Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2004 #1 Del Skrevet 7. november 2004 Er det noen som har noen gode forslag til "velkommen til verden"- gave til nyfødt liten gutt? Maks 300,- Klarer ikke å komme på noe annet enn klær og det er jo litt kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 7. november 2004 #2 Del Skrevet 7. november 2004 noe kos til foreldrene? Aromaterapi osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2004 #3 Del Skrevet 7. november 2004 jeg har gitt en biler til de guttene jeg har blitt tante til (første bilen)teppe, og sengesett Bilen er en slik som er "sikker" for små deler som kan løsne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestekimmi Skrevet 7. november 2004 #4 Del Skrevet 7. november 2004 jeg kjøper gjerne noe de trenger til første gave, og noe mer pyntete (smykke, ramme, album, sparebøsse el.) til dåp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 8. november 2004 #5 Del Skrevet 8. november 2004 Hva med et fint teppe? Gjerne i ull... Eller et fint barne-bilde/maleri som den lille kan ha på veggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitty Skrevet 8. november 2004 #6 Del Skrevet 8. november 2004 Et skikkelig godt kvalitetshelseteppe En CD med gode gammeldagse barnesanger Barnesangbok Min første bok Et fint album som foreldrene kan putte bilder av den lille i (finnes mange fine i butikken) En fin ramme En bok om spedbarn Klær, da særlig bodier har man jo alltids bruk for. Særlig i størrelsen 68 og oppover når man begynner å bevege seg mer og spise fast føde. Nå når vi går kaldere tider i møte, er jo også ulltøy veldig gode gaver. Dette er dyre plagg som man alltid blir glad for. En kurv eller bag med bruksting. Bleier, shampo, kluter, oljer ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 8. november 2004 #7 Del Skrevet 8. november 2004 Noe til mammaen, eller en MYK bamse. Pass på å ikke gi gaver som babyen er for liten til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. november 2004 #8 Del Skrevet 10. november 2004 Da bror og svigerinne nylig fikk en sønn kjøpte jeg et tåteflaskestearinlys med navn, dato vekt og lengde påskrevet. Det var kjempestilig. ikke kostet det mye heller. Her kan du kontakte de jeg kjøpte det av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå