Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp begynt å jobbe i kommunen, sommerjobb. Vi skal ha lønning den 12 hver mnd. Jeg har enda ikke fått lønn, tenkte det skulle være inne tidlig på morgenen?

Anonymkode: 662e3...3a3

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nettopp begynt å jobbe i kommunen, sommerjobb. Vi skal ha lønning den 12 hver mnd. Jeg har enda ikke fått lønn, tenkte det skulle være inne tidlig på morgenen?

Hvor lenge har du jobbet? Leverte du timene dien til fristen?

Anonymkode: 72ac1...6e2

Skrevet

Stort sett. Hvis du ikke har fått det i løpet av dagen kan du kontakte leder ellr lønningskontoret. Kanskje noen har glemt å levere kontrakten din? Kjenner til flere tilfeller hvor det har skjedd, og da får man heller ikke lønn.

Alt ettersom hvor mye du har jobbet tror jeg også det er vanlig at "små summer" kan bli utsatt til neste lønn, men da bør du ha fått beskjed om det.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har du jobbet? Leverte du timene dien til fristen?

Anonymkode: 72ac1...6e2

Jeg begynte i juni. Turnusen min har sjefen, har aldri fått beskjed om å levere noen timer. Tror ikke det er meningen å gjøre det..

@Paeonia Sjefen var innom jobben igår, og jeg satt ved siden av henne mens hun snakket med alle om at "ja imorgen er det lønning" blabla.. Så regner med hun ikke har glemt meg idk.. Jeg skal jo ha en del tusen, og det er jo rart hvis jeg skal få det til neste lønn. Har ikke fått beskjed om noe sånt hvertfall!

Skrevet

Sambo jobber i kommunen og fører ikke timene selv, så ikke sikkert du skal levere noe. Det er utbetaling fra banker om morgenen, kl 12 og ca kl 16 alt ettersom hvilken bank du har. Avvent litt, og kontakt evt lønningskontoret.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis får du det ikke utbetalt før 12. August , da lønnen ofte kommer mnd etter.

Anonymkode: 4f03b...3fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...