AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #1 Skrevet 12. juli 2016 Har lastet ned pocemon go og så skjer dette.. Vet noen hvordan jeg kan få det til å fungere? Evt. hvordan har dere lastet det ned? Anonymkode: 07835...172
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #2 Skrevet 12. juli 2016 Det der er ikke Pokemon GO i såfall, kansje en som bare bruker ikonet / navnet for å skaffe seg nedlastninger. Anonymkode: 33a1a...933 2
Suppetuppe Skrevet 12. juli 2016 #3 Skrevet 12. juli 2016 du må bare vente en stund... det har jo egentlig ikke "kommet til norge" enda.. 1
skruf Skrevet 12. juli 2016 #4 Skrevet 12. juli 2016 Et øyeblikk siden, Suppetuppe skrev: du må bare vente en stund... det har jo egentlig ikke "kommet til norge" enda.. Jo, det har den jo? Jeg har i skrivende stund ei datter på 19 og en fostersønn på 20 som driver å løper rundt huset nå og jakter pokemoner! Helt genialt, jeg tror ikke de to tenåringene har vært så aktive i hele sommer før nå 2
Suppetuppe Skrevet 12. juli 2016 #5 Skrevet 12. juli 2016 2 minutter siden, skruf skrev: Jo, det har den jo? Jeg har i skrivende stund ei datter på 19 og en fostersønn på 20 som driver å løper rundt huset nå og jakter pokemoner! Helt genialt, jeg tror ikke de to tenåringene har vært så aktive i hele sommer før nå joo, men det er vel bare android-telefoner? kjæresten min sin pokemon go funker helt topp, men på min iphone går det ikke
Fashionistaen Skrevet 12. juli 2016 #6 Skrevet 12. juli 2016 Funker både på android og iphone. Bare å laste ned apk fil om du bruker android og bytte til amerikansk/australsk apple id om du har iphone
skruf Skrevet 12. juli 2016 #7 Skrevet 12. juli 2016 4 minutter siden, Suppetuppe skrev: joo, men det er vel bare android-telefoner? kjæresten min sin pokemon go funker helt topp, men på min iphone går det ikke datteren min har iphone og fostersønn har android, funker godt på begge.
Suppetuppe Skrevet 12. juli 2016 #8 Skrevet 12. juli 2016 Et øyeblikk siden, skruf skrev: datteren min har iphone og fostersønn har android, funker godt på begge. så rart... da aner jeg ikke. ingen av venninnne mine fikk det til i går.. vi er vel bare dumme alle sammen
Jobbermedbarn Skrevet 12. juli 2016 #9 Skrevet 12. juli 2016 8 minutter siden, skruf skrev: Jo, det har den jo? Jeg har i skrivende stund ei datter på 19 og en fostersønn på 20 som driver å løper rundt huset nå og jakter pokemoner! Helt genialt, jeg tror ikke de to tenåringene har vært så aktive i hele sommer før nå Min sønn også, fantastisk 🎉😉🎉 Gikk mange km i går og stadig ute for å fange noen, yeah! 😂 Han har Ipone 6 i alle fall! 1
skruf Skrevet 12. juli 2016 #10 Skrevet 12. juli 2016 Et øyeblikk siden, Suppetuppe skrev: så rart... da aner jeg ikke. ingen av venninnne mine fikk det til i går.. vi er vel bare dumme alle sammen Aner ikke hvordan hun fikk det til jeg.. Hun prøvde i går sa hun, men da fikk hun det ikke til. Var idag først det gikk.
skruf Skrevet 12. juli 2016 #11 Skrevet 12. juli 2016 1 minutt siden, Jobbermedbarn skrev: Min sønn også, fantastisk 🎉😉🎉 Gikk mange km i går og stadig ute for å fange noen, yeah! 😂 Han har Ipone 6 i alle fall! Herlig! Ikke sett mine sine så aktive på evigheter, helt fantastisk! Mi si har iphone 5C 1
Suppetuppe Skrevet 12. juli 2016 #12 Skrevet 12. juli 2016 Et øyeblikk siden, skruf skrev: Aner ikke hvordan hun fikk det til jeg.. Hun prøvde i går sa hun, men da fikk hun det ikke til. Var idag først det gikk. ååå sier du det? da går det kanskje på min nå også! Dette må testes ja!
skruf Skrevet 12. juli 2016 #13 Skrevet 12. juli 2016 Et øyeblikk siden, Suppetuppe skrev: ååå sier du det? da går det kanskje på min nå også! Dette må testes ja! Hun sa hun hadde amerikansk app? tror jeg.
Batteri Skrevet 12. juli 2016 #14 Skrevet 12. juli 2016 Har du lastet ned Pokémon Go eller pocemon go? 7
Jobbermedbarn Skrevet 12. juli 2016 #15 Skrevet 12. juli 2016 3 minutter siden, Suppetuppe skrev: så rart... da aner jeg ikke. ingen av venninnne mine fikk det til i går.. vi er vel bare dumme alle sammen Tror TV2 skrev om det tidligere i dag, og i kommentarene under på TV2s Facebookside var det en som skrev hvordan man skulle gjøre det! Prøv der👍😀 1
Suppetuppe Skrevet 12. juli 2016 #16 Skrevet 12. juli 2016 1 minutt siden, Jobbermedbarn skrev: Tror TV2 skrev om det tidligere i dag, og i kommentarene under på TV2s Facebookside var det en som skrev hvordan man skulle gjøre det! Prøv der👍😀 tusentakk! :-D 1
Fame Skrevet 12. juli 2016 #17 Skrevet 12. juli 2016 5 timer siden, skruf skrev: Aner ikke hvordan hun fikk det til jeg.. Hun prøvde i går sa hun, men da fikk hun det ikke til. Var idag først det gikk. Nei, det har egentlig ikke kommet til Norge. Vi bare bruker en server fra Australia, noe som gjør at Nintendo blir mektig irriterte fordi vi tar over serverplassen deres. Men jeg kan ikke noe for det.. det er så gøy :3 1
skruf Skrevet 12. juli 2016 #18 Skrevet 12. juli 2016 2 minutter siden, Fame skrev: Nei, det har egentlig ikke kommet til Norge. Vi bare bruker en server fra Australia, noe som gjør at Nintendo blir mektig irriterte fordi vi tar over serverplassen deres. Men jeg kan ikke noe for det.. det er så gøy :3 Datteren min har det via en server fra Amerika mener jeg på. Men jammen meg, hun har ikke vært så mye ute i sommer som hun har vært idag Hun og fosterbroren løper rundt, og jeg synes det er kjempekjekt!
Fame Skrevet 12. juli 2016 #19 Skrevet 12. juli 2016 2 minutter siden, skruf skrev: Datteren min har det via en server fra Amerika mener jeg på. Men jammen meg, hun har ikke vært så mye ute i sommer som hun har vært idag Hun og fosterbroren løper rundt, og jeg synes det er kjempekjekt! America/Australia- potato potato. Men det kommer egentlig ikke ut i Norge før om noen dager/uker. Man blir aktiv av det, ja. Gikk 14 000 skritt i dag ^_^
skruf Skrevet 12. juli 2016 #20 Skrevet 12. juli 2016 (endret) 3 minutter siden, Fame skrev: America/Australia- potato potato. Men det kommer egentlig ikke ut i Norge før om noen dager/uker. Man blir aktiv av det, ja. Gikk 14 000 skritt i dag ^_^ Herlig! Blir spreke ungdommer her Men etter hva jeg har forstått så går det greit med android.. fostersønnen min har android, og det var det ingen problem. Jenta mi gikk via amerikansk server. Endret 12. juli 2016 av skruf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå