AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #1 Skrevet 12. juli 2016 Kan en fyr få økt "status" i vennegjengen/generelt dersom han får sei ei fin dame? Er dette noe som gir "respekt" for en mann og gjør han stolt? Anonymkode: 19a47...006
Gjest BethD Skrevet 12. juli 2016 #2 Skrevet 12. juli 2016 Ja det vil jeg tro? Jeg på min side ikke kunne brydd meg mindre om utseende til typen til venninnene mine,så lenge han behandler henne bra. Det gir nok mer status for menn tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #3 Skrevet 12. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan en fyr få økt "status" i vennegjengen/generelt dersom han får sei ei fin dame? Er dette noe som gir "respekt" for en mann og gjør han stolt? Anonymkode: 19a47...006 Ja, alle menn vil ha en fin dame og vise fram. Anonymkode: 03767...a1b 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #5 Skrevet 12. juli 2016 Ja, det er vel knapt noe som gir større status. Ikke minst blant andre damer. Hvis man går rundt med ei fin dame på armen så får man laaange blikk fra andre damer i nærheten. Anonymkode: 57acf...0df 4
Summers Skrevet 12. juli 2016 #6 Skrevet 12. juli 2016 Vet ikke med status, men tenker over damene til kompisene.Derimot går det sjeldent på utseende, jeg tenker mest over personligheten til dama. Er hun oppegående, kul, varm, osv Eller har kompisen funnet seg en heks? Har han en bra dame så tenker jeg "en sånn vil jeg også ha". Er han sammen med en heks så tenker jeg derimot "jeg trodde bedre om han". 7
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #7 Skrevet 12. juli 2016 Ja, på pøb-en er det alltid moro å visse frem sin nye asiakjerring som er 30 år yngre foran alle de lokale alkoholikerne og NAVere. På Vindern er det viktig å ha en trofekone som jobber knallhardt på det lokale treningssenteret med å holde kroppen i hevd. Det motsatt er feite feminister med piercing i nesa og farget hår. De bør ikke vises frem i tide og utide. Anonymkode: 70292...108 6
Gjest BethD Skrevet 12. juli 2016 #8 Skrevet 12. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, på pøb-en er det alltid moro å visse frem sin nye asiakjerring som er 30 år yngre foran alle de lokale alkoholikerne og NAVere. På Vindern er det viktig å ha en trofekone som jobber knallhardt på det lokale treningssenteret med å holde kroppen i hevd. Det motsatt er feite feminister med piercing i nesa og farget hår. De bør ikke vises frem i tide og utide. Anonymkode: 70292...108 Unnskyld meg men jeg har både piercing i nesa OG farget hår THÆNKS!
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #9 Skrevet 12. juli 2016 Det gjør det ja! Når jeg går med en pen dame så får jeg blikk fra andre damer, noen ganger ser de på meg å smiler. Tenker det gir status hos andre mindre pene damer og andre menn synes jeg er kul. " Så deg i byen idag, du var fin kledd" er en typisk snapp jeg får, så spør de meg om de kan komme på besøk til meg eller finne på noe, DA tar de initiativdog dette er gjennomsnittlig pene damer, men det er koselig det også!. Anonymkode: 2b1ac...6be 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #10 Skrevet 12. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er vel knapt noe som gir større status. Ikke minst blant andre damer. Hvis man går rundt med ei fin dame på armen så får man laaange blikk fra andre damer i nærheten. Anonymkode: 57acf...0df Er det sant? Anonymkode: 44eae...ba4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #11 Skrevet 12. juli 2016 Kommer jo an på vennegjengen. Blant de jeg kjenner er det kule og smarte damer som gir kred, sånne pene bimbodamer blir bare ledd av, både de og fyren de har hooka med. Anonymkode: 934ab...19b 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #12 Skrevet 12. juli 2016 Utvilsomt. Om man påstår noe annet, lyver man. Bare å se mannlige kjendiser og idrettsstjerner. Det finnes knapt en eneste én av dem som ikke har en smellvakker og sexy kjæreste. Alle menn vil jo ha en deilig dame å skryte av. Har man en smart, høyt utdannet dame som i tillegg er rålekker, så har man virkelig skutt gullfuglen Anonymkode: 2d709...be8 2
SunnivaOslo Skrevet 12. juli 2016 #13 Skrevet 12. juli 2016 Ja. utseende spiller en enorm stor rolle for menn og de er villige til å holde lengre ut med en pen dame med råtten personlighet enn en mindre pen dame som har super personlighet(sier ikke stygg fordi svært få mennesker er direkte stygge) Men altså,for mange kvinner er det jo status å ha en rik kjæreste feks. Menn har det nok lettere på den fronten. Bare skaffe seg utdannelse og grei jobb mens kvinner som er mindre pene er ikke verdt en dritt for menn flest. 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #14 Skrevet 12. juli 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer jo an på vennegjengen. Blant de jeg kjenner er det kule og smarte damer som gir kred, sånne pene bimbodamer blir bare ledd av, både de og fyren de har hooka med. Anonymkode: 934ab...19b Man kan da vel være pen uten å være bimbo? Det er ikke de jeg snakker om. Man kan være både pen, kul og smart - tro det eller ei. Når jeg sier fin tenker jeg mer på mer i nærheten av nr. 1 enn nr. 2. (Satt på spissen!) ts Anonymkode: 19a47...006 1
Summers Skrevet 12. juli 2016 #15 Skrevet 12. juli 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utvilsomt. Om man påstår noe annet, lyver man. Bare å se mannlige kjendiser og idrettsstjerner. Det finnes knapt en eneste én av dem som ikke har en smellvakker og sexy kjæreste. Alle menn vil jo ha en deilig dame å skryte av. Har man en smart, høyt utdannet dame som i tillegg er rålekker, så har man virkelig skutt gullfuglen Anonymkode: 2d709...be8 Mannlige kjendiser og idrettsstjerner trenger får vel ikke noe mer status av å ha en vakker kjæreste. De har jo statusen fra før pluss at alle vet de drar damer. Om mannlige kjendiser og idrettsstjerner har vakre daamer så er det vel nettopp fordi de drar damer samt at man kan like å ha en vakker kjæreste selv om man ikke bryr seg om statusen som følger med. 10 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Ja. utseende spiller en enorm stor rolle for menn og de er villige til å holde lengre ut med en pen dame med råtten personlighet enn en mindre pen dame som har super personlighet(sier ikke stygg fordi svært få mennesker er direkte stygge) Men altså,for mange kvinner er det jo status å ha en rik kjæreste feks. Menn har det nok lettere på den fronten. Bare skaffe seg utdannelse og grei jobb mens kvinner som er mindre pene er ikke verdt en dritt for menn flest. Det er forskjell på å si at menn liker vakre damer og å si at menn liker vakre damer pga statusen det gir. Det er det siste som diskuteres i tråden. Ikke er det sånn at man drar damer bare man har en grei jobb heller. Det er ikke som om man kan skrive sivilingeniør i kontaktannonsen også suser det inn med frierbrev uavhengig av hvordan man ser ut. 1
draug 75 Skrevet 12. juli 2016 #16 Skrevet 12. juli 2016 Status og status. I det primitive bildet er det slik at menn er opptatt av å bedre egen status fordi det er en av tingene som oppfattes attraktivt, status gir lettere "tilgang" på attraktive kvinner. Man kan få seg alt fra beundrende til anerkjennende tilbakemeldinger fra venner og bekjente på å ha en attraktiv kjæreste, mens det motsatte neppe er tilfelle hvis du er sammen med et takras eller ei skrekkøgle. I alle fall om du har noen lunde høflige venner. Det går ikke å legge skjul på: Kvinners utseende har stor betydning for menn. Det er noe av det første en ser etter. Men, kvinner. Det er ikke nok å bare være et pent fjes. Det er derfor jeg skriver attraktiv. En dum bimbo blir man ikke beundret for. 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #17 Skrevet 12. juli 2016 Det er jo bare å se på rikinger i Norge og utlandet. Uten penger tror jeg ikke de hadde klart å få de damene de er sammen med. Anonymkode: cb948...e4d 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #18 Skrevet 12. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kommer jo an på vennegjengen. Blant de jeg kjenner er det kule og smarte damer som gir kred, sånne pene bimbodamer blir bare ledd av, både de og fyren de har hooka med. Anonymkode: 934ab...19b Så det finnes kun to typer damer i din verden? Enten er de kule og smarte, eller så er de pene. Dagens feministiske innslag fra en kvinnelig bruker som utgir seg for å være mann. Anonymkode: 57acf...0df 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #19 Skrevet 12. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er vel knapt noe som gir større status. Ikke minst blant andre damer. Hvis man går rundt med ei fin dame på armen så får man laaange blikk fra andre damer i nærheten. Anonymkode: 57acf...0df Jaha?? Så det er faktisk pga økt oppmerksomhet fra ANDRE damer at de liker å gå rundt med en fin dame på armen? Unnskyld men hva er vitsen med en fin dame da om han uansett skal se på og ønske flørt fra andre?? Anonymkode: 11bfb...d25 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #20 Skrevet 12. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det sant? Anonymkode: 44eae...ba4 Hehe, ja det er nok sant. Hvor gammel er du? Anonymkode: 57acf...0df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå