AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #1 Skrevet 12. juli 2016 Jeg har deita en fyr i noen måneder nå... Liker han veldig godt og håper dette blir noe. Han har fra veldig tidlig av villet at jeg skal hilse på familien hans, noe som freaker meg helt ut! Jeg syntes sånt er superskummelt. Vil jo helst gi et godt inntrykk og blir derfor ganske stressa. Han kan finne på å si en søndag «Skal vi dra og besøke familien min nå?» Jeg vil gjerne vite det litt på forhånd og syntes samtidig det er litt for tidlig... Er jeg helt rar? Anonymkode: 5c5d8...1f3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #2 Skrevet 12. juli 2016 Ikke nøl! Når en fyr vil ta deg med til familien er du verdt gull i hans øyne. Anonymkode: 4b200...5dd
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #3 Skrevet 12. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke nøl! Når en fyr vil ta deg med til familien er du verdt gull i hans øyne. Anonymkode: 4b200...5dd Ok... - takk :-) Anonymkode: 5c5d8...1f3
Mr_White Skrevet 12. juli 2016 #4 Skrevet 12. juli 2016 Jeg inbiller meg at det er ganske vanlig å syntes det er skummelt å møte familien første gang, så rar er du ikke. Det du burde tenke på er at han virker å være veldig seriøs med forholdet, og at du fortsatt ikke har møtt familien kan i værste fail gjøre at han tror at du ikke er like seriøs / på samme plass som han. Snakker dere om det? Hvordan tar han det når du takker nei? Jeg anbefaller som AB over her å få til en avtale med dem snart, det blir jo ikke mindre skummelt etter hvert, og så slipper du å fortsette å grue deg og måtte si nei når du blir spurt.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #5 Skrevet 12. juli 2016 1 minutt siden, Mr_White skrev: Jeg inbiller meg at det er ganske vanlig å syntes det er skummelt å møte familien første gang, så rar er du ikke. Det du burde tenke på er at han virker å være veldig seriøs med forholdet, og at du fortsatt ikke har møtt familien kan i værste fail gjøre at han tror at du ikke er like seriøs / på samme plass som han. Snakker dere om det? Hvordan tar han det når du takker nei? Jeg anbefaller som AB over her å få til en avtale med dem snart, det blir jo ikke mindre skummelt etter hvert, og så slipper du å fortsette å grue deg og måtte si nei når du blir spurt. Skjønner... - takk :-) Anonymkode: 5c5d8...1f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå