Skrevet 13. juli 2016 #18 Skrevet 13. juli 2016 3 timer siden, Minesveiper skrev: Man finner som regel ikke ut at folk er egoistiske og dumme før man har vært med dem en stund. Klart man kan bli lurt noen ganger, men ofte merker man relativt raskt at personen er egoistisk. Man ser f.eks at selv om de behandler deg bra så behandler de andre dårlige eller de har alltid et alternativt motiv bak handlingene sine.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #19 Skrevet 13. juli 2016 A Pengene er ikke viktig men utseendet. Anonymkode: 7025c...f2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå