Gå til innhold

trekant

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Er en jente i 20 åran. I helga havna jeg i seng med en fyr. Vi holdt på ved siden av kompisen siden det var bare 1 soverom. Mens vi holdt på så våkna kompisen og da ville dem ha trekant så full og villig jeg var så ble jeg med på det selvom jeg ble flau og kunne flire der å da. Men no i ettertid så føler jeg meg bare litt ekkel 😕  Er det flere som har opplevd det sånn og kan skrive litt om det? 

Takk for svar ☺

Anonymkode: dac70...37e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som får deg til å føle deg ekkel? Du har opplevde mange jenters drøm! 2 mannfolk på en gang! Heldig du er! :)

selv har jeg "kun" hat fmf trekanter. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, kattepusen skrev:

Hva er det som får deg til å føle deg ekkel? Du har opplevde mange jenters drøm! 2 mannfolk på en gang! Heldig du er! :)

selv har jeg "kun" hat fmf trekanter. 

Hehe. Det er vel kanskje det☺Det er vel mest nerva at det skal komme fram i bygda.                                          Takk for svar ☺

Skrevet

Ser den.. du får håpe at de 2 mannfolka er redd for å bli stempla som "homofile", ved å ha sex med ei sammtidig? :P

AnonymBruker
Skrevet

Haha ja 😁 

AnonymBruker
Skrevet

Forresten; hvordan var det å ha trekant med en jente? ☺

Skrevet

For min egen del er det turnoff om ei jente har hatt trekant med to menn eller sier hun har lyst til det, men det betyr ikke at jeg fordømmer det. Endel menn tenner på å se dama bli pult av en annen man. Folk må få gjøre det de vil i senga. :)

Har en kompis som møtte ei dame i syden, og han og en kompis hadde trekant med henne (sikkert drita fulle). De har nå barn sammen og skal gifte seg. Må innrømme at dette ikke hadde vært aktuelt for min egen del om jeg hadde tilbragt den første natta med dama på den måten, men hver sin smak. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe Ser den 👍

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Er en jente i 20 åran. I helga havna jeg i seng med en fyr. Vi holdt på ved siden av kompisen siden det var bare 1 soverom. Mens vi holdt på så våkna kompisen og da ville dem ha trekant så full og villig jeg var så ble jeg med på det selvom jeg ble flau og kunne flire der å da. Men no i ettertid så føler jeg meg bare litt ekkel 😕  Er det flere som har opplevd det sånn og kan skrive litt om det? 

Takk for svar ☺

Om du hadde det deilig, og ikke følte deg presset, er det vel OK? Håper guttene fokuserte på at du skulle ha det godt!

Moralister og bygdesladder er det bare å heve seg over!

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Resignert skrev:

Om du hadde det deilig, og ikke følte deg presset, er det vel OK? Håper guttene fokuserte på at du skulle ha det godt!

Moralister og bygdesladder er det bare å heve seg over!

Ja dem var grei. Var nok mest jeg som ikke klarte å sleppe meg helt løs😜 Begge var voksne kara i 40 åran så dem visste hva dem skulle Gjøre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Takk for svar ☺

Ingenting å være flau over. 

Anonymkode: acbb4...698

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...