AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #1 Skrevet 12. juli 2016 For 1 knapp uke siden bestemte jeg meg for å prøve å date en venn av meg som er kurder. Vi har kjent hverandre en god stund før vi bestemte oss for å prøve å inngå et forhold. La oss si at mye har skjedd i løpet av den uken, men det er et par ting som plager meg og som jeg trenger svar på.. Vi hadde ikke vært sammen i 1 uke en gang før han begynte å bli veldig "sjalu". Jeg kunne ikke møte familien min uten at han mistenkte at jeg var utro med en annen mann (Noe jeg aldri har vært i løpet av mine tidligere forhold). Han har fortalt meg at han har problemer med å stole på folk og at dette var noe jeg måtte bevise for han over lengre tid. Det var også èn hendelse som får meg til å stusse litt. Helt ut av det blå har han klappet til meg, det var langt i fra hardt, det gav ikke noe merke og det var ikke vondt men alike vel, han har lagt en hånd på ansiktet mitt og han påstår å si at det er å "kose slå". Altså, overreagerer jeg når jeg sier at det han gjør ikke er en rett måte å behandle sin nære på? Jeg følte meg fanget når jeg selv ikke fikk dra å besøke eller tekste med familien min uten at jeg blir beskyldt for utroskap. Anonymkode: c8536...3b1
Gjest MadameDeRosa Skrevet 12. juli 2016 #2 Skrevet 12. juli 2016 Løp LØP! Han har klappet til deg!!!! Nei, du overreagerer ikke! Han er ikke god. Løp så fort du kan vekk ifra han! Han kommer til å ødelegge deg.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #3 Skrevet 12. juli 2016 Koseslå? Hva med å klemmedenge litt i samme slengen Anonymkode: fac5b...d32 1
altflyter Skrevet 12. juli 2016 #5 Skrevet 12. juli 2016 ALDRI finn deg i å bli slått. Hardt eller ei. Det er ikke ok. Når han gjør det så tidlig i forholdet vil jeg dessverre anbefale deg å gå fra denne mannen. Sykelig sjalusi vil være veldig slitsomt i lengden. Uansett hva du bestemmer deg for, så må du snakke med ham om dette. Kommunikasjon er første bud, og om han ikke tåler å bli tilsnakket på en rolig måte, så er han ikke verdt tiden din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå