Postmannen Skrevet 7. november 2004 #1 Del Skrevet 7. november 2004 Det skulle vel være klart for oss alle, at valget i USA var en stor flopp. Valgfusk av enorme dimensjone og med enorme konsekvenser!! http://www.rense.com/general59/theUSAisscrewed.htm Det eneste fornuftige vi kan gjøre (et statskupp med våpen er uaktuellt skulle jeg tro), er å "krige" økonomisk ved å la være med å kjøpe varer/tjenester fra USA. Det samme gjelder amerikanske selskaper som har etablert seg i Europa. Vurder også å gå til det skrittet å boikotte norske bedrifter som har tette bånd til USA, eller fører en typisk "amerikansk" forbrukerpolitikk. Norske tabloidaviser er intet unntak (VG Dagbladet [hei, det er jo svært lite fornuftig å lese der alikevell]), vurder også visuell media slik som NRK og TV2. Glem heller ikke bort at det finnes mange fornuftige amerikanere som faktisk ser hele dævelskapet fra den sanne siden! Det blir i disse dager antageligvis satt i gang massive emailkampanjer og andre ting for å knekke Amerika økonomisk, for dermed å tvinge Bushistaene, Federal Reserve Bank, og andre som før seg på menneskeheten, ned i kne. Allah u Akbar!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 8. november 2004 #2 Del Skrevet 8. november 2004 Det skulle vel være klart for oss alle, at valget i USA var en stor flopp. Valgfusk av enorme dimensjone og med enorme konsekvenser!! http://www.rense.com/general59/theUSAisscrewed.htm Det eneste fornuftige vi kan gjøre (et statskupp med våpen er uaktuellt skulle jeg tro), er å "krige" økonomisk ved å la være med å kjøpe varer/tjenester fra USA. Det samme gjelder amerikanske selskaper som har etablert seg i Europa. Vurder også å gå til det skrittet å boikotte norske bedrifter som har tette bånd til USA, eller fører en typisk "amerikansk" forbrukerpolitikk. Norske tabloidaviser er intet unntak (VG Dagbladet [hei, det er jo svært lite fornuftig å lese der alikevell]), vurder også visuell media slik som NRK og TV2. Glem heller ikke bort at det finnes mange fornuftige amerikanere som faktisk ser hele dævelskapet fra den sanne siden! Det blir i disse dager antageligvis satt i gang massive emailkampanjer og andre ting for å knekke Amerika økonomisk, for dermed å tvinge Bushistaene, Federal Reserve Bank, og andre som før seg på menneskeheten, ned i kne. Allah u Akbar!!! :evil: hehe kommer aldri til å skje.. Noen få "ekstremister" med lukket sinn klarer aldri å få omvendt de som gir faen ganske enkelt fordi de som gir faen er fornøyd med sin egen livssituasjon. Jeg gir faen, jeg er fornøyd med min livssituasjon, og enda viktigere, jeg er cocacoliker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå