AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #1 Skrevet 12. juli 2016 Jeg var på en kjempebra date med en kjempebra fyr i går. Jeg tror jeg begynner å falle for han allerede etter første date, han var virkelig "the man of my dreams" i både personlighet og utseende. Da vi dro hver for oss på slutten av daten sa han "vi snakkes helt sikkert" og vi klemte hverandre, så tar det som et positivt tegn. Det virket som at jeg ga han et positivt inntrykk hvertfall. Men da jeg skrev til han i sta rundt kl 2 skrev jeg følgende: " (...) Det var veldig hyggelig i går!" så skrev han tilbake "Ja, det var det :)" også skrev jeg igjen: "Har du lyst til å møtes igjen en dag? :)" Jeg har ikke fått noe svar tilbake enda!! Jeg bare vokter mobilen hvert sekund og venter.. Han er jo helt sikkert opptatt, men herregud, dette er tortur!! Må jeg bare vente? Burde jeg sende en melding til? Eller blir det for mye? Anonymkode: 371ee...403
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #2 Skrevet 12. juli 2016 Ikke for å være slem eller ekkel, men han virker ikke så veldig interessert :/ Håper jeg tar feil, da. Men det han sier virker litt sånn.. Høflig avvisende. Ikke send flere meldinger ihvertfall, nå ligger ballen hos han. Prøv å tenke på noe annet så lenge Anonymkode: c5908...8f6 2
Gjest uN91s Skrevet 12. juli 2016 #3 Skrevet 12. juli 2016 (endret) Ikke send ny melding. Det er vanskelig, men du vil ikke virke masete. Vent til i morgen. Har han fortsatt ikke svart i morgen kveld anser du det som en tapt sak. Dessverre Noen er feige og trekker seg på en slem måte i stedet for å si i fra. Hvis han aldri svarer deg kan du regne med at han er en av dem. Det kan også være han har det veldig travelt/har glemt det og svarer deg etterhvert, men det er en grense for hvor lenge du kan vente. Det er allerede ganske lenge siden kl. 14 og om han var travel på jobb da, dro han sikkert hjem igjen for lenge siden og burde kunne svart i løpet av de siste 9 timene. Endret 12. juli 2016 av uN91s
Gjest PetterPanne Skrevet 12. juli 2016 #4 Skrevet 12. juli 2016 Legg fra deg mobilen NÅ. Gjør deg klar for senga. Gi det tid. Ikke ødelegg det pga din psykotiske tilstand. Det ordner seg.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #5 Skrevet 12. juli 2016 Nei, hvorfor skal du vente? Gjør hva du vil, kanskje han er opptatt? Anonymkode: 67f65...965
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #6 Skrevet 12. juli 2016 Å fy flate, TS. Du høres utrolig masete ut :S Anonymkode: 6f898...247
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #7 Skrevet 12. juli 2016 Han har det litt vanskelig nå tror jeg pga vennen hans sin forlovede hadde gått fra han, og han gikk opp på taket på en bygning.. Så da ble daten min veldig engstelig og måtte gå fra daten. jeg vet dette ikke er fake, fordi vennen hans ringte flere ganger, men han ville bli hos meg forde, selv om jeg sa det gikk greit at han gikk fordi det var såpass alvorlig. Han sa i tlf "hvordan går det med han?" og den siste samtalen i tlf sa han "Hvor er han sa du? På en bygning? helt øverst?" og da så jeg at han stressa, og måtte gå. Han sa hele tiden unnskyld for at han måtte gå, han skrev det igjen i dag kl 2. "unnskyld igjen for at jeg måtte gå!" Så daten tok en veldig dramatisk vending, får bare la han være litt ifred og vente på svar uten å skrive noe til han nå. ts Anonymkode: 371ee...403
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #8 Skrevet 12. juli 2016 Så med at han gikk opp på en bygning tok jeg jo såklart som at han forsøkte å ta livet sitt.. Men gikk heldigvis bra. Jeg spurte daten min i dag om det gikk bra med han, så svarte han med at han er lei seg, men det ordner seg nok. ts Anonymkode: 371ee...403
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #9 Skrevet 12. juli 2016 Kjære ts, dere møttes for første gang igår. Du må lære deg til å ha is i magen. Greit å vise interesse, men gi det TID. Tenk på før i tida, da de ikke hadde mobil. Da brukte men TID på å lære noen å kjenne. Synes mange mangler det idag. Tror derfor at mange forhold går ad undas, pga mangel på tålmodighet, alt skal liksom skje NÅ! Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves... Anonymkode: 40198...e4f 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #10 Skrevet 12. juli 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjære ts, dere møttes for første gang igår. Du må lære deg til å ha is i magen. Greit å vise interesse, men gi det TID. Tenk på før i tida, da de ikke hadde mobil. Da brukte men TID på å lære noen å kjenne. Synes mange mangler det idag. Tror derfor at mange forhold går ad undas, pga mangel på tålmodighet, alt skal liksom skje NÅ! Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves... Anonymkode: 40198...e4f Jeg er enig med deg i det du skriver <3 Og jeg tror ikke TS er et troll. Men i akkurat denne situasjonen tror jeg hun hadde gjort lurt i å se den filmen jeg nevnte. For "Vi snakkes helt sikkert!" er en temmelig uinteressert måte å takke for en date på. Så hvorfor da bli SÅ begeistret for han? Fordi han er kjekk? Fordi han har bra personlighet? Fordi de klemte? Ja, man skal tåle å vente på noe som er GODT. Men bør man ikke anta at det som er GODT er noen som liker henne i retur og som viser det? Det er ikke nødvendigvis han her. Det kan være noen andre, noen som hun ikke ser all den tid hun er fokusert på telefon fra gårsdagens date... Anonymkode: b735d...95b
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #11 Skrevet 12. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig med deg i det du skriver <3 Og jeg tror ikke TS er et troll. Men i akkurat denne situasjonen tror jeg hun hadde gjort lurt i å se den filmen jeg nevnte. For "Vi snakkes helt sikkert!" er en temmelig uinteressert måte å takke for en date på. Så hvorfor da bli SÅ begeistret for han? Fordi han er kjekk? Fordi han har bra personlighet? Fordi de klemte? Ja, man skal tåle å vente på noe som er GODT. Men bør man ikke anta at det som er GODT er noen som liker henne i retur og som viser det? Det er ikke nødvendigvis han her. Det kan være noen andre, noen som hun ikke ser all den tid hun er fokusert på telefon fra gårsdagens date... Anonymkode: b735d...95b Synes det var uklokt av ts å mld han så fort, da det kan få han til å få kalde føtter. Jeg er hunkjønn, men vet selv at hvis en mann er for på i starten, kan jeg miste interesse, da det blir too much på en måte. Man trenger å tenke, fundere, undre...Ikke mld med en gang man har hatt et møte...Da ødelegger man mystikken synes jeg. Anonymkode: 40198...e4f
Gjest Lillemøy Skrevet 12. juli 2016 #12 Skrevet 12. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: "Vi treffes helt sikkert!", den oppringingen fra kompisen, og desperasjonen etterpå, det er som tatt ut av filmen "He's just not that into you". Se om du kan levere en "gjenglemt penn" til kompisen hans som jobber på en bar og har en far som er tannlege og et bredt smil, men smale skuldre, TS. Anonymkode: b735d...95b Haha,ntenkte akkurat på samme filmen! morsom, og lærerik den...
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #13 Skrevet 12. juli 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det var uklokt av ts å mld han så fort, da det kan få han til å få kalde føtter. Jeg er hunkjønn, men vet selv at hvis en mann er for på i starten, kan jeg miste interesse, da det blir too much på en måte. Man trenger å tenke, fundere, undre...Ikke mld med en gang man har hatt et møte...Da ødelegger man mystikken synes jeg. Anonymkode: 40198...e4f Ja, det gjelder begge kjønn! Satt nettopp og tenkte på filmen, Scarlett Johansson var liksom det kvinnelige alibiet i filmen på at de samme faktorene virker begge veier. Det er noe med det å virke laidback både i situasjonen og i etterkant. Og det gjør man jo helst når man...ikke er på date! Det VAR enklere før i tiden. Både før mobilen, da man kanskje måtte gå langt for å ringe i telefonen. Og i tillegg på den tiden det akkurat hadde blitt vanlig med sms og man sendte en bare for å sende! For ikke å snakke om i kontaktannonsene og brevutvekslingens tidsalder! Anonymkode: b735d...95b 1
Gjest Tekola Skrevet 13. juli 2016 #14 Skrevet 13. juli 2016 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Tekola, admin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå