AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #1 Skrevet 12. juli 2016 Jeg skal søke lån/finansieringsbevis. Har tenkt å møte opp i banken. Hvilke papirer bør jeg ta med? Har kun jobbet helger det siste året, men er nå i 100% stilling. Hva er det vanlig at de spør om? Anonymkode: 671ed...b35
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #2 Skrevet 12. juli 2016 Selvangivelse, lønnsslipp for de siste tre månedene, ev. kontrakt med bevis på lønn hvis du akkurat har startet i ny jobb. Og bevis på egenkapital hvis du har dette i en annen bank, kan være lurt. Jeg ville forresten ikke bare møtt opp, avtal time hvis du vil snakke med kunderådgiver, eller bare send inn søknaden på nett. Anonymkode: cd33b...982
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #3 Skrevet 12. juli 2016 Jeg måtte vise ligningen gfor 2015 og arbeidskontrakt Anonymkode: 9dc22...a26
mjauritz Skrevet 12. juli 2016 #4 Skrevet 12. juli 2016 Selvangivelsen for de to siste årene og 3 mnder lønnsslipper Anbefaler deg å ringe banken og avtale tid til møte Du får det som regel veldig fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå