Gå til innhold

Klarer du å være inne en hel dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Klarer du å være inne en hel dag?( Tenkte ikke jobb og skole)  må dere ut feks. I butikker, senter, gå tur, ja bare det å være utenfor døra i løpet av en dag? Jeg er så rastløs og hyper at jeg ikke klarer å være inne eller hjemme i løpet av en hel dag. Blir superstressa av å være inne 24 timer. Mange jeg snakker med synes det er så herlig å bare slappe av inne en hel dag. Se på tv og film og drive med data og å kose seg inne. Jeg får ikke til å kose meg inne. Flere? Kroppen min klarer ikke å være i ro en hel dag inne. Må ut hele tiden. Slitsomt. Jeg er superstressa.

Anonymkode: bd02a...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan fint være inne en hel uke. Om jeg går ut er det stort sett fordi jeg må, ikke fordi jeg vil.

Anonymkode: 7840a...228

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan være inne en hel uke uten at det plager meg. Men tar meg da noen lufteturer ut på verandaen.

Anonymkode: 8ad09...d02

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Jeg trives egentlig best inne. Har sosial angst, da, så det er nok litt av grunnen. En mellomting mellom slik det virker som du har det,TS, og slik jeg har det- det hadde vært fint :)

Anonymkode: 081fe...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er stort sett inne hele tiden jeg, så det hadde jeg fint klart ja. 

Er flere ganger jeg ikke går ut av døra i løpet av 2-3 dager. Og går jeg ut døra er det stort sett for å hente posten. 

Men, jeg kan bli litt lei om det går mer enn 3 dager. 

Anonymkode: ecb63...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har sosialangst og generell angst jeg også men samtidig er jeg kjempehyper av å være i konstant alarmberedskap. Hele kroppen er i helspenn hele dagen og jeg må bare gå tur. I tillegg har jeg så mye hjertebank og da blir jeg sprø av å bare være inne i 24 timer. Må bare ut. Er så nervøs av meg og hyper og stressa.  Blir totalt urolig bare å være inne noen timer. Samtidig er jeg veldig sliten av å hele tiden må ut å gjøre ett eller annet. Kroppen min er helt utslitt av alt indre stress og uro. Hater livet sånn som det er nå men har slitt sånn helt siden jeg var barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvordan klarer dere å være inne en hel uke? Heldige dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen flere som klarer å være inne en hel dag? Er det vanlig å klare det? Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah

Jeg klarer det fint jeg. ELSKER de dagene faktisk, hvor jeg ikke har jobb eller noe annet å tenke på, bare kan late meg opp og binge-watche skrekkfilmer. The perfect day. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbragt en god del dager inne uten å bevege med utfor døren. Kjenner litt på trangen til frisk luft, men samtidig er det så godt å bare ligge i sengen og slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt som deg TS. KAN Fint slappe av en dag men blir irritert og rastløs om det betyr å befinne meg inni samme hus en hel dag.  Skal ikke mer til enn en liten spasertur så er d bra igjen. Så for meg er det å gå tur,  trene osv en del av bildet hva avslapping angår. Avslapping for meg, betyr fri fra plikter og "må" - ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer fint å være inne en hel dag. Flere dager, gjerne. Men jeg liker veldig godt å sitte på verandaen og få frisk luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sosialangst og generell angst jeg også men samtidig er jeg kjempehyper av å være i konstant alarmberedskap. Hele kroppen er i helspenn hele dagen og jeg må bare gå tur. I tillegg har jeg så mye hjertebank og da blir jeg sprø av å bare være inne i 24 timer. Må bare ut. Er så nervøs av meg og hyper og stressa.  Blir totalt urolig bare å være inne noen timer. Samtidig er jeg veldig sliten av å hele tiden må ut å gjøre ett eller annet. Kroppen min er helt utslitt av alt indre stress og uro. Hater livet sånn som det er nå men har slitt sånn helt siden jeg var barn. 

Fikk vondt av deg.. Det må være slitsomt å ha det sånn! Håper du får det bedre :)

Anonymkode: 081fe...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var inne i 6 uker for litt siden uten å gå utafor døra i det hele tatt. Jobber på pcen, brukte kolonial.no og marked.no for matlevering hver onsdag så gikk kjempe fint det :) 

Var veldig mye jobbing og masse masse masse matlaging.. Utforsket mange nye oppskrifter og ulike teknikker på kjøkkenet.. Hadde venner over noen ganger altså, så var ikke helt alene heller :P 

Men de gangene jeg var alene storkoste jeg meg i mitt eget selskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jaa elsker å være inne. Har jeg ferie og ingen planer (utenom besøk av venner) så kan jeg bare handle inn litt mat og ikke gå ut av huset på en uke, elsker å være inne (har treningsrom hjemme, så har ikke behov for å gå ut), hvis jeg vil "ut" så tar jeg meg en liten spinn på verandaen :fnise:

Anonymkode: 004b4...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Var inne fire dager i strekk nå pga influensa. Holdt på å gå på veggen. Én dag er perfekt. 

Anonymkode: e7115...9fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å KLIKKE nå etter en uke med sofasliting. Fatter ikke hvordan folk klarer det dag ut og dag inn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det nærmeste jeg har vært ute den siste uken er for å gå ut med søpla. :laugh: Jeg elsker å være hjemme, og akkurat nå med fri og venner bortreist har jeg ikke et behov for å være så mange andre steder. Når jeg først går ut er det som regel til butikken eller lignende. 

Anonymkode: e76c8...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med sosial og generell angst er det ikke uvanlig at jeg er inne uten å gå ut (unntak er til behandling) på 1-2 uker. Det var mye verre når jeg var 13-18 år. 23 nå og blir stadig bedre på dette området heldigvis :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...