Gå til innhold

Morgenknull

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting er som et deilig morgenknull! Digger nytelsen av å tømme seg i en bløt fitte før man drar på jobb. Sitter her og nyter dagens 3 kaffekopp og tenker på morgenens gode start :)

Anonymkode: 7158d...89e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting er som et deilig morgenknull! Digger nytelsen av å tømme seg i en bløt fitte før man drar på jobb. Sitter her og nyter dagens 3 kaffekopp og tenker på morgenens gode start :)

Anonymkode: 7158d...89e

Misunnelig. Borte på jobb, snart 3 uker siden siste knull, og  iallefall 3 uker til neste. Håper virkelig hun er like kåt som meg når jeg kommer hjem, men tviler dessverre litt......

• Liker 1
Skrevet

Sex før jobb kan virkelig anbefales! :smoke:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke så fan av morgensex selv. Fett hår, dårig ånde, rusk og rask i underlivet. Nei takk. Men det er en smaksak, seff. :)

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, KlaraKlein skrev:

Jeg er ikke så fan av morgensex selv. Fett hår, dårig ånde, rusk og rask i underlivet. Nei takk. Men det er en smaksak, seff. :)

Nå har jeg det heldigvis slik at hvis jeg har ei dame jeg er glad i, så er jeg like glad i henne om morgenen med bustete hår og selv om hun er udusjet. Det er deilig å befriende å nyte den man er glad i uansett når det måtte være, men som noen påpeker det er selvsagt en smakssak! :smoke:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, KlaraKlein skrev:

Fett hår? Rusk og rask i underlivet? Sover du i telt til vanlig? Hvor ofte skifter du på senga? :fnise:

1. Ta en dusj på kvelden
2. Ha tyggis på nattbordet
3. Sov uten truse for å få god lufting til musa
4. Glidemiddel på nattbordet i tilfelle "rusk og rask i underlivet"

5. Knull i vei :humpe:

Anonymkode: c6076...be2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...