Laban Skrevet 11. november 2004 #21 Del Skrevet 11. november 2004 Og fordi jeg er veldig raskt tilbake samme irritasjon som jeg hadde da jeg skrev mitt innlegg' date=' sier jeg bare: HOLD KJEFT, LABAN!![/quote'] Elsker folk som ender med å hyle til andre at de skal holde kjeft når de diskuterer. Det avslører en viss mangel på intellekt som jeg kan more meg over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 11. november 2004 #22 Del Skrevet 11. november 2004 Laban, du er virkelig OND! Mohahahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #23 Del Skrevet 11. november 2004 Måtte hele KG styrte fra 10 000 meters høyde! Dere er Brannsupportere hele gjengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 11. november 2004 #24 Del Skrevet 11. november 2004 Måtte hele KG styrte fra 10 000 meters høyde! Dere er Brannsupportere hele gjengen. Er vi ikke, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 11. november 2004 #25 Del Skrevet 11. november 2004 Måtte hele KG styrte fra 10 000 meters høyde! Dere er Brannsupportere hele gjengen. Du det der tolker jeg nesten som personangrep as! Kalle meg hjernedød?!? (les:brannsupporter) Makan til frekkhet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 11. november 2004 #26 Del Skrevet 11. november 2004 Vil bare frustrert gi uttrykk for et dårlig inntrykk av eldre, sure, nevrotiske, stygge pensjonister på sydentur! Dersom man ikke tåler andre folks nærvær, bør man la være å reise på chartertur, er min oppriktige mening!! Dersom man ikke tåler barn som sitter rolig i setet sitt i 7 timer, men som kanskje tar bordet sitt opp og ned to ganger mer enn de sure potetene foran seg i løpet av flyreisen, og som kanskje snakker med mamma og pappa i løpet av turen, i motsetning til de intetsigende parene foran dem som har snakket fra seg for flere tiår siden, og som ikke mæler annet å si "en øl" eller "en konjakk" til flyvertinnen i løpet av turen, så syns jeg man bør holde seg hjemme bak fortrukne gardiner. Jeg syns de bør holde seg for gode til å snu seg med sammentrukne øyenbryn mot mine to deilige, snille, tålmodige, stille og gode barn, bare fordi de LER når flyet har turbulens. Det er så jeg skulle ønske at bare deres seter falt ned fra 10 000 meters høyde!! Så ufyselig sure pensjonister skulle man lete lenge etter, og de satt foran oss! Ènkommentar til til mine deilige og ufattelig tålmodige barn, ja; ÈN KOMMENTAR TIL ("nå må dere sitte stille og være stille der bak!!!") så skulle jeg fyrt opp en heidundrende krangel i baksetet bak det blekgrågule, svevehåret hvor du kunne se helt inn i hodebunnen, den blanke issen ved siden av. Da skulle jeg latt være å gi dem påfyll av mat, drikke og underholdningsbidrag for å holde humør og tålmodighet oppe i løpet av 7 timer. DA HADDE DE HATT NOE Å KLAGE OVER!! Hvis sjuåringen hadde begynt å trampe i gulvet og hoppe i setet og 4 åringen hadde begynt å klatre og gråte og rope... Da hadde de hatt grunn til å bekymre seg der framme. MEn det hadde de ikke!!!! HVorfor i H.......... drar slike muggsekker på chartertur???? De burde holde seg langt unna. Om ikke for sin egen del, så for alle oss andre som faktisk fortsatt lever!! Og takk for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2004 #27 Del Skrevet 13. november 2004 :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. november 2004 #28 Del Skrevet 15. november 2004 Det var da voldsomt hvor enig du var i at Andrine var enig med deg da, NyogNaken... Liker man ikke unger og synes de er en pest og en plage så liker man ikke unger og synes de er en pest og en plage. Man er ikke forpliktet til å like unger, og man er heller ikke forpliktet til å avstå fra charterturer fordi om man ikke liker unger - MEN foreldre har ansvar for at ungene sine ikke er til sjenanse for andre!! Var jeg bitch nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ut på tur..... Skrevet 15. november 2004 #29 Del Skrevet 15. november 2004 Ja, greit nok at ikke alle liker barn. Vi som er foreldre har ansvar for at våre barn ikke sjenerer andre. Men du som ikke liker barn har også et ansvar når det gjelder hvor mye som skal til før du irriterer deg. Et argument som ble brukt her inne var: og når jeg har kjøpt en fullpris billett så vil jeg ikke belemres med barn....... ikke ordrett men min tolkning. Jeg og mine barn betaler også full pris for å sitte på de beste plassene. Men vi som har barn bør kanskje holde oss hjemme til barna er blitt 18. Det finnes alle sorter av folk, de jeg irriterer meg over er personer som kommer inn på flyet og begynner å klage på hvilke seter de må sitte i, for de må jo sitte her eller der av de forskjelligste årsaker. Og så blir de sur på meg som ikke vil flytte meg, selv om jeg hadde vært så smart at jeg hadde bestilt et spesielt sete på forhånd. Så sitter de der da og er sure på meg fordi jeg er yngre og ikke vil ofre mitt sete for de eldre som har levd lengst og bygget landet. Men da får de gjøre som meg og bestille sete helt foran da når de kjøper reisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban Skrevet 15. november 2004 #30 Del Skrevet 15. november 2004 Et argument som ble brukt her inne var: og når jeg har kjøpt en fullpris billett så vil jeg ikke belemres med barn....... ikke ordrett men min tolkning. Jeg og mine barn betaler også full pris for å sitte på de beste plassene. Men vi som har barn bør kanskje holde oss hjemme til barna er blitt 18. Ingen som har brukt argumenter vedrørende fullpris billetter, derimot har det blitt brukt om business class. Det ligger tross alt i navnet "business class" at dette skal være et alternativ hovedsaklig tilrettelagt for forretningsfolk som er mye ute og reiser, og som trenger f.eks internett, telefon eller faktisk å kunne sove i forbindelse med forretningsreiser. Det er ikke god folkeskikk å ta med barna på kontoret og la dem forstyrre arbeidsmiljøet, og likeledes er det heller ikke etter min mening god folkeskikk å ta med seg barn på business class. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blæh Skrevet 16. november 2004 #31 Del Skrevet 16. november 2004 God skikk er vel å ikke få barn så slipper vi å irritere folk, og så dør vi sakte ut og ingenting er noe problem lenger. Det er vel min business om jeg vil sitte på business class eller ikke.... For en dag.............. :evil: Har sittet ved siden av en snorkende person hele veien, ikke fått slappet av et sekund, NEI til snorkende personer på business class!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå