AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #1 Skrevet 12. juli 2016 Hadde dere sett rart på en fyr som har tradisjonell mobiltelefon. Altså gammel-ish kontant telefon? Jeg er en helt normal fyr ellers, med WiFi, datamaskin og tv hjemme. Haha.... Altså jeg bruker iphone 6, men jeg ser søren meg ikke vitsen med å være så tilgjengelig til en hver tid. Det er jo veldig fint å kunne google eller finne ut av ting via smart-phone, bruke messenger eller snapchat og ikke minst ta fine bilder. Jeg tenkte å prøve dette en stund som singel. Bruker ikke tinder eller den salgs. Jenter er dette turn-off? Anonymkode: c5fd7...b5c
TinyBean Skrevet 12. juli 2016 #3 Skrevet 12. juli 2016 Personlig ser jeg ikke på mobilen en mann bruker, men det er meg da. Bruk hva du vil.
Gjest Jørild Skrevet 12. juli 2016 #4 Skrevet 12. juli 2016 Ja, det er turn off for det framstår så anstrengt hipster.
Resignert Skrevet 12. juli 2016 #5 Skrevet 12. juli 2016 (endret) 39 minutter siden, Jørild skrev: Ja, det er turn off for det framstår så anstrengt hipster. Javel? Jeg har en "gammeldags" mobil, blir så å si aldri fri for strøm, lader den en gang i uka, sitter ikke å fikler med mobilen når jeg er sammen med folk, enten det er hjemme eller på byen. Dette er et bevisst valg fra min side, ikke pga dårlig økonomi osv. Og jeg er definitivt ingen hipster, mulig vennene til sønnene mine er det. Når folk bemerker at jeg har en "gammeldags" telefon, ler jeg av de, og spør hvorfor de ikke har motorsykkel, seilbåt, jaktvåpen og andre ordentlige leker, istendenfor en dustete telefon med masse ubrukelige apper... Endret 12. juli 2016 av Resignert 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #6 Skrevet 12. juli 2016 Absolutt ikke. Jeg synes egentlig det er litt forfriskende å ikke være så opptatt av sosiale medier. Det er jo tross alt det flesteparten (på min alder hvertfall) bruker smarttelefonen sin til. Jeg er enig at det ikke er så attraktivt dersom du er en typisk hipster, men siden du tydeligvis ikke er det ser jeg ikke et problem. Jeg ville ikke ha reagert på det hvertfall. Anonymkode: 4ea8d...e7a 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #7 Skrevet 12. juli 2016 Ser jeg en med gammel mobil tenker jeg automatisk at han har herpes Anonymkode: a0834...b8e 3
Purple Basil Skrevet 12. juli 2016 #8 Skrevet 12. juli 2016 (endret) Nei, jeg ser ikke rart på folk som har gammel mobil for jeg har akkurat samme selv! Hadde iPhone og jeg var rett og slett avhengig av den. Facebook, Snapchat og alt mulig annet rart sjekket jeg hele tida. Når telefonen knuste så gadd jeg aldri skaffe ny smarttelefon (det er så deilig å slippe å ha smarttelefon!) Endret 12. juli 2016 av Purple Basil 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #9 Skrevet 12. juli 2016 Hvis man har begge deler, så helt greit. Men blir fort litt for hipster-wannabe. Itilleg så er det ikke noe nagativt med å være tilgjengelig, det er positivt. Vil man ikke bli kontaktet/"plaget" kan man ta av vibrasjon, og skru på lydløs. Anonymkode: 24e05...926
MarianneE Skrevet 12. juli 2016 #10 Skrevet 12. juli 2016 Sant og si virker det som om det plager deg mest siden du kommer med en forsvarstale. 3
Coronas Skrevet 12. juli 2016 #11 Skrevet 12. juli 2016 Nei. Er lei av å sitte på restaurant og se på luggen til date'n for han har ikke tid å se opp pga alt som skjer i mobilverden.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. juli 2016 #12 Skrevet 12. juli 2016 Med kontantkort? Du må være drømmemannen. Det er en av mine krav til menn, de må ha kontantkort, ellers blir jeg ikke seksuelt opphisset og tørker igjen. 3
Gjest *Micki* Skrevet 12. juli 2016 #13 Skrevet 12. juli 2016 Haha! høres kult ut savner min gamle Nokia 3310 til tider.
Gjest 2Bhonest Skrevet 12. juli 2016 #14 Skrevet 12. juli 2016 Har en topp moderne Windows telefon og jeg kan bruke den. Dvs. at jeg legger den vekk, når jeg er sammen med venner.
Okapi Skrevet 12. juli 2016 #15 Skrevet 12. juli 2016 Det er to fonrelaterte oppførseler som driver meg til vanvidd: Lurfonbrukerne som ikke klarer seg mer enn ti minutter før de må sjekke fjesbok, og dumfonbrukerne som må ringe tre ganger fordi de ikke finner veien og ikke har tilgang på Google Maps. Unngår du de to der er det ett fett hva du har.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #16 Skrevet 12. juli 2016 Kjæresten min har gammel telefon med kontantkort. Den er avskrudd store deler av døgnet. Han har ikke PC, Facebook eller er på andre sosiale medier. Betaler regningene sine på bibliotekets PC. Han kunne like godt bodd i en hule. Jeg merker at det er vanskelig å fortelle han uten å kjenne på hvor "rart" dette er eller hvor shady det høres ut. Men fyren er altså ganske normal, men har gitt seg selv en større privat sfære enn de fleste av oss har i dag. Anonymkode: 803df...12c
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #17 Skrevet 12. juli 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min har gammel telefon med kontantkort. Den er avskrudd store deler av døgnet. Han har ikke PC, Facebook eller er på andre sosiale medier. Betaler regningene sine på bibliotekets PC. Han kunne like godt bodd i en hule. Jeg merker at det er vanskelig å fortelle han uten å kjenne på hvor "rart" dette er eller hvor shady det høres ut. Men fyren er altså ganske normal, men har gitt seg selv en større privat sfære enn de fleste av oss har i dag. Anonymkode: 803df...12c Edit* fortelle OM han Anonymkode: 803df...12c
Hjärtat Skrevet 12. juli 2016 #18 Skrevet 12. juli 2016 Jeg kunne syntes det var ganske hot, faktisk.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. juli 2016 #19 Skrevet 12. juli 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min har gammel telefon med kontantkort. Den er avskrudd store deler av døgnet. Han har ikke PC, Facebook eller er på andre sosiale medier. Betaler regningene sine på bibliotekets PC. Han kunne like godt bodd i en hule. Jeg merker at det er vanskelig å fortelle han uten å kjenne på hvor "rart" dette er eller hvor shady det høres ut. Men fyren er altså ganske normal, men har gitt seg selv en større privat sfære enn de fleste av oss har i dag. Anonymkode: 803df...12c Har han noen venner da? Siden han har den avskrudd så lenge, tenker jeg det er utrolig vanskelig å opprettholde kontakten med han og gjøre avtaler.
Gjest BethD Skrevet 12. juli 2016 #20 Skrevet 12. juli 2016 Asså... er dette et problem? haha... Jeg driter da i hvilken telefon fyren bruker så lenge han svarer meg på den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå