Gå til innhold

Lønningsperiode Bergen kommune - skjønner ikke lønnsslippen...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg hentet lønnsslippen på jobb i dag, men jeg skjønner ikke helt hvilke vakter det er for. Jeg trodde lønnsperioden gikk fra 20. til 20. her i Bergen kommune, men jeg har fått et helgedagstillegg som ikke gir mening. Når jeg fikk lønn nå 12. juli, er det for perioden 20. mai- 20. juni, eller noe annet? Det står at timene er fra mai, men det gir ikke mening mtp helgedagstillegget da jeg bare jobbet første helga i mai. Jeg synes det var mye lettere på min forrige arbeidsplass, der vi fikk en liste med oversikt over timetallet/datoene før lønningsdagen....

Er det forresten noen som vet hvorfor jeg har blitt trukket i skatt både i prosent og tabell? Jeg trodde det bare var en av delene? 

Anonymkode: a2202...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har aldri jobbet for Bergen kommune, men vet at i mange kommuner tar det to mnd p få lønn, så det kan vøre du har fått bpde mai og juni. Hos oss går lønnsperioden fra 1.-1. Med utbetaling 12., men du må nesten spørre lønnskontor eller leder hvordan det gjøres hos dere.

Tabelltrekk er på fastlønn og prosenttrekk på ekstra lønn, i alle fall er det slik alle steder jeg har jobbet. 

Anonymkode: c030e...038

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar :) Jeg tror jeg har hørt tidligere på jobben at det var 20. til 20., men det stemmer ikke helt med lønnsslippen... 

Noen her som jobber i Bergen kommune som vet? Jeg har sagt opp jobben min nå, og sjefen er på ferie, så det er derfor jeg heller spør her.

Anonymkode: a2202...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jobber selv i Bergen kommune, og har forstått at det er 12-12, men kan ikke garantere noe for det er en vanskelig slipp å lese :P

Anonymkode: 74138...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...