Gjest Krigerunge Skrevet 17. juli 2016 #61 Skrevet 17. juli 2016 Den 13.7.2016 at 12.51, AnonymBruker skrev: Kanskje det varierer fra aldersgruppe og ulike miljøer. Vil selv tro at yngre menn foretrekker slanke kvinner, mens menn litt oppi årene heller setter mer pris på mer former (eventuelt mammakroppen, tror ikke 20 år gamle gutter finner denne type kropp spesielt seksuelt tiltrekkende). Anonymkode: 85951...966 Jeg tror heller at de mer modne mennene, uavhengig av eksakt alder, ikke har et så ekstremt fokus på kropp som unge menn har. Jeg vil påstå at modne menn ikke sier "dama skal være tynn" eller "jeg liker kun damer med former, alt annet er uaktuelt" eller "tynne kvinner kan brekke så jeg går for de større" eller "kun små kvinner er godkjent". Et slikt utsagn tilsier at vedkommende verdsetter kun de overfladiske kvalitetene, det vil si at det er størrelsen på kvinnen som teller fremfor hva som sitter mellom øra. Det er klart at alle har sin egen, personlige preferanse, men det går an å si "jeg faller som oftest for kvinner som er tynne" eller "jeg har ei greie for damer med former". Det er ikke en bastant påstand hvor vedkommende verdsetter kun en kvalitet ved kvinnen, men han sier hva hans preferanser i utgangspunktet er - og er, mellom linjene, åpen for at han kan falle for noe annet. Ser du forskjellen? Personlighet er faktisk ekstremt viktig, og både menn og kvinner får litt panikk inni seg når de plutselig faller for en person de i utgangspunktet ikke ville funnet attraktiv. Plutselig spiller ikke kroppen en så stor rolle lenger, og plutselig syns mannen som kun liker tynne kvinner at denne damens store pupper og fyldige lår er vakkert. Plutselig syns mannen som kun liker store kvinner at denne nette kvinnen med flat mage og liten rumpe, er vakker. Plutselig er man tiltrukket av et menneske man ikke ville definert som estetisk pent før man ble kjent med han/henne. Jeg har selv opplevd dette. Jeg er forøvrig kvinne, men det er for å gi et eksempel ut av poenget mitt. Jeg faller som oftest for de store, litt kraftige mennene. Brede skuldre og store hender, det blir jeg spagetti i bena av. MEN, jeg har falt for tynne menn tidligere og menn som har små hender, og ikke fullt så brede skuldre. Den 11.7.2016 at 0.43, AnonymBruker skrev: Nå vrir du deg helt ut av poenget. De fleste menn som viser interesse er sikkert menn som aldri har ytret noe spesielt mot min type kropp, og foretrekker mitt utseende, det er ikke de som er poenget. Poenget er alle de mennene som først snakker negativt om "meg" og positivt om større jenter, plutselig snur helt om når de har sjansen. Dette gir ikke menig hos meg. Tror på ingen måte st jeg er noe unikum, så klart får de aller fleste kvinner masse oppmerksomhet fra menn, men igjen det er ikke poenget mitt. Som sagt, hvorfor sier noen menn at de misliker tynne jenter, for så å bli helt besatte etter meg, det er spørsmålet mitt, hvorfor lyver de originalt? Forvørig, jeg har både pupper og rumpe, man kan ha det selv om man er slank. Anonymkode: f617e...614 Men hvordan vet du med full sikkerhet at alle menn du noen gang har pratet med, har sagt tidligere at de liker større jenter? Det vet du jo ikke. Kun fordi du fikk melding av en desperat kar her på forumet betyr det ikke at alle menn er slik. Om han skrev i en tråd at han ikke tiltrekkes av tynne damer, så kan han fint ligge med ei tynn dame eller finne henne sexy. Det kommer som oftest av desperasjon om man er sykelig opphengt i sin egen preferanse. Men så viser det seg, i desperasjonens handling, at preferansen ikke er så viktig likevel. Så lenge der er et hull og ett sett pupper så går det fint. Den 13.7.2016 at 22.06, antbug skrev: Bare litt gøy å stoppe kjeften på de damene som veier noen kilo mer og faktisk på alvor går rundt og tror på at noen menn synes de er finest..? Ah, morroklumpen. Mine ekstra kilo sitter på frontpartiet, rumpa og lårene, og menn faller som fluer for meg. Det er nødvendigvis ikke på grunn av kroppen min, heller sjarmen min og den ekte personligheten min. Du stopper ingen sin kjeft med den kommentaren der. Du vitner kun til ditt dårlige selvbilde og dårlige holdninger rundt "kvinner som veier noen kilo mer".
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #62 Skrevet 18. juli 2016 10 timer siden, mann_86 skrev: Men det er det jo selvfølgelig menn som synes også. Og hvis du er TS, så synes jeg holdningen din trekker så langt ned at det ikke spiller noen rolle hvor pen du er. Det er ikke Ts/meg Jeg har verken slike holdninger eller så dårlige formulerte setninger. 9 timer siden, Warchild skrev: Men hvordan vet du med full sikkerhet at alle menn du noen gang har pratet med, har sagt tidligere at de liker større jenter? Det vet du jo ikke. Kun fordi du fikk melding av en desperat kar her på forumet betyr det ikke at alle menn er slik. Om han skrev i en tråd at han ikke tiltrekkes av tynne damer, så kan han fint ligge med ei tynn dame eller finne henne sexy. Det kommer som oftest av desperasjon om man er sykelig opphengt i sin egen preferanse. Men så viser det seg, i desperasjonens handling, at preferansen ikke er så viktig likevel. Så lenge der er et hull og ett sett pupper så går det fint. Det var ikke poenget, de fleste mennene som sjekker meg opp syntes nok jeg er mer enn bra nok, og kunne tent på meg, eller andre, selv om jeg veide 20 kg mer, det er ikke disse jeg snakker om. De mennene jeg snakker om er de som først snakker veldig ned om slanke jenter, ikke de som sier at de foretrekker større jenter, men de som fsktisk slenger dritt om slanke jenter, for så å sende meg pm eller oppsøke meg i ettertid. Det er ikke snakk om en mann heller, men veldig mange, andre har til og med kommentert det når det har hendt på ekte. Egentlig handler heller ikke tråden om meg, men jeg hadde som sagt drukket er bare glass vin, og fant ut at jeg kom til å treffe noen nerver, dog få mindre seriøse svar, om jeg skrev innlegget mitt slik. Mitt skjulte spørsmål, og jeg ville nok formulert meg litt annerledes om jeg ikke hadde drukket , er egentlig: Hvorfor sier noen, mann eller kvinne, masse dritt og ufyseligheter* om en spesiell type kroppstype, som de påstår å absolutt ikke like, for så å kaste seg over en slik person ved første mulighet, selv om de ikke har snakket med personen en gang, og derfor ikke kan si at det gå på noe annet enn utseende. (Være seg menn som rakker ned på store/tynne damer, kvinner som rakker ned på veldig muskuløse menn osv.) *Med dritt og ufyseligheter mener jeg ikke at personen sier at den foretrekker en viss kroppsform, jeg snakker om at personen sier direkte nedsettende ting, som at vedkommende aldri kunne hatt sex med en slik person, da vedkommende bli kvalm av mindre, at vedkommende syntes det er skikkelig stygt og syntes synd på folk som på ha sex med personen osv. Ah, morroklumpen. Mine ekstra kilo sitter på frontpartiet, rumpa og lårene, og menn faller som fluer for meg. Det er nødvendigvis ikke på grunn av kroppen min, heller sjarmen min og den ekte personligheten min. Du stopper ingen sin kjeft med den kommentaren der. Du vitner kun til ditt dårlige selvbilde og dårlige holdninger rundt "kvinner som veier noen kilo mer". Den personen er ikke meg, TS, vet ikke hvorfor hun prøver å få det til å virke slik... Jeg tror du ser minst like bra ut som meg, og du har sikkert mye bedre personlighet enn meg også, da jeg er ganske sjenert (alltid vært det), så sliter litt med å vise personligheten min ordentlig før jeg blir bedre kjent med folk. Anonymkode: f617e...614
Gjest antbug Skrevet 18. juli 2016 #63 Skrevet 18. juli 2016 12 timer siden, mann_86 skrev: Men det er det jo selvfølgelig menn som synes også. Og hvis du er TS, så synes jeg holdningen din trekker så langt ned at det ikke spiller noen rolle hvor pen du er. Beklager! Det var bare et teit forsøk på tulle litt med TS motiv for å starte denne tråden som svar til en som lurte på hva hun ville oppnå med den. Jeg lurte på det samme, og mistenkte henne for å søke bekreftelse på at alle menn egentlig liker veldig tynne jenter best men ikke vil innrømme det, men hun var kanskje oppriktig forvirret. Jeg er ikke særlig pen. Jeg var tynn men likevel maks en sjuer i mine glansdager. Nå nærmer jeg meg treeren.
Gjest Alterego666 Skrevet 20. juli 2016 #64 Skrevet 20. juli 2016 Kors på halsen, jeg har ingen preferanser på kroppstype, hårfarge, øyenfarge, klesstil eller ytre attributter. Jeg tenner på jenter som har en kropp som de selv liker, føler seg sexy og som viser det. Det er egentlig veldig enkelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå