Gå til innhold

Fått giftering - mer oppmerksomhet fra damer.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er merkelig! Jeg har nylig giftet meg og dermed fått en ring på fingeren. Vet ikke om det er en tilfeldighet, men det virker som jeg får mer oppmerksomhet fra damer nå. Flere som har opplevd dette? Hva er grunnen til dette fenomenet?

Anonymkode: 05e92...7aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Damene føler seg mer trygge på å snakke til deg på en vennskapelig måte uten at det blir sett på som flørting :) 

Anonymkode: 43d42...74f

• Liker 8
Skrevet

Dette har jeg hørt før, kjenner en som sier han aldri har fått så mye oppmerksomhet som etter han fikk giftering, og vet om en som bruker å ha på ring som sjekketriks...

AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo det eldste trikset i boka. Alle vet da om dette. 

Anonymkode: 6add1...219

• Liker 2
Skrevet

Går samme veien også. Virker nesten som om det er en slags sjalusi "Du fortjener ikke han/henne, gå for meg"
Jo mer vanskelig det er å få en person, jo mer gøy er det...

AnonymBruker
Skrevet

Det er et kvalitetstegn. Det finnes så mange udugelige menn der ute at når de ser en med giftering tenker de at du har blitt godkjent av en kvinne og er derfor interessert. Flaut, men det skjer.

Anonymkode: cf31e...ce4

• Liker 3
Skrevet

Tipper det kan ha litt å gjøre med at de slapper mer av rundt deg. Selv slapper jeg lettere av rundt gifte damer siden jeg ikke er så redd de skal tro jeg legger an på dem.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damene føler seg mer trygge på å snakke til deg på en vennskapelig måte uten at det blir sett på som flørting :) 

Anonymkode: 43d42...74f

Jeg er enig i dette. Jeg slapper mer av.

Anonymkode: 99323...602

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet man at mannen er gift er det lettere å prate løst og ledig med han uten at det misoppfattes som flørting. Damer er ofte temmelig på vakt når det gjelder menn, de prøver seg jo på hva som helst og det kan lett bli litt slitsomt. 

Anonymkode: 17d09...a01

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...