Arwen Skrevet 7. november 2004 #1 Skrevet 7. november 2004 Kan noen forklare meg slutten? :klø: føler meg virkelig blond her. :oops:
Saeria Skrevet 8. november 2004 #2 Skrevet 8. november 2004 Når han stakkaren som ble fanget på apeplaneten endelig fikk reise hjem, så viser det seg til hans overraskelse, sjokk og muligens også skuffelse, at i løpet av den tida han har vært borte så har apene klart å overta som den ledende arten på jorda også. (Litt sånn "Be careful what you wish for, cause you might get it" feeling.)
Arwen Skrevet 8. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2004 OK, synes bare det var rart for han hadde jo ikke vært borte så fryktelig lenge synes jeg, når han var oppe i den romstasjonen burde de jo fått beskjed om det. :-? Jaja.. dårlig slutt synes jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #4 Skrevet 8. november 2004 Jeg skjønner heller ikke slutten - selv etter forklaringen her. Han reiste jo tilbake i tid igjen - sånn ca. til der han startet i begynnelsen av filmen. Istedenfor Lincolm er det General Thade på "skulpturen" inne i monumentet - hvordan kom General Thade ned til jorden? Han må jo isåfall ha resit leeeenge tilbake i tid?
Windy Skrevet 8. november 2004 #5 Skrevet 8. november 2004 Vel, da filmen startet var det år 2029. På slutten da han kom ut av "stormen" var det år 21xx. Altså 100 år senere... Hvordan apene kom seg hit, og hva som har skjedd er jo materiale for en evt. oppfølger
Arwen Skrevet 8. november 2004 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2004 hmm... tja.. liker den ikke - hvertfall siden det ikke er noen oppfølger
Gjest Starya Skrevet 8. november 2004 #7 Skrevet 8. november 2004 Har ikke sett denne enda, men den gamle med Charlton Heston er i alle fall lettfattelig. "You maniacs! You blew it up!" Mange oppfølgere til den filmen.
aline Skrevet 8. november 2004 #8 Skrevet 8. november 2004 må også si meg enig i at jeg ikke likte slutten. det MÅ jo komme en nummer to, er den laget? for annet blir jo bare tull!! nei, resten av filmen var grei, men slutten var bare teit syntes jeg. :-?
NullHull Skrevet 8. november 2004 #9 Skrevet 8. november 2004 Har ikke sett denne enda, men den gamle med Charlton Heston er i alle fall lettfattelig. "You maniacs! You blew it up!" Mange oppfølgere til den filmen. Jeg har alltid trodd at denne 2001-versjonen var en nyinnspilling av akkurat denne med Charlton. Er den ikke det? Og dersom den er det, hvorfor har de da enderet slutten :klø:
Gjest Starya Skrevet 8. november 2004 #10 Skrevet 8. november 2004 Som sagt, så har jeg ikke sett den nye, annet enn et par sekunder av begynnelsen og midt i. Jeg tror det er gjort noen endringer, hvor store de er i forhold til den originale filmen vet jeg ikke.
natasha Skrevet 8. november 2004 #11 Skrevet 8. november 2004 Jeg skjønner heller ikke helt slutten - det ser ut til at de har ment å lage en oppfølger. Som en annen skriver her er det General Thade (som jo fortsatt var på "apeplaneten" da "helten" reiste derfra) istedenfor Abraham Lincoln inne i "Lincoln Memorial". Det betyr jo isåfall at apene må ha hersket på jorden helt fra 1800-tallet, og at Thade må ha funnet en tidsmaskin så han kunne forflytte seg til jorden på den tiden.
natasha Skrevet 8. november 2004 #12 Skrevet 8. november 2004 Jeg skjønner heller ikke helt slutten - det ser ut til at de har ment å lage en oppfølger. Som en annen skriver her er det General Thade (som jo fortsatt var på "apeplaneten" da "helten" reiste derfra) istedenfor Abraham Lincoln inne i "Lincoln Memorial". Det betyr jo isåfall at apene må ha hersket på jorden helt fra 1800-tallet, og at Thade må ha funnet en tidsmaskin så han kunne forflytte seg til jorden på den tiden.
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2004 #13 Skrevet 8. november 2004 The planet of the apes var opprinnelig jordkloden hele tiden. Det kommer ikke frem i denne versjonen, men kom veldig tydelig frem i den første versjonen som er steingammel. Der tror jeg hele filmen endte med at de fikk se the statue of liberty stikke så vidt opp av sanden. Denne nye versjonen har ødelagt historien
Gjest Eini Skrevet 8. november 2004 #14 Skrevet 8. november 2004 The planet of the apes var opprinnelig jordkloden hele tiden. Det kommer ikke frem i denne versjonen' date=' men kom veldig tydelig frem i den første versjonen som er steingammel. Der tror jeg hele filmen endte med at de fikk se the statue of liberty stikke så vidt opp av sanden. Denne nye versjonen har ødelagt historien[/quote'] Ja, det stemmer det med frihetsgudinnen. Tror den var fra 70-tallet en gang. Utrolig bra film. Den fra 2001 er bare søppel i forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå