Gå til innhold

Til dere i 30-40 årene: Hvor mange dates før dere har sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i 30-årene som har hatt kontakt med en mann i ca.2 måneder nå.Vi ble kjent på en datingside og har møtt hverandre ca.5-6 ganger nå. Sist gang vi møttes hadde vi vår første hjemmedate,var da hjemme hos han.Merket at han ble veldig kosete (kåt??) da vi satt i sofaen og klinte.Han ble helt blank i øynene,kysset meg masse i nakken og holdt rundt meg.Kunne lett hatt sex med han der og da,men skulle hjem senere, grytidlig opp dagen etter og slo derfor fra meg tanken.Han har allerede invitert meg på nytt besøk til helgen,og da skal jeg overnatte.Jeg tenker at dette blir en fin anledning til å ha sex,siden jeg har lyst til det,og føler meg trygg på han.

Hvor lenge vil det være naturlig for DEG å vente med sex? Tenker da på antall dater.

Anonymkode: d75e8...5da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i 30-årene som har hatt kontakt med en mann i ca.2 måneder nå.Vi ble kjent på en datingside og har møtt hverandre ca.5-6 ganger nå. Sist gang vi møttes hadde vi vår første hjemmedate,var da hjemme hos han.Merket at han ble veldig kosete (kåt??) da vi satt i sofaen og klinte.Han ble helt blank i øynene,kysset meg masse i nakken og holdt rundt meg.Kunne lett hatt sex med han der og da,men skulle hjem senere, grytidlig opp dagen etter og slo derfor fra meg tanken.Han har allerede invitert meg på nytt besøk til helgen,og da skal jeg overnatte.Jeg tenker at dette blir en fin anledning til å ha sex,siden jeg har lyst til det,og føler meg trygg på han.

Hvor lenge vil det være naturlig for DEG å vente med sex? Tenker da på antall dater.

For meg så handler det ikke om antall dater, men på kvaliteten på de datene vi har hatt. Ha sex når du er klar.

Anonymkode: a63d4...0b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sex på 3. date. Føltes riktig. 

Anonymkode: 2fa67...a4b

AnonymBruker
Skrevet

Pleier ha sex på første date. Kvinne over 40.

Anonymkode: ae5e5...1b0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lenge, kanskje 3-4 mnd, skal kjenne mennesket litt før jeg går til sengs med en.

Anonymkode: c351e...784

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alt fra å starte date med sex (dæven det var bra) til å date fire-fem ganger. 

Anonymkode: dc47b...62b

AnonymBruker
Skrevet

Som oftest sender jeg han nummeret mitt etter å ha skrevet litt på første dagen vi får match på tinder. Så har vi telefonsex. Jeg er så ensom. Kan noen holde meg?

Anonymkode: d730c...423

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn 4-5 dates kanskje? Føler at jeg må forbi 3. daten før jeg slipper de til, hehe.

Anonymkode: a0b15...6d1

AnonymBruker
Skrevet

1 måned, og begge ble langvarige forhold.

Anonymkode: 8a85d...865

Skrevet

Kjemi+Tid=Sex

Kan gå alt fra første date til 5 dater, spiller liten rolle, man gjør det begge føler er naturlig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring at hvis det ikke skjer noe særlig på 3 date, så skjer det nok ikke så mye senere.

Anonymkode: d76c0...cff

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg også :lur: Og er kvinne over 40 

AnonymBruker
Skrevet
Den 12.7.2016 at 18.13, AnonymBruker skrev:

3 timer siden, Coronas skrev:

Det har jeg også :lur: Og er kvinne over 40 

No offence,men da regner jeg med dere ikke er på utkikk etter noe annet enn sex?

ts

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

No offence,men da regner jeg med dere ikke er på utkikk etter noe annet enn sex?

ts

Jo, men om sex ikke er bra (kjemi) så er det ikke vits i å fortsette. Men man må jo ha hatt mer kjemi på nettet før man møtes da...OG kjemi på nettet som flørt med hint av å ha sex. Da blir det nok det på en 1. date. Folk er forskjellig.

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Oi. Jeg og mannen hadde sex første kvelden. Vi har hatt sølvbryllup. :)

Anonymkode: 7fe4d...d19

AnonymBruker
Skrevet

Aldri tenkt på at jeg må møte noen ett gitt antall ganger før jeg eventuelt har sex med dem..haha:fnise:

Anonymkode: 1d727...f7b

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri tenkt på at jeg må møte noen ett gitt antall ganger før jeg eventuelt har sex med dem..haha:fnise:

Anonymkode: 1d727...f7b

Syns det er teit å holde igjen hvis man møter noen man liker og det kjenns rett. Men man skal aldri gjøre noe man er usikker på,eller føle seg presset til. Jeg har opplevd å bli dumpet selv etter jeg ventet flere mnd med sex og,så man har aldri noen garanti for noe. 

Anonymkode: 2fa67...a4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...