Gå til innhold

Kvinnekompaniet

Fremhevede innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Klikket på en av annonsene her på KG, og kikket på Kvinnekompaniets nettsider. Det så jo interessant ut!

Noen som har erfaring med bind og tamponger derfra? hvordan er prisene i forhold til butikken?

Videoannonse
Annonse
Gjest piarina (ikke innlogget)
Skrevet

Tok en liten titt på den siden nå, hadde ikke sett den før jeg. Hadde det ikke vært for at jeg allerede har funnet yndlingsbindene mine på Kiwi (10,- eller 15,- kr pr pakke, diskret i hvitt og lyseblått, ca 15 bind) så hadde jeg sikkert bestilt derifra.

Men det blir jo dobbel pris med portoen da. 25,-kr i porto pluss ca 25,- kr for 15 bind blir jo ikke så rimelig likevel... En grei fordel er at man slipper å handle bind i butikken, men det er ikke så slitsomt at jeg vil bruke 500,-kr ekstra i året for å unngå det... Men jeg skal kikke litt mer på det, hvis man kan kjøpe inn mer av gangen kan det kanskje være greit.

Og de små sorte "veskene" til bind etc var jo kjekke.

Skrevet

Har handlet tamponger der, veldig fornøyd jeg. Får fast pakke en gang i mnd, veldig greit å få pakke i posten og ikke gå tom! :)

Skrevet

Jeg vurderer sterkt å bestille derfra jeg også. Spesielt siden jeg ikke er litt fornøyd med tampongene i butikken... O.B. skulle aldri "forbedret" seg.

@Anki: Er tampongene brukbare da? Loer de og sånt?

Skrevet

Skjønner ikke helt poenget med å få tamponger i posten. Jeg synes ikke det er noe problem å kjøpe de i butikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...