Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Channing Tatum. :) 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, Rosewood skrev:

Leonardo DiCaprio, Sam Claflin og Ian Somerhalder ❤️

Hadde dilla på ham da jeg var yngre. Husker alle jentene var hekta på ham da Titanic kom ut:) 

Gjest New Girl
Skrevet

Det vil for evig og alltid være Leonardo DiCaprio❤️

Skrevet
1 time siden, New Girl skrev:

Det vil for evig og alltid være Leonardo DiCaprio❤️

Ingen kan måle seg ❤️

• Liker 1
Skrevet

Spencer Reed i Criminal Minds 

• Liker 2
Skrevet
Den 12.7.2016 at 17.13, Tabris skrev:

Benedict Cumberbatch. :rodmer:

Me to! Liker å se på klipp på youtube hvor han er med på Graham Norton show. Han er en så morsom og sporty fyr! Og fansen hans kaller seg Cumberbitches :fnise:. Han er og vedlig flink til å immitere og det er så gøy! Og han er dragen Smaug i Hobbiten! Jeg føler meg som en tenåring igjen!

• Liker 4
Skrevet

:hjerte:Leonardo Decaprio:hjerte:

:hjerte:Vakreste mann i hele verden.:hjerte:

Skrevet (endret)

Har liksom aldri falt for kjendiser men så plutselig så dukka Heath Ledger opp.. Men han varte jo ikke lenge :dry:

Endret av Forundret..
Glemte en h
  • Liker 1
Skrevet
22 timer siden, melatonin skrev:

Me to! Liker å se på klipp på youtube hvor han er med på Graham Norton show. Han er en så morsom og sporty fyr! Og fansen hans kaller seg Cumberbitches :fnise:. Han er og vedlig flink til å immitere og det er så gøy! Og han er dragen Smaug i Hobbiten! Jeg føler meg som en tenåring igjen!

Samme her :ler: *fjortis*
Den der med "Pengwings" er jo en klassiker, om du har sett den :laugh: 

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Hjarte skrev:

Samme her :ler: *fjortis*
Den der med "Pengwings" er jo en klassiker, om du har sett den :laugh: 

Ja! 🐧 jeg lo meg skakk!

Skrevet

Aksel Lund Svindal og Trond Espen Seim. Johnny Depp var ikke verst før, men i det siste så synes jeg ansiktet har blitt helt ødelagt av alkohol.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Tom Hiddleston så klart.

Skrevet

Min første celebrity crush var Tony Curtis. Så filmen hans "Some like it hot" i engelsk time, på ungdom skole, på 80-tallet. Visste på det tidspunkt ikke at han var litt eldre kar, og filmen var gammel :fnise::fnise: . Han var HOT, og jeg var forelsket :)

Hadde faktisk ikke flere før jeg på nytt fikk crush for Denzel Washington. Spesielt hans smil :fnise: jeg dåner :rodmer:  

• Liker 1
  • Opprett ny...