AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #1 Del Skrevet 12. juli 2016 Min aller beste herligste venninne har forduftet helt siden jeg og samboeren kjøpte oss leilighet. Jeg har vært opptatt med oppussing, jobb, studier, og hund. Men har alltid hatt henne i tankene da vi ikke har sett hverandre på 2 måneder, og etter flere forsøk på å invitere henne over har jeg nå lagt merke til at hun alltid har unnskyldninger.. Jeg har gledet meg så lenge til å vise henne hvor fint jeg og samboeren har fått det, og jeg har gledet meg masse til å drikke vin med henne på den nye terrassen. Jeg og kjæresten savner henne, da vi rett og slett lurer på hvorfor hun ikke vil henge med oss. Hun har selv fått seg kjæreste, men dessverre går ikke forholdet så bra. Hun bor hjemme hos foreldrene enda, og er 27 år. Og det virker som hun trives med det:) Hun har selv snakket om at hun egentlig ønsker å flytte inn hos hennes kjæreste, men han nekter å la henne flytte inn hos seg da de bare har vært sammen i 5 måneder. Jeg synes litt synd på henne, for jeg vet at hun sliter litt pga dette, men jeg er villig til å ta henne inn i varmen å prate med henne om det. Jeg er jo så fryktelig glad i henne, og hvorfor kan hun ikke bare komme å henge igjen Hun sier selv hun er glad på meg og samboers vegne. Men nå er hun liksom ikke til å se til lengre. Sendte henne en melding i dag der jeg fortalte henne at jeg savnet henne, og at jeg gjerne ville invitere henne på besøk i morgen, men fikk til svar at hun skulle ut med ei venninne. Greit nok tenkte jeg, men foreslo en annen date. Men fikk ikke noe svar annet en vi for se.. Synes det er så trist å savne henne så mye, og jeg føler at jeg har gjort noe galt, men jeg kommer ikke på noe... Anonymkode: 8d0b5...074 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #2 Del Skrevet 12. juli 2016 Beklager skrivefeil... Ts Anonymkode: 8d0b5...074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanna87 Skrevet 12. juli 2016 #3 Del Skrevet 12. juli 2016 Sjalusi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ClickB4it Skrevet 12. juli 2016 #4 Del Skrevet 12. juli 2016 Har du forsøkt å spørre henne rett ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #5 Del Skrevet 12. juli 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min aller beste herligste venninne har forduftet helt siden jeg og samboeren kjøpte oss leilighet. Jeg har vært opptatt med oppussing, jobb, studier, og hund. Men har alltid hatt henne i tankene da vi ikke har sett hverandre på 2 måneder, og etter flere forsøk på å invitere henne over har jeg nå lagt merke til at hun alltid har unnskyldninger.. Jeg har gledet meg så lenge til å vise henne hvor fint jeg og samboeren har fått det, og jeg har gledet meg masse til å drikke vin med henne på den nye terrassen. Jeg og kjæresten savner henne, da vi rett og slett lurer på hvorfor hun ikke vil henge med oss. Hun har selv fått seg kjæreste, men dessverre går ikke forholdet så bra. Hun bor hjemme hos foreldrene enda, og er 27 år. Og det virker som hun trives med det:) Hun har selv snakket om at hun egentlig ønsker å flytte inn hos hennes kjæreste, men han nekter å la henne flytte inn hos seg da de bare har vært sammen i 5 måneder. Jeg synes litt synd på henne, for jeg vet at hun sliter litt pga dette, men jeg er villig til å ta henne inn i varmen å prate med henne om det. Jeg er jo så fryktelig glad i henne, og hvorfor kan hun ikke bare komme å henge igjen Hun sier selv hun er glad på meg og samboers vegne. Men nå er hun liksom ikke til å se til lengre. Sendte henne en melding i dag der jeg fortalte henne at jeg savnet henne, og at jeg gjerne ville invitere henne på besøk i morgen, men fikk til svar at hun skulle ut med ei venninne. Greit nok tenkte jeg, men foreslo en annen date. Men fikk ikke noe svar annet en vi for se.. Synes det er så trist å savne henne så mye, og jeg føler at jeg har gjort noe galt, men jeg kommer ikke på noe... Anonymkode: 8d0b5...074 For det første kan man ikke forvente at folk syns det er greit å kun bli kontaktet på alle andres premisser. Du skriver du har vært opptatt med mye. Da syns jeg ikke det er rart at hun har blitt vant med å være mindre med deg og gjør andre ting mens du har vært opptatt, og dette har hun sikkert fortsatt med. Det er ikke sikkert hun føler for å komme logrende med halen med en gang du plystrer på henne. Hun har fått seg kjæreste og akkurat hva som foregår bak lukkede dører vet du antagelig ikke. Hva som enn foregår er noe hun sikkert takler på sin måte og kanskje hun nå ikke har så mye tid til deg (eller noen andre for den saks skyld). Kanskje hun har nok med studier, jobb, familie, kjæreste(-problemer), osv. Evt. føler hun ikke for å være med deg akkurat nå av andre årsaker og prioriterer å dyrke andre vennskap og forhold hun har. Det at du er "villig til å ta henne inn i varmen" og "prate om det" får deg til å høres overbærende og nedlatende ut. Det hadde ikke jeg orket i hvert fall. For alt du vet trenger hun ikke komme inn i varmen eller prate om noen ting. For alt du vet kan det hende hun trenger og har trengt disse tingene de siste månedene og derfor fått dekket behovet for hjelp og sosialisering av andre venner eller familie. Akkurat hva som har skjedd her er umulig for oss på KG å vite, så jeg ville ha prøvd å avtale noe på kafé eller noe sånt. Kanskje du kan invitere henne hjem til deg etterpå. Hvis hun ikke vil i det hele tatt er det bare å gi henne tid og respektere det. Foreslå å møtes. Hvis hun ikke vil akkurat nå kan du gjøre det klart at tilbudet står til seinere hvis hun tar kontakt. Da bør hun ta initiativ. Om det er veldig viktig for deg å få en grunn kan du jo spørre henne rett ut, men det er mulig at hun ikke ønsker å svare på alt. Hun har sikkert sine grunner til å oppføre seg som hun gjør, men dette er vanskelig for utenforstående å vite noe om, og man kan heller ikke tvinge vennskap og kommunikasjon på noen. Anonymkode: f89ef...f91 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #6 Del Skrevet 12. juli 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: For det første kan man ikke forvente at folk syns det er greit å kun bli kontaktet på alle andres premisser. Du skriver du har vært opptatt med mye. Da syns jeg ikke det er rart at hun har blitt vant med å være mindre med deg og gjør andre ting mens du har vært opptatt, og dette har hun sikkert fortsatt med. Det er ikke sikkert hun føler for å komme logrende med halen med en gang du plystrer på henne. Hun har fått seg kjæreste og akkurat hva som foregår bak lukkede dører vet du antagelig ikke. Hva som enn foregår er noe hun sikkert takler på sin måte og kanskje hun nå ikke har så mye tid til deg (eller noen andre for den saks skyld). Kanskje hun har nok med studier, jobb, familie, kjæreste(-problemer), osv. Evt. føler hun ikke for å være med deg akkurat nå av andre årsaker og prioriterer å dyrke andre vennskap og forhold hun har. Det at du er "villig til å ta henne inn i varmen" og "prate om det" får deg til å høres overbærende og nedlatende ut. Det hadde ikke jeg orket i hvert fall. For alt du vet trenger hun ikke komme inn i varmen eller prate om noen ting. For alt du vet kan det hende hun trenger og har trengt disse tingene de siste månedene og derfor fått dekket behovet for hjelp og sosialisering av andre venner eller familie. Akkurat hva som har skjedd her er umulig for oss på KG å vite, så jeg ville ha prøvd å avtale noe på kafé eller noe sånt. Kanskje du kan invitere henne hjem til deg etterpå. Hvis hun ikke vil i det hele tatt er det bare å gi henne tid og respektere det. Foreslå å møtes. Hvis hun ikke vil akkurat nå kan du gjøre det klart at tilbudet står til seinere hvis hun tar kontakt. Da bør hun ta initiativ. Om det er veldig viktig for deg å få en grunn kan du jo spørre henne rett ut, men det er mulig at hun ikke ønsker å svare på alt. Hun har sikkert sine grunner til å oppføre seg som hun gjør, men dette er vanskelig for utenforstående å vite noe om, og man kan heller ikke tvinge vennskap og kommunikasjon på noen. Anonymkode: f89ef...f91 Ts her. Glemte å nevne at både jeg og samboer har invitert henne med på dugnad, spillkvelden, og tur på byen i mellomtiden, og hun har sagt at hun ikke har kunnet hver dag. Poenget er at etter at vi flyttet inn i ny leilighet så har det virket som hun har vegret seg for å komme på besøk, noe jeg synes er rart da hun bor bare 10 minutt unna. Og vi møtes vanligvis minst tre ganger hver uke, om ikke mer. Samboer tror at grunnen til at hun ikke tar kontakt er fordi hun kanskje kan være sjalu, da hun enda bor hjemme hos mor og far, og ikke helt har kommet der vi er, og derfor velger hun å ikke se hvordan vi har fått det. Jeg begynner faktisk å tro det samme som samboer. Men nok med hva vi tror, tror jeg heller skal spørre henne neste gang vi møtes. Er jo trist når nære venner ikke tar kontakt uten videre:( Anonymkode: 8d0b5...074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #7 Del Skrevet 12. juli 2016 1 time siden, ClickB4it skrev: Har du forsøkt å spørre henne rett ut? Nope, men skal nok gjøre det:) Anonymkode: 8d0b5...074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #8 Del Skrevet 12. juli 2016 For det første kan man ikke forvente at folk syns det er greit å kun bli kontaktet på alle andres premisser. Du skriver du har vært opptatt med mye. Da syns jeg ikke det er rart at hun har blitt vant med å være mindre med deg og gjør andre ting mens du har vært opptatt, og dette har hun sikkert fortsatt med. Det er ikke sikkert hun føler for å komme logrende med halen med en gang du plystrer på henne. Hun har fått seg kjæreste og akkurat hva som foregår bak lukkede dører vet du antagelig ikke. Hva som enn foregår er noe hun sikkert takler på sin måte og kanskje hun nå ikke har så mye tid til deg (eller noen andre for den saks skyld). Kanskje hun har nok med studier, jobb, familie, kjæreste(-problemer), osv. Evt. føler hun ikke for å være med deg akkurat nå av andre årsaker og prioriterer å dyrke andre vennskap og forhold hun har. Det at du er "villig til å ta henne inn i varmen" og "prate om det" får deg til å høres overbærende og nedlatende ut. Det hadde ikke jeg orket i hvert fall. For alt du vet trenger hun ikke komme inn i varmen eller prate om noen ting. For alt du vet kan det hende hun trenger og har trengt disse tingene de siste månedene og derfor fått dekket behovet for hjelp og sosialisering av andre venner eller familie. Akkurat hva som har skjedd her er umulig for oss på KG å vite, så jeg ville ha prøvd å avtale noe på kafé eller noe sånt. Kanskje du kan invitere henne hjem til deg etterpå. Hvis hun ikke vil i det hele tatt er det bare å gi henne tid og respektere det. Foreslå å møtes. Hvis hun ikke vil akkurat nå kan du gjøre det klart at tilbudet står til seinere hvis hun tar kontakt. Da bør hun ta initiativ. Om det er veldig viktig for deg å få en grunn kan du jo spørre henne rett ut, men det er mulig at hun ikke ønsker å svare på alt. Hun har sikkert sine grunner til å oppføre seg som hun gjør, men dette er vanskelig for utenforstående å vite noe om, og man kan heller ikke tvinge vennskap og kommunikasjon på noen. Nei, hun sier at hun ikke har det så bra med kjæresten dessverre, og dette er noe hun er åpen om til oss. Og nei, hun er ikke opptatt med studier da hun ikke studerer, og hun jobber 60%, så hun har nok av tid til venner. Men at det er trist at hun ikke vil møte oss det er jo klart. Man vil jo gjerne tilbringe tid med sine beste venner!:) Anonymkode: 8d0b5...074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanna87 Skrevet 12. juli 2016 #9 Del Skrevet 12. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: For det første kan man ikke forvente at folk syns det er greit å kun bli kontaktet på alle andres premisser. Du skriver du har vært opptatt med mye. Da syns jeg ikke det er rart at hun har blitt vant med å være mindre med deg og gjør andre ting mens du har vært opptatt, og dette har hun sikkert fortsatt med. Det er ikke sikkert hun føler for å komme logrende med halen med en gang du plystrer på henne. Hun har fått seg kjæreste og akkurat hva som foregår bak lukkede dører vet du antagelig ikke. Hva som enn foregår er noe hun sikkert takler på sin måte og kanskje hun nå ikke har så mye tid til deg (eller noen andre for den saks skyld). Kanskje hun har nok med studier, jobb, familie, kjæreste(-problemer), osv. Evt. føler hun ikke for å være med deg akkurat nå av andre årsaker og prioriterer å dyrke andre vennskap og forhold hun har. Det at du er "villig til å ta henne inn i varmen" og "prate om det" får deg til å høres overbærende og nedlatende ut. Det hadde ikke jeg orket i hvert fall. For alt du vet trenger hun ikke komme inn i varmen eller prate om noen ting. For alt du vet kan det hende hun trenger og har trengt disse tingene de siste månedene og derfor fått dekket behovet for hjelp og sosialisering av andre venner eller familie. Akkurat hva som har skjedd her er umulig for oss på KG å vite, så jeg ville ha prøvd å avtale noe på kafé eller noe sånt. Kanskje du kan invitere henne hjem til deg etterpå. Hvis hun ikke vil i det hele tatt er det bare å gi henne tid og respektere det. Foreslå å møtes. Hvis hun ikke vil akkurat nå kan du gjøre det klart at tilbudet står til seinere hvis hun tar kontakt. Da bør hun ta initiativ. Om det er veldig viktig for deg å få en grunn kan du jo spørre henne rett ut, men det er mulig at hun ikke ønsker å svare på alt. Hun har sikkert sine grunner til å oppføre seg som hun gjør, men dette er vanskelig for utenforstående å vite noe om, og man kan heller ikke tvinge vennskap og kommunikasjon på noen. Anonymkode: f89ef...f91 Må nok være på lag med TS her. Det er jo ikke snakk om å tvinge vennskap her.. Ts sier jo selv at de er bestevenninner, og selvfølgelig er det trist når bestevenninnen til TS ikke vil komme på besøk å se hvordan de har fått det. Når man er ung og har kjøpt sin første leilighet så vil man jo gjerne vise omverden hvor fint man har fått det. De har sikkert lagt mye energi i oppussingen, så det er jo fint med en klapp på skulderen av sine nære når man er ferdig. Jeg hadde selv blitt skuffet hvis mine venner hadde forduftet på denne måten. Men, vi får håpe de møtes snart igjen!:) Hun er nok mest sannsynlig litt sjalu, men det går nok over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #10 Del Skrevet 12. juli 2016 Hva med at du inviterer seg selv på besøk til henne? Anonymkode: f3699...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #11 Del Skrevet 12. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva med at du inviterer seg selv på besøk til henne? Anonymkode: f3699...6c7 Har prøvd, men fikk til svar at hun skulle ut med ei venninne den kvelden:( Åååh, jeg savner henne sånn. Anonymkode: 8d0b5...074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 12. juli 2016 #12 Del Skrevet 12. juli 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Glemte å nevne at både jeg og samboer har invitert henne med på dugnad, spillkvelden, og tur på byen i mellomtiden, og hun har sagt at hun ikke har kunnet hver dag. Poenget er at etter at vi flyttet inn i ny leilighet så har det virket som hun har vegret seg for å komme på besøk, noe jeg synes er rart da hun bor bare 10 minutt unna. Og vi møtes vanligvis minst tre ganger hver uke, om ikke mer. Samboer tror at grunnen til at hun ikke tar kontakt er fordi hun kanskje kan være sjalu, da hun enda bor hjemme hos mor og far, og ikke helt har kommet der vi er, og derfor velger hun å ikke se hvordan vi har fått det. Jeg begynner faktisk å tro det samme som samboer. Men nok med hva vi tror, tror jeg heller skal spørre henne neste gang vi møtes. Er jo trist når nære venner ikke tar kontakt uten videre:( Anonymkode: 8d0b5...074 Ja så? Kanskje hun er litt misunnelig da, det er jo helt normalt. Det betyr ikke at hun ikke unner dere leiligheten. Det er kanskje bare litt sårt for henne å se at dere lever livets glade dager mens hun er i et dårlig forhold og bor hjemme...det er nok ikke så kult. Jeg ville forsøkt å møtt henne på nøytral grunn og snakket minst mulig om leiligheten for en periode, når vennskapet fikk styrket seg litt så kan du jo si til henne at du skjønner hvis hun synes det er litt tungt å sitte å se på dere spille "happy family" mens hun har det tøft. Men livet går opp og ned, det er bare snakk om tid så vil hun også funne mr right og kjøpe leilighet osv...ting kan snu fort. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #13 Del Skrevet 12. juli 2016 5 minutter siden, Snublefella skrev: Ja så? Kanskje hun er litt misunnelig da, det er jo helt normalt. Det betyr ikke at hun ikke unner dere leiligheten. Det er kanskje bare litt sårt for henne å se at dere lever livets glade dager mens hun er i et dårlig forhold og bor hjemme...det er nok ikke så kult. Jeg ville forsøkt å møtt henne på nøytral grunn og snakket minst mulig om leiligheten for en periode, når vennskapet fikk styrket seg litt så kan du jo si til henne at du skjønner hvis hun synes det er litt tungt å sitte å se på dere spille "happy family" mens hun har det tøft. Men livet går opp og ned, det er bare snakk om tid så vil hun også funne mr right og kjøpe leilighet osv...ting kan snu fort. Jeg skal spørre henne i kveld om hvorfor hun ikke har villet kommet på besøk, så får jeg vel et svar. Uansett hva hun svarer så blir jeg bare glad om hun vil møte meg:) Hun flytter garantert ut av barndomshjemmet om ikke så lenge, så da blir det endelig hennes tur! :D Anonymkode: 8d0b5...074 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #14 Del Skrevet 12. juli 2016 Inviterer du henne til å være bare dere to, eller er det du og kjæresten hele veien? Jeg får hvertfall makk av de som skal behandles som en enhet med en gang de blir samboere. Anonymkode: 27cb9...636 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #15 Del Skrevet 12. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Glemte å nevne at både jeg og samboer har invitert henne med på dugnad, spillkvelden, og tur på byen i mellomtiden, og hun har sagt at hun ikke har kunnet hver dag. Poenget er at etter at vi flyttet inn i ny leilighet så har det virket som hun har vegret seg for å komme på besøk, noe jeg synes er rart da hun bor bare 10 minutt unna. Og vi møtes vanligvis minst tre ganger hver uke, om ikke mer. Samboer tror at grunnen til at hun ikke tar kontakt er fordi hun kanskje kan være sjalu, da hun enda bor hjemme hos mor og far, og ikke helt har kommet der vi er, og derfor velger hun å ikke se hvordan vi har fått det. Jeg begynner faktisk å tro det samme som samboer. Men nok med hva vi tror, tror jeg heller skal spørre henne neste gang vi møtes. Er jo trist når nære venner ikke tar kontakt uten videre:( Anonymkode: 8d0b5...074 Da virker det som om hun ikke har lyst, ja. Men du høres fortsatt overbærende og nedlatende ut når du nevner "ikke helt har kommet der vi er". Jeg ville ikke sagt noe til henne som indikerer at hun er mindre vellykket enn dere eller at dere synes synd på henne. Kan godt hende hun er sjalu, men det kan også være mange andre grunner. Tre ganger i uken kan også hende er for mye for henne nå. Slemt å si det, men kanskje hun har andre venner som har stilt ekstra opp den siste tiden siden du har vært opptatt de siste ukene. På den andre siden kan det hende hun ikke har det, men likevel ønsker å holde avstand fra dere. Ser noen har nevnt over at det kan være fordi at samboeren din alltid er med, noe som også virker veldig sannsynlig for meg. Det hadde ikke overrasket meg om du og venninnen din har noen problemer med kommunikasjonen. Du tror én ting, for her vitner det om at du tror hun er sjalu. Du er ikke åpen for noen andre muligheter. Din venninne kan ha mye annet på hjertet som du ikke vet om, for det virker som om dere snakker litt over hodet på hverandre. Bare det at du ikke får tak i henne viser at det er noe mellom dere som skurrer. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, hun sier at hun ikke har det så bra med kjæresten dessverre, og dette er noe hun er åpen om til oss. Og nei, hun er ikke opptatt med studier da hun ikke studerer, og hun jobber 60%, så hun har nok av tid til venner. Men at det er trist at hun ikke vil møte oss det er jo klart. Man vil jo gjerne tilbringe tid med sine beste venner!:) Anonymkode: 8d0b5...074 Selv om hun "bare" jobber 60% og ifølge deg ikke gjør noe annet, betyr ikke det at hun automatisk har tid til venner. For noen er t.o.m. 60% for mye, eks. hvis man er syk. Ikke vet du hvem andre som opptar tiden hennes heller. Skjønner at du vil ha en klapp på skulderen for leiligheten, men du er voksen og burde ikke lene deg på bekreftelse fra bestevenninnen din eller kreve at hun sirkler rundt deg konstant. Trist at hun ikke vil møtes. Forhåpentligvis løser sånne ting seg etterhvert. Har du noen andre venner du kan være med hvis hun ikke har lyst? Anonymkode: f89ef...f91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #16 Del Skrevet 12. juli 2016 Er venninna bifil siden hun er så følsom for ditt forhold? Litt sjalusi er normalt, men full låsing kan tyde på noe mer drama. Anonymkode: 7086f...0df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #17 Del Skrevet 12. juli 2016 Er du blitt en oppussingzilla og tror at alle andre synes det er like spennende som deg om dere velger eggeskall eller lin på kjøkkenveggene? Kjenner litt for mange som ikke evner å få hodet opp av sitt eget malingspann når de omgås noen som er utenfor oppussingsbobla. Har du tatt deg tid til å se og høre henne, eller dreier det seg alltid om deg og ditt? Anonymkode: f3b2b...f7d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacuzzi Skrevet 12. juli 2016 #18 Del Skrevet 12. juli 2016 Jeg er også litt lei av å henge med min bestevenninne for tiden, fordi samboeren hennes ALLTID er der. Jeg vil bare treffe henne og snakke med henne om private ting, det blir ødelagt når samboeren hennes henger rundt som en klegg. Spør jeg om vi kan gå på kino, så blir han også med. Også sender hun meg melding av og til hvis samboeren er ute med jobben og hun kjeder seg, gjerne sent om kvelden. Da svarer jeg nei selv om jeg kan, for jeg føler meg som nødløsningen hennes. Spør henne heller om hun vil gå på kafé med bare deg, som forestlått over. Er også mulig hun føler dere har vokst fra hverandre nå som du er skikkelig etablert med bikkje og leilighet og slike kjedelige ting. Du skriver at "hun enda bor hjemme hos mor og far, og ikke helt har kommet der vi er". Herregud menneske, ser du ikke hvor nedlatende du er ovenfor henne? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #19 Del Skrevet 12. juli 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Inviterer du henne til å være bare dere to, eller er det du og kjæresten hele veien? Jeg får hvertfall makk av de som skal behandles som en enhet med en gang de blir samboere. Anonymkode: 27cb9...636 Inviterer henne for å være med meg alene, og med samboer. Anonymkode: 8d0b5...074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #20 Del Skrevet 12. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Da virker det som om hun ikke har lyst, ja. Men du høres fortsatt overbærende og nedlatende ut når du nevner "ikke helt har kommet der vi er". Jeg ville ikke sagt noe til henne som indikerer at hun er mindre vellykket enn dere eller at dere synes synd på henne. Kan godt hende hun er sjalu, men det kan også være mange andre grunner. Tre ganger i uken kan også hende er for mye for henne nå. Slemt å si det, men kanskje hun har andre venner som har stilt ekstra opp den siste tiden siden du har vært opptatt de siste ukene. På den andre siden kan det hende hun ikke har det, men likevel ønsker å holde avstand fra dere. Ser noen har nevnt over at det kan være fordi at samboeren din alltid er med, noe som også virker veldig sannsynlig for meg. Det hadde ikke overrasket meg om du og venninnen din har noen problemer med kommunikasjonen. Du tror én ting, for her vitner det om at du tror hun er sjalu. Du er ikke åpen for noen andre muligheter. Din venninne kan ha mye annet på hjertet som du ikke vet om, for det virker som om dere snakker litt over hodet på hverandre. Bare det at du ikke får tak i henne viser at det er noe mellom dere som skurrer. Selv om hun "bare" jobber 60% og ifølge deg ikke gjør noe annet, betyr ikke det at hun automatisk har tid til venner. For noen er t.o.m. 60% for mye, eks. hvis man er syk. Ikke vet du hvem andre som opptar tiden hennes heller. Skjønner at du vil ha en klapp på skulderen for leiligheten, men du er voksen og burde ikke lene deg på bekreftelse fra bestevenninnen din eller kreve at hun sirkler rundt deg konstant. Trist at hun ikke vil møtes. Forhåpentligvis løser sånne ting seg etterhvert. Har du noen andre venner du kan være med hvis hun ikke har lyst? Anonymkode: f89ef...f91 Jepp, har flere venner jeg er med. Men man vil jo helst være med sin beste venninne:) Anonymkode: 8d0b5...074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå