Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt rart spørsmål, men en bikinitruse som man knyter fast på sidene, kan man ta av seg den ved å trekke den ned, eller må man knyte opp snørene først?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De jeg har hatt trengte en ikke knyte opp først. Men sjekk at snora sitter fast. Min venninnes snor røykt da vi sto i heisen, og da døren gikk opp nede i resepsjonen lå trusa rundt anklene. Heldigvis så jeg det før hun rakk å ta et eneste skritt, og fikk klasket døren igjen!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du har snøret dem til helvete, så skal det ikke være noe problem å bare vrenge det av seg slik man gjør med badetruser uten snøring. :fnise:

Anonymkode: b5046...71c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kommer vel an på hvor stramt du knyter dem. Jeg har dem alltid så jeg bare kan dra dem av meg, så syr jeg trådene fast for hånd. Tenåringstraume der noen dro opp knytingen:P

Anonymkode: 23e81...275

• Liker 3
Skrevet

Jeg knyter ikke mine opp for å ta av trusa. Noen ganger har jeg de stramt på og andre ganger litt løsere. Det kommer an på hvor jeg er og hva jeg gjør etc. Skal jeg hoppe mye fra båten og vi ikke bader nakne strammer jeg litt ekstra. når jeg soler meg har jeg de litt løst på slik at det er lettere å flytte litt for å få mindre skille. haaater skille hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...