AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #1 Del Skrevet 12. juli 2016 Hvor kjøper dere utstyr til Scrapbooking til en ok pris? Anonymkode: 8f7d1...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 13. juli 2016 #2 Del Skrevet 13. juli 2016 Nille og søstrene grense 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #3 Del Skrevet 13. juli 2016 Takk for svar @Lykkehjerte Søstrene Grene har jeg vært å kikka- de hadde masse fint! Nille har jeg ikke sjekka ut enda- men det skal jeg gjøre Andre som har noen flere forslag? Anonymkode: 8f7d1...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #4 Del Skrevet 13. juli 2016 Panduro har jevnlig salg og outlet i nettbutikken (bla akkurat nå), kan finne en del der, ellers har også Europris noe. Ellers har jeg handlet mye på eBay, fra Wild Orchids Craft og Joanna Sheen (de to siste er engelske butikker som jeg har god erfaring med). I tillegg handler jeg også litt fra de litt dyrere butikkene som Bikuben og andre scrappebutikker, de har så mange fine ting, spesielt ark, stempler etc og det er faktisk greit å støtte slike butikker også så de ikke forsvinner. (Det skjedde med vår lokale og ja jeg savner den...) Kort sagt anbefales en salig blanding, jeg bytter også litt med andre scrappere. Anonymkode: 72ff6...af7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjørosa Skrevet 14. juli 2016 #5 Del Skrevet 14. juli 2016 Scrapbook.com 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå