AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #1 Skrevet 12. juli 2016 Som tittelen sier så er det arbeid på blokka jeg bor i. Dette skal ikke ta slutt før september /oktober, og det er borring, banking og skjæring, arbeidsbiler og bråk fra 07-17 hver dag utenom helg. Jeg er høygravid og gikk ut i permisjon fra denne uken av, og jeg er allerede trøtt, irritabel og har hodepine. Sliter med migrene fra før av, og det blir ikke bedre av alt dette bråket. Mannen er ukependler og merker ikke noe til dette. Har sett litt på hørselvern, men er det noen her som har tips til hva som går av å bruke hjemme som er komfortabelt nok? Jeg er så desperat at jeg gladelig kjøper meg slike de bruker på byggeplasser, bare jeg kan få litt ro! Kan ikke dra fra stedet heller, av diverse grunner. Har lyst til å rope HOLD KJEFT, men de gjør jo bare jobben sin. Ante ikke at dette skulle bli så ille Anonymkode: 86db1...b23
fjærestein Skrevet 12. juli 2016 #2 Skrevet 12. juli 2016 Hva med slike produkter som en kjøper på apoteket for å ha det stille når en sover ? Jeg tenker ørepropper alla "sov i ro" og slik. Finnes mye forskjellige der nå. Syns voks og sillikon er best, da de som går inn i øregangene gir meg vondt i ørene over tid. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #3 Skrevet 12. juli 2016 Slutt å irritere deg det pleier å være beste medisin. Du må da kunne bevege deg litt utenfor husets fire vegger, om ikke lengre så til en benk med medbragt pute, utenfor? Anonymkode: 9fcd2...fc7 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #4 Skrevet 12. juli 2016 Har du målt dB, om den er for høy er de pliktig til å gjøre grep for deg Anonymkode: 6b5e3...d99
Gjest Coolaid Skrevet 12. juli 2016 #5 Skrevet 12. juli 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som tittelen sier så er det arbeid på blokka jeg bor i. Dette skal ikke ta slutt før september /oktober, og det er borring, banking og skjæring, arbeidsbiler og bråk fra 07-17 hver dag utenom helg. Jeg er høygravid og gikk ut i permisjon fra denne uken av, og jeg er allerede trøtt, irritabel og har hodepine. Sliter med migrene fra før av, og det blir ikke bedre av alt dette bråket. Mannen er ukependler og merker ikke noe til dette. Har sett litt på hørselvern, men er det noen her som har tips til hva som går av å bruke hjemme som er komfortabelt nok? Jeg er så desperat at jeg gladelig kjøper meg slike de bruker på byggeplasser, bare jeg kan få litt ro! Kan ikke dra fra stedet heller, av diverse grunner. Har lyst til å rope HOLD KJEFT, men de gjør jo bare jobben sin. Ante ikke at dette skulle bli så ille Anonymkode: 86db1...b23 Anbefaler denne. Det er nivå 2 og tar det meste av støy. Har brukt denne på fabrikk med støy, maskiner osv. Fm radio (ikke dab) og du kan koble til telefonen din eller mp3 spiller. Man blir varm på ørene men det er ikke å unngå. Betaler du noen hundrelapper mer så kan du finne hørselsvern med dab radio.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #6 Skrevet 12. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt å irritere deg det pleier å være beste medisin. Du må da kunne bevege deg litt utenfor husets fire vegger, om ikke lengre så til en benk med medbragt pute, utenfor? Anonymkode: 9fcd2...fc7 Skal jeg ligge der i 9 timer, tenker du? Greit at man skal tåle litt, men det er ikke snakk om noen dager med bråk, vi snakker om måneder. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du målt dB, om den er for høy er de pliktig til å gjøre grep for deg Anonymkode: 6b5e3...d99 Jeg tror det er mer irriterende for meg som er veldig sensitiv for lyd, enn skadelig. 13 minutter siden, fjærestein skrev: Hva med slike produkter som en kjøper på apoteket for å ha det stille når en sover ? Jeg tenker ørepropper alla "sov i ro" og slik. Finnes mye forskjellige der nå. Syns voks og sillikon er best, da de som går inn i øregangene gir meg vondt i ørene over tid. Ja, har prøvd det, men synes ikke det tar bort lyden. Får jo sove om natten, så det er jo greit, men bruker jeg slike om dagen så faller de ut av ørene mine, derfor jeg vurderer øreklokker. 3 minutter siden, Coolaid skrev: Anbefaler denne. Det er nivå 2 og tar det meste av støy. Har brukt denne på fabrikk med støy, maskiner osv. Fm radio (ikke dab) og du kan koble til telefonen din eller mp3 spiller. Man blir varm på ørene men det er ikke å unngå. Betaler du noen hundrelapper mer så kan du finne hørselsvern med dab radio. Åh, takk! Vurderer å kjøpe denne! Kan man koble den til pc tror du? Anonymkode: 86db1...b23
Gjest Coolaid Skrevet 12. juli 2016 #7 Skrevet 12. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Skal jeg ligge der i 9 timer, tenker du? Greit at man skal tåle litt, men det er ikke snakk om noen dager med bråk, vi snakker om måneder. Jeg tror det er mer irriterende for meg som er veldig sensitiv for lyd, enn skadelig. Ja, har prøvd det, men synes ikke det tar bort lyden. Får jo sove om natten, så det er jo greit, men bruker jeg slike om dagen så faller de ut av ørene mine, derfor jeg vurderer øreklokker. Åh, takk! Vurderer å kjøpe denne! Kan man koble den til pc tror du? Anonymkode: 86db1...b23 Det er stereojack ledning med. Det som du bruker til å koble til feks mp3 spiller eller telefon. Vil tippe at du kan bruke denne som høretelefon til pc også, men er ikke helt sikker. Du kan sende dem en mail eller noe? Sjekk andre steder på nettet også. Søk på peltor hørselsvern. Prisene på disse dumpes nå fordi fm radio nettet skal skiftes snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå