AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #1 Skrevet 12. juli 2016 Ingenting er som et deilig morgenknull! Digger nytelsen av å tømme seg i en bløt fitte før man drar på jobb. Sitter her og nyter dagens 3 kaffekopp og tenker på morgenens gode start Anonymkode: 7158d...89e 1
Resignert Skrevet 12. juli 2016 #3 Skrevet 12. juli 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingenting er som et deilig morgenknull! Digger nytelsen av å tømme seg i en bløt fitte før man drar på jobb. Sitter her og nyter dagens 3 kaffekopp og tenker på morgenens gode start Anonymkode: 7158d...89e Misunnelig. Borte på jobb, snart 3 uker siden siste knull, og iallefall 3 uker til neste. Håper virkelig hun er like kåt som meg når jeg kommer hjem, men tviler dessverre litt...... 1
KlaraKlein Skrevet 12. juli 2016 #5 Skrevet 12. juli 2016 Jeg er ikke så fan av morgensex selv. Fett hår, dårig ånde, rusk og rask i underlivet. Nei takk. Men det er en smaksak, seff. 2
Mr X Skrevet 12. juli 2016 #6 Skrevet 12. juli 2016 13 minutter siden, KlaraKlein skrev: Jeg er ikke så fan av morgensex selv. Fett hår, dårig ånde, rusk og rask i underlivet. Nei takk. Men det er en smaksak, seff. Nå har jeg det heldigvis slik at hvis jeg har ei dame jeg er glad i, så er jeg like glad i henne om morgenen med bustete hår og selv om hun er udusjet. Det er deilig å befriende å nyte den man er glad i uansett når det måtte være, men som noen påpeker det er selvsagt en smakssak! 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #7 Skrevet 12. juli 2016 2 timer siden, KlaraKlein skrev: Jeg er ikke så fan av morgensex selv. Fett hår, dårig ånde, rusk og rask i underlivet. Nei takk. Men det er en smaksak, seff. Fett hår? Rusk og rask i underlivet? Sover du i telt til vanlig? Hvor ofte skifter du på senga? 1. Ta en dusj på kvelden 2. Ha tyggis på nattbordet 3. Sov uten truse for å få god lufting til musa 4. Glidemiddel på nattbordet i tilfelle "rusk og rask i underlivet" 5. Knull i vei Anonymkode: c6076...be2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå