liv Skrevet 8. november 2004 #21 Skrevet 8. november 2004 Hva med boka "1001 SEX SECRETS EVERY MAN SHOULD KNOW"? 78kr på norli..
Gjest GreenSky Skrevet 8. november 2004 #22 Skrevet 8. november 2004 Mulig, mulig. Stakkars lurvegutt.
Gjest GreenSky Skrevet 8. november 2004 #23 Skrevet 8. november 2004 Foresten, nå vet jeg det! Kan like godt skrive det her, for han har sverget å aldri lese på juleforumet likevel. Jeg skal kjøpe et pledd til han, for det er så fint å krype opp i når en ser film. så langt har han brukt dyna si, men et pledd er jo bedre og mer koselig.
-Fisken- Skrevet 8. november 2004 #24 Skrevet 8. november 2004 Foresten' date= nå vet jeg det! Kan like godt skrive det her, for han har sverget å aldri lese på juleforumet likevel. Jeg skal kjøpe et pledd til han, for det er så fint å krype opp i når en ser film. så langt har han brukt dyna si, men et pledd er jo bedre og mer koselig. Koselig DEn boka du nevnte vakke så værst akkurat den heller Kanskje jeg skal kjøpe den til han?
Gjest GreenSky Skrevet 8. november 2004 #25 Skrevet 8. november 2004 Men lurven er egentlig en snill gutt og ikke så pervo som han skal ha det til.
liv Skrevet 8. november 2004 #26 Skrevet 8. november 2004 tror et pledd er tingen ja. Tilbud på fleecepledd på kid :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå