Gå til innhold

Hbo nordic henger og klikker


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som opplever at HBO henger og klikker nå? Jeg ser det via Samsung smart hub. Irriterende at det stadig skal være problemer med deres streaming. Aldri noen problemer med Netflix.

Anonymkode: 003ef...986

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut til at det er hele samsung smart hub som klikker! Får ikke sett no netflix heller...

Anonymkode: 003ef...986

Skrevet

Opplever dette stadig vekk med HBO 😩 Har dog *bank i bordet* ikke opplevd det etter at jeg oppgraderte til Apple TV 4.gen.

  • Liker 1
Skrevet

Jepp, samme her. Skjedd etter den nye automatiske oppdateringen. HBO har mange bra serier, men skikkelig elendig meny - nesten så ille at jeg vurderer å si opp medlemskapet. Brukergrensesnittet er så dårlig i forhold til Netflix og Viaplay. Synes for øvrig de også kunne vært bedre.

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

HBO på smart-TV stinker, på Apple-TV er det bra. 

Anonymkode: 22a8c...8d3

Skrevet

HBO er ikke all verdens å skryte av på Apple-TV heller spør du meg. HBO Nordic er den appen som gir meg flest feilemeldinger (og da inkluderer jeg Netflix som maser om at vi bruker en proxytjeneste).

Skrevet
39 minutter siden, Emelisse skrev:

HBO er ikke all verdens å skryte av på Apple-TV heller spør du meg. HBO Nordic er den appen som gir meg flest feilemeldinger (og da inkluderer jeg Netflix som maser om at vi bruker en proxytjeneste).

Du får i hvertfall feilmeldinger:legrine: Hos meg står den bare på konstant bufring hvert femte min..

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, Emelisse skrev:

HBO er ikke all verdens å skryte av på Apple-TV heller spør du meg. HBO Nordic er den appen som gir meg flest feilemeldinger (og da inkluderer jeg Netflix som maser om at vi bruker en proxytjeneste).

Den funker greit hos meg, netflix og. 

Anonymkode: 22a8c...8d3

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den funker greit hos meg, netflix og. 

Anonymkode: 22a8c...8d3

Får feilmelding om "Playback DRM failure" i ett av to tilfeller, og også ved oppstart etter ha pauset en episode eller film. Temmelig plagsomt over tid.

Gjest Sisti
Skrevet

Vi har masse problemer med HBO (app og chromecast), og hvis man leser inne på for eksempel google play er det maange som plages. HBO ignorerer dessverre problemene (vært mye i kontakt med kundeservice, men tilbakemeldingen er bare "så rart, la oss sende forespørsel til teknisk"). 

Her er det så ille at vi nå bare må si opp så snart vi har sett ferdig seriene vi holder på med (og det tar jo sin tid siden det er så uforutsigbart når man får sett noe). Men følger spent med på om noen her finner en løsning... 

AnonymBruker
Skrevet

Trodde det var dataen min som var klikk jeg, for jeg har slitt noe inni granskogen med hbo på den. Får opp programtilleggsfeil og noe styr til stadighet pluss at det bufrer hvert 5. minutt, så jeg har gitt opp å se på det på den. På ps4 funker det helt fint.

Anonymkode: 424eb...f18

Gjest The damned
Skrevet

Ja,den er ganske ustabil. Ser den på ps4 og samsung tv,og det er ofte problemer med den. Netflix er det aldri problemer med,men Viaplay og Hbo har ofte problemer.

Hbo virker ikke som de gidder å fikse opp i ting. Mange er jo misfornøyde,men de gjør ingenting.

Skrevet

Jeg hadde problemer med det samme, og ringte dem. De gav meg noen instruksjoner jeg skulle følge, som jeg ikke husker nå, men det ble i hvert fall bedre.

Gjest New Girl
Skrevet
Den ‎12‎.‎07‎.‎2016 at 0.35, ♥Missy♥ skrev:

Jepp, samme her. Skjedd etter den nye automatiske oppdateringen. HBO har mange bra serier, men skikkelig elendig meny - nesten så ille at jeg vurderer å si opp medlemskapet. Brukergrensesnittet er så dårlig i forhold til Netflix og Viaplay. Synes for øvrig de også kunne vært bedre.

Enig i dette. Skal bare se ferdig Game of Thrones, så skal jeg vurdere å si det opp på grunn av elendig oppsett. Blir like irritert hver gang jeg skal inn der.

Gjest Sisti
Skrevet

Da vi ringte dem klarte de ikke fikse det (instruksjonene funket ikke). Fikk så beskjed om at tekniker skulle kontakte oss. Dette er en måned siden, har ikke hørt noe mer. :glare:

Annonse
Skrevet

Foreslår at alle som er misførnøyd legger inn klage på fb siden deres. Så kan andre og lese hvordan det er..

Gjest Sisti
Skrevet
28 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Foreslår at alle som er misførnøyd legger inn klage på fb siden deres. Så kan andre og lese hvordan det er..

De har vel stengt veggen for kommentarer? Går bare an å kommentere postene deres, men det er jo ikke like effektivt. 

Skrevet (endret)
8 timer siden, Sisti skrev:

De har vel stengt veggen for kommentarer? Går bare an å kommentere postene deres, men det er jo ikke like effektivt. 

Ja, du sier noe der. Kanskje ikke så rart med all kritikken som er... Så de hadde sommerturné nå, jeg har ikke fått med noe om det eller hva det er, selv om jeg abbonerer.

Endret av ♥Missy♥
Skrivefeil
  • 9 måneder senere...
Gjest Newroz
Skrevet

Fikk opp denne tråden da jeg googla litt, så dytter den opp igjen. Nå kom det ikke noen løsning på problemet til TS, men kanskje det kommer noe nå? 

Jeg har litt av samme problem: Jeg blir "kastet ut" av enkelte episoden sånn ca. 5 sek inn, eller så starter den automatisk helt på slutten og dermed avsluttes. Logga meg av og inn. Gått inn på andre episoder som kan spilles. Er det noen som har hatt samme problem og fått hjelp av kundeservice, eller vet hvordan det kan løses? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...