AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #1 Del Skrevet 12. juli 2016 Jeg hentet lønnsslippen på jobb i dag, men jeg skjønner ikke helt hvilke vakter det er for. Jeg trodde lønnsperioden gikk fra 20. til 20. her i Bergen kommune, men jeg har fått et helgedagstillegg som ikke gir mening. Når jeg fikk lønn nå 12. juli, er det for perioden 20. mai- 20. juni, eller noe annet? Det står at timene er fra mai, men det gir ikke mening mtp helgedagstillegget da jeg bare jobbet første helga i mai. Jeg synes det var mye lettere på min forrige arbeidsplass, der vi fikk en liste med oversikt over timetallet/datoene før lønningsdagen.... Er det forresten noen som vet hvorfor jeg har blitt trukket i skatt både i prosent og tabell? Jeg trodde det bare var en av delene? Anonymkode: a2202...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #2 Del Skrevet 12. juli 2016 Har aldri jobbet for Bergen kommune, men vet at i mange kommuner tar det to mnd p få lønn, så det kan vøre du har fått bpde mai og juni. Hos oss går lønnsperioden fra 1.-1. Med utbetaling 12., men du må nesten spørre lønnskontor eller leder hvordan det gjøres hos dere. Tabelltrekk er på fastlønn og prosenttrekk på ekstra lønn, i alle fall er det slik alle steder jeg har jobbet. Anonymkode: c030e...038 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #3 Del Skrevet 12. juli 2016 Takk for svar Jeg tror jeg har hørt tidligere på jobben at det var 20. til 20., men det stemmer ikke helt med lønnsslippen... Noen her som jobber i Bergen kommune som vet? Jeg har sagt opp jobben min nå, og sjefen er på ferie, så det er derfor jeg heller spør her. Anonymkode: a2202...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #4 Del Skrevet 12. juli 2016 Jobber selv i Bergen kommune, og har forstått at det er 12-12, men kan ikke garantere noe for det er en vanskelig slipp å lese Anonymkode: 74138...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christina146 Skrevet 13. juli 2016 #5 Del Skrevet 13. juli 2016 Jeg jobber og i Bergen kommune, og fått hørt at de regner fra 19. til 19. 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aviale Skrevet 13. juli 2016 #6 Del Skrevet 13. juli 2016 (endret) *svarte feil tråd* Endret 13. juli 2016 av Aviale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå