AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #1 Skrevet 12. juli 2016 Noen tips til trygge, lette sms blokkeringsapper som fungerer? Anonymkode: 72824...def
Gjest 123Sol Skrevet 12. juli 2016 #3 Skrevet 12. juli 2016 Hvilken tlf har du? Mulig det er egen funksjon på mobilen så du ikke trenger apper
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #4 Skrevet 12. juli 2016 SMS go har en funksjon der du kan blokke meldinger. Men kan du ikke blokke nummer direkte på mobilen? I kontakter f.eks? Anonymkode: 1a7ce...037
Vesentlig Skrevet 12. juli 2016 #5 Skrevet 12. juli 2016 På min Huawei kan jeg "svarteliste" nr så jeg ikke får meldinger fra dem. Kanskje mobilen din har en lignende funksjon?
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #6 Skrevet 12. juli 2016 19 minutter siden, Mortem skrev: Hvilken tlf har du? Mulig det er egen funksjon på mobilen så du ikke trenger apper Sony Xperia z5 compact. Kan kun blokkere anrop, ikke sms. Har testet apper som skal blokkere sms, men de fungerer ikke. Anonymkode: 72824...def
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #7 Skrevet 12. juli 2016 13 minutter siden, Vesentlig skrev: På min Huawei kan jeg "svarteliste" nr så jeg ikke får meldinger fra dem. Kanskje mobilen din har en lignende funksjon? Har sjekket. Kan bare blokkere anrop. Har Sony Xperia z5 compact. Anonymkode: 72824...def
Vesentlig Skrevet 12. juli 2016 #8 Skrevet 12. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sjekket. Kan bare blokkere anrop. Har Sony Xperia z5 compact. Anonymkode: 72824...def Hm. Kanskje du kan kontakte plassen du har telefonabenomentet ditt og se om de kan gjøre noe? Aldri prøvd slike apper, men virker rart at en app skal få slik tilgang på mobilens funksjoner.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #9 Skrevet 12. juli 2016 1 minutt siden, Vesentlig skrev: Hm. Kanskje du kan kontakte plassen du har telefonabenomentet ditt og se om de kan gjøre noe? Aldri prøvd slike apper, men virker rart at en app skal få slik tilgang på mobilens funksjoner. Via kontaktlista og redigering der har jeg sendt noen direkte til mobilsvar. Det er en form for blokkering. Og har avg antivirusprogram som også kan blokkere anrop eller sette i stillemodus. Testet en omtalt seriøs app for en stund siden jeg ikke husker navnet på. Gjorde alt riktig, men likevel kom det sms fra en jeg ikke vil høre fra. Ikke at jeg blir veldig plaget, men hadde vært godt hvis det gikk an. Anonymkode: 72824...def
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå