Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, dette er faktisk mitt første innlegg her inne! Jeg skal forklare kort; 

jeg er stormforelsket i en herlig mann som viste meg kjærlighet på så utrolig mange måter jeg ikke visste fantes. Han har vist meg kjærlighet slik ingen andre noensinne har vært i nærheten av, men jeg torte ikke gå inn i et forhold med han - for jeg syntes det var for tidlig i forhold til mitt første forhold (som jeg hadde rett før jeg møtte denne mannen). Hans siste ord til meg var at han elsket meg, og jeg var fremdeles kald og holdt meg på sidelinjen, og jeg mistet han selvfølgelig. Han er nå i et forhold med en jente han var forelsket i i 3 år, før han møtte meg. Og nå (selvfølgelig) savner jeg han. Jeg tenker på han hver dag og drømmer om han omtrent hver natt. Jeg "vet", eller altså, jeg føler så sterkt at han elsker meg fremdeles, men jeg tør ikke gjøre noe ødeleggende...

spørsmålet mitt var om noen har lest en bok som er noe i samme dur? Så jeg kanskje på en eller annen måte kan drømme meg litt inn i min tiltrekkende fantasiverden, og muligens får ideer om hva jeg kan gjøre videre.. 

En bok som er sensuell, erotisk, om kjærlighet og særpreg. 

Takk på forhånd!!!!

Anonymkode: bfa53...3fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...