Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For 1 knapp uke siden bestemte jeg meg for å prøve å date en venn av meg som er kurder. Vi har kjent hverandre en god stund før vi bestemte oss for å prøve å inngå et forhold. La oss si at mye har skjedd i løpet av den uken, men det er et par ting som plager meg og som jeg trenger svar på.. Vi hadde ikke vært sammen i 1 uke en gang før han begynte å bli veldig "sjalu". Jeg kunne ikke møte familien min uten at han mistenkte at jeg var utro med en annen mann (Noe jeg aldri har vært i løpet av mine tidligere forhold). Han har fortalt meg at han har problemer med å stole på folk og at dette var noe jeg måtte bevise for han over lengre tid. Det var også èn hendelse som får meg til å stusse litt. Helt ut av det blå har han klappet til meg, det var langt i fra hardt, det gav ikke noe merke og det var ikke vondt men alike vel, han har lagt en hånd på ansiktet mitt og han påstår å si at det er å "kose slå". Altså, overreagerer jeg når jeg sier at det han gjør ikke er en rett måte å behandle sin nære på? Jeg følte meg fanget når jeg selv ikke fikk dra å besøke eller tekste med familien min uten at jeg blir beskyldt for utroskap. 

Anonymkode: c8536...3b1

Videoannonse
Annonse
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Løp

LØP! Han har klappet til deg!!!!

Nei, du overreagerer ikke! Han er ikke god. Løp så fort du kan vekk ifra han! Han kommer til å ødelegge deg.

AnonymBruker
Skrevet

Koseslå? Hva med å klemmedenge litt i samme slengen

Anonymkode: fac5b...d32

• Liker 1
Skrevet

Kom deg unna!!! FORT!!!

• Liker 2
Skrevet

ALDRI finn deg i å bli slått. Hardt eller ei. Det er ikke ok. Når han gjør det så tidlig i forholdet vil jeg dessverre anbefale deg å gå fra denne mannen. Sykelig sjalusi vil være veldig slitsomt i lengden.

Uansett hva du bestemmer deg for, så må du snakke med ham om dette. Kommunikasjon er første bud, og om han ikke tåler å bli tilsnakket på en rolig måte, så er han ikke verdt tiden din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...