AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #21 Skrevet 12. juli 2016 14 minutter siden, gobbledigook skrev: Nja, er rimelig fornøyd men kulturtilbudet i Bergen jeg. Oslo får kanskje flere av listepop-artistene når det kommer til musikk, men det er nok ikke et stort tap for mange... Ikke jeg. Oslo har generelt mer å tilby enn alle andre byer. Det er jo det som er poenget. At de har noe å tilby alle, ikke bare noen få. Anonymkode: f737c...cc2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #22 Skrevet 13. juli 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du aldri vært i Bergen? Anonymkode: aaab9...734 TS her. Joda, har vært der. Pen by det også, samt en del tilbud der og, men kan likevel ikke måle seg syntes jeg. Anonymkode: 6fa9f...b46
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #23 Skrevet 14. juli 2016 Jeg føler Oslo har et ufortjent dårlig rykte hos mange. Oslo har landets desidert beste sommervær for en storby hvis man liker sol og varme. Trondheim og Bergen har veldig mye regn i forhold. Det er også den eneste "skikkelige" byen i Norge av størrelse. Hva som gjør at en by er "best" er veldig individuelt. Jeg synes Bergen er en veldig pen by, men den blir for liten synes jeg, og været er for dårlig. Det samme gjelder Trondheim. Andre synes kanskje Oslo er for stort etc, så dette er smak og behag. Anonymkode: 1da1c...0e3 1
cherry blossomed. gone. Skrevet 14. juli 2016 #24 Skrevet 14. juli 2016 Vel beste og beste. Det er vel mer at det er den eneste byen i landet? 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #25 Skrevet 15. juli 2016 Bergen er en landsby, dårlig med tilbud, elendige kjøreforhold og med politikere som krangler. Det regner bøtter og som regel er den tung av tåke...har bodd her så og si hele livet,min familie er herfra..men jeg er lei. Liker bedre Oslo, den er mer internasjonal og en har en del bedre tilbud rettet mot verden ellers. Anonymkode: f49e6...675
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå