AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #41 Skrevet 13. juli 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Wow, Innlegget miftt om at de aller fleste menn liker slanke jenter ble slettet som "spekulasjoner". Utrolig. Vel, TS. Vær helt trygg på at KG ikke er representativt for menn flest. Det er ingenting å "bestemme seg" for. Menn har alltid foretrukket slanke, velproporsjonerte kvinner. Se på et hvilket som helst manneblad. Anonymkode: 05780...35b Jøss, mitt innlegg ble også slettet fordi jeg har opplevd det samme som TS. Var visst spekulasjoner det og... Rart. Det som er rart er at de samme mennene som slenger dritt om min og TS sin kroppsform er de samme mennene som etterpå komplimenterer den og mener den er perfekt. Hvorfor rakker de ned på den i det ene sekunder for å så hylle den i den neste? Men nå blir nok dette innlegget også slettet som spekulasjon... Anonymkode: be3b2...278
Gjest HarryDotter Skrevet 13. juli 2016 #42 Skrevet 13. juli 2016 7 timer siden, eksentrisk skrev: Dette er selvsagt bare vås. De aller fleste menn bryr seg om om en dame er normalvektig eller potensielt overvektig. Nei det er ikke vås! Hvor gammel er du? Han sier "voksne menn". At du kanskje legger normalvektig i kategorien 40-55 kilo betyr ikke at det er normalvekt for andre. Man er ikke overvektig om man veier 70kilo og er 175 høy. Forstår man ikke det bør man skoleres i hva som faktisk er normalt.
Gjest HarryDotter Skrevet 13. juli 2016 #43 Skrevet 13. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jøss, mitt innlegg ble også slettet fordi jeg har opplevd det samme som TS. Var visst spekulasjoner det og... Rart. Det som er rart er at de samme mennene som slenger dritt om min og TS sin kroppsform er de samme mennene som etterpå komplimenterer den og mener den er perfekt. Hvorfor rakker de ned på den i det ene sekunder for å så hylle den i den neste? Men nå blir nok dette innlegget også slettet som spekulasjon... Anonymkode: be3b2...278 Nå kan det jo hende disse fæle onde mannfolka som "rakker ned" på de tynne kroppene deres, faktisk ikke rakker ned på dem da, men at de i tråder prøver å si at de liker bedre kvinneformer med noen ekstra få kilo på. Betyr slettes ikke at de fremhever 200kilos kvinner og hater tynne damer. Det kan vel fort bli litt varmt i nøtta når man bestemmer seg for å missforstå allt menn skriver når det ikke samsvarer helt med at alle skal og må like kjempetynne jenter?
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #44 Skrevet 13. juli 2016 5 minutter siden, HarryDotter skrev: Nå kan det jo hende disse fæle onde mannfolka som "rakker ned" på de tynne kroppene deres, faktisk ikke rakker ned på dem da, men at de i tråder prøver å si at de liker bedre kvinneformer med noen ekstra få kilo på. Betyr slettes ikke at de fremhever 200kilos kvinner og hater tynne damer. Det kan vel fort bli litt varmt i nøtta når man bestemmer seg for å missforstå allt menn skriver når det ikke samsvarer helt med at alle skal og må like kjempetynne jenter? Ts her, har ikke skrevet på en stund. Men for å komme med et eksmepel fra kg da, mannen skriver i en tråd at han syntes det er ekkelt med tynne kvinner, at han er redd de skal brekke, at han ikke vil bli spiddet av hoftebenet hennes, og at kvinner med noe ekstra er mye bedre. (Nei, det betyr ikke at han utelukket liker kvinner med noe ekstra, men der viser heller ikke mye forkjærlighet for slanke jenter akkurat). Hvorfor sender han meg da en PM noen bare minutter senere, etter jeg har skrevet min høye og vekt, og sier at jrg høres ekstremt deilig ut, spør som nakenbilder, hinter til masse seksuelle ting osv. Du må vel selv syntes at dette virker selvmotsigende. Greit nok at man har noe man foretrekker, men ikke alltid gå etter det om at kvinnen har andre kvaliteter, men her sender han meg pm bare på grunn av mine mål, ikke fordi personligheten min var så fin. Og et eksmepel fra virkeligheten: Mann diskuterer med noen jenter på et vors, ting som "æsj, jeg kan ikke fordra tynne jenter", "Jrg vil ha en ordentlig kvinne, ikke en tynn flis som bare spiser salat" og "Jeg kunne aldri tenkt meg å ha sex med en tynn jente, det tenner meg virkelig ikke". Litt utover kvelden begynner han å oppsøke meg, jeg er egentlig ikke veldig interessert i å snakke med han, men han følger etter og skal alltid bli med i samtalen jeg er i. Prøver å snakke med meg på tomannshånd, sier hvor perfekt kropp jeg har, at jeg er utrolig sexy og vakker, og at han vil jeg skal bli med han hjem, kjæresten min trenger ikke få vite noe osv. Jeg sier ikke at alle menn er slik, eller at alle menn tenner på det samme, men når dette skjer relativt ofte, så skjønner du vel at det er noe man stusser over etter hvert? Dette var bare to nylige eksempler, har ekstremt mange flere. Helt greit med menn som ikke foretrekker tynne jenter, jeg foretrekker muskuløse menn, men det er jo ikke et krav, men jeg snakker heller ikke negativt om andre kroppsformer/typer. Det jeg derimot ikke skjønner er når menn kommer med hatske kommentarer om noe de tydeligvis egentlig liker likevel? Det er vel lov til å stusse over disse mennene, det betyr ikke at jeg stusser over alle menn, er ekstremt overfladisk, dårlig selvtillit eller andre ting som det har blitt sagt i denne tråden. Jeg kunne like så godt skrevet en tråd om at jeg syntes det er rart at mange jenter sier de hater muskuløse menn, for så å kaste seg over kjæresten min, som har veldig godt med muskler. Anonymkode: f617e...614
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #45 Skrevet 13. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg kvinne, men tenker at mye av det samme gjelder menn: Jeg syns menn som er 1,80 og litt kraftige er de som har drømmekroppen. Men likevel så var min eks 1,70 og veide 62 kilo. Min nåværende er riktignok høy, men tynn han også. Er jeg ubestemt da, når jeg har valgt han? Anonymkode: eee25...8f8 Du er kynisk i dine preferanser, men urasjonell i praktisk anvendelse av din egen teori. Akkurat som alle de andre kvinnene. Anonymkode: d00e5...f6e
kisskissbangbang Skrevet 13. juli 2016 #46 Skrevet 13. juli 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her, har ikke skrevet på en stund. Men for å komme med et eksmepel fra kg da, mannen skriver i en tråd at han syntes det er ekkelt med tynne kvinner, at han er redd de skal brekke, at han ikke vil bli spiddet av hoftebenet hennes, og at kvinner med noe ekstra er mye bedre. (Nei, det betyr ikke at han utelukket liker kvinner med noe ekstra, men der viser heller ikke mye forkjærlighet for slanke jenter akkurat). Hvorfor sender han meg da en PM noen bare minutter senere, etter jeg har skrevet min høye og vekt, og sier at jrg høres ekstremt deilig ut, spør som nakenbilder, hinter til masse seksuelle ting osv. Du må vel selv syntes at dette virker selvmotsigende. Greit nok at man har noe man foretrekker, men ikke alltid gå etter det om at kvinnen har andre kvaliteter, men her sender han meg pm bare på grunn av mine mål, ikke fordi personligheten min var så fin. Og et eksmepel fra virkeligheten: Mann diskuterer med noen jenter på et vors, ting som "æsj, jeg kan ikke fordra tynne jenter", "Jrg vil ha en ordentlig kvinne, ikke en tynn flis som bare spiser salat" og "Jeg kunne aldri tenkt meg å ha sex med en tynn jente, det tenner meg virkelig ikke". Litt utover kvelden begynner han å oppsøke meg, jeg er egentlig ikke veldig interessert i å snakke med han, men han følger etter og skal alltid bli med i samtalen jeg er i. Prøver å snakke med meg på tomannshånd, sier hvor perfekt kropp jeg har, at jeg er utrolig sexy og vakker, og at han vil jeg skal bli med han hjem, kjæresten min trenger ikke få vite noe osv. Jeg sier ikke at alle menn er slik, eller at alle menn tenner på det samme, men når dette skjer relativt ofte, så skjønner du vel at det er noe man stusser over etter hvert? Dette var bare to nylige eksempler, har ekstremt mange flere. Helt greit med menn som ikke foretrekker tynne jenter, jeg foretrekker muskuløse menn, men det er jo ikke et krav, men jeg snakker heller ikke negativt om andre kroppsformer/typer. Det jeg derimot ikke skjønner er når menn kommer med hatske kommentarer om noe de tydeligvis egentlig liker likevel? Det er vel lov til å stusse over disse mennene, det betyr ikke at jeg stusser over alle menn, er ekstremt overfladisk, dårlig selvtillit eller andre ting som det har blitt sagt i denne tråden. Jeg kunne like så godt skrevet en tråd om at jeg syntes det er rart at mange jenter sier de hater muskuløse menn, for så å kaste seg over kjæresten min, som har veldig godt med muskler. Anonymkode: f617e...614 Men da går jo ikke du inn under deres definisjon av tynn. Enkelt og greit. 1
Gjest noe tilfeldig Skrevet 13. juli 2016 #47 Skrevet 13. juli 2016 Newslash; menn skriver på Internett at de ikke liker "feite damer" - men likevel både flørter de med, ligger med, blir kjæreste med og gifter seg med "feite" damer. Så TS: dette gjelder for de aller fleste. Det er ikke noe som er unikt for bare deg som er slank.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #48 Skrevet 13. juli 2016 4 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Men da går jo ikke du inn under deres definisjon av tynn. Enkelt og greit. Det kan så klart være, nå veier jeg jo som sagt 53 kg og er 170, men er veldig petit bygget, om man kan si det på tross av høyden min. Måler 60 cm rundt midjen blant annet og er veldig smal, men bruker 65E/F i bh, og har ganske grei sprettrumpe også. Så er på en måte ikke spinkel, og heller ikke synlige ribbein osv. Men jeg er jo absolutt ikke en jente med ekstra på kroppen heller, og i disse trådene på kg er drt jo gjerne bilder i tillegg, der disse mennene da snakker positivt om kvinner som har minst 20 kg mer på kroppen enn meg. Men tro det eller ei, så er ikke dette noe som opptar meg i hverdagen, syntes dog det er litt forunderlig, ville bare høre andres tanker rundt temaet og tanker rundt disse tankene igjen. Anonymkode: f617e...614
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #49 Skrevet 13. juli 2016 5 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Newslash; menn skriver på Internett at de ikke liker "feite damer" - men likevel både flørter de med, ligger med, blir kjæreste med og gifter seg med "feite" damer. Så TS: dette gjelder for de aller fleste. Det er ikke noe som er unikt for bare deg som er slank. Har aldri sagt det er unikt for meg, var interessert i å høre tanker fra andre, gjerne spesielt disse mennene som skriver slikt. Er akkurat like interessant for meg med de menne som sier de ikke liker store jenter, men egentlig foretrekker disse, jeg skjønner rett og slett ikke behovet, om det så er menn eller kvinner, til å måtte snakke ned om noe du egentlig liker. Anonymkode: f617e...614
Gjest noe tilfeldig Skrevet 13. juli 2016 #50 Skrevet 13. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Har aldri sagt det er unikt for meg, var interessert i å høre tanker fra andre, gjerne spesielt disse mennene som skriver slikt. Er akkurat like interessant for meg med de menne som sier de ikke liker store jenter, men egentlig foretrekker disse, jeg skjønner rett og slett ikke behovet, om det så er menn eller kvinner, til å måtte snakke ned om noe du egentlig liker. Anonymkode: f617e...614 Å si at man prefererer det ene foran det andre vil jeg ikke si at er å "snakke ned". Det er MASSE tråder her med bilde A: særdeles slank kvinne, bilde B: chubby dame. "hvem av disse er finest" og lignende tråder. Mange (kvinner og menn) skriver at de foretrekker den ene framfor den andre, men i realiteten kunne det være det var den motsatte de "falt for" /ble tiltrukket av, helt avhengig av kroppsspråk, blikkontakt (kjemi) osv. Dette er ikke så veldig unikt. Om det er mobbing og hetsing over Internett du ønsker å fokusere på, (som du svarer meg med her) så er det såklart ikke greit. Det kommer dog VELDIG dårlig frem i ditt HI, som primært handler om hvor vakker du opplever at menn synes du er, og derfor forstår du ikke at menn kan skrive at de ikke synes "din kroppstype" - er å prefererer, når de skriver på Internett. Ærlig talt var mitt første inntrykk etter å lese HI ditt (kombinert med en ganske bastant overskrift om at menn "må velge", eller "bestemme seg" som du skriver)- at du nærmest skal provosere frem at alle menn egentlig liker "din kroppstype", og derfor lyger når de skriver at de foretrekker store damer. Det er iallefall ingen nyanse i ditt HI som indikerer at du har forståelse for at dette er like gjeldende for større damer også. Mitt inntrykk (også når man leser svarene du får, i stil "jeg er også tynn, vet hva du mener, thihi) - at dette handler (IGJEN) om hva som er "best" av tykk/tynn. Men hets av kroppstyper er IKKE unormalt på Internett, og i den kontekst (om DET er hva du forsøker å formidle her) så er faktisk overvektige damer langt mer utsatt for hets enn slanke damer, da det å være slank er stort sett et allmengyldig skjønnetsideal.
himmeloghav Skrevet 13. juli 2016 #51 Skrevet 13. juli 2016 Den 11. juli 2016 at 23.15, AnonymBruker skrev: Utrolig kleint å skrive i grunn, så denne får bli som anonym. Men er noe jeg har tenkt på en stund, leser jo alltid her inne og hører menn snakke om det over alt egentlig, at de ikke liker for tynne kvinner, slank er bra, men du skal likevel ha mer å ta i osv. I vekttråder, der jenter skriver samme vekt og høyde som jeg har, får de alltid beskjed av menn om at det er alt for tynt og at de aldri kunne hatt sex med/forhold med en så tynn jente osv. (Jeg er 170 og veier 52 kg) Men så har det seg slik da, at jeg faktisk er utrolig ettertraktet, blir ofte sjekket opp på gaten, får lange blikk fra menn med dama på armen, får alltid ekstremt mye oppmerksomhet på fest/utested, om vi møter nye folk osv. Nå høres jeg utrolig høy ut på meg selv, men jeg er rett og slett vant til å alltid være den som får mest oppmerksomhet, senest på lørdag var jeg på byen, da var det en fyr som sto å flørter med en jente, sto tett inntil hverandre, hun var tydelig interessert, jeg går forbi og han tar tak i meg og prøver å sjekke meg opp, sier at jeg er noe av det mest nydelige og yndige han noen gang har sett. Det jeg ikke skjønner da, ser alltid min kroppstype bli snakket veldig ned om, men i praksis så blir det nesten i meste laget med oppmerksomhet. Har også kjæreste, så er ikke slik at jeg går rundt å flørter med folk, sier alltid tidlig i en samtale at jeg har kjæreste, mange går faktisk bort til kjæresten min etterpå for å si hvor heldig han er til og med. Så ja, hvorfor sier menn at de ikke liker meg, men kaster seg over meg med en gsng de får sjansen? Jeg vet det finnes flere menn enn de som oppsøker meg, men er flere menn på kg også, som først skriver i en tråd at de foretrekker kvinner som veier mer enn meg og at det bare er ekkelt, men plutselig sender meg sex pm'er etter at jeg skrev min vekt og høyde i en tråd. Det samme skjer om jeg har vært på vors/fest, og noen snakker om hvordan jenter de snakker om, senere på kvelden oppsøker de meg. (For å ha det oppklart, er ikke slikt at menn tror jeg er lett å ha sex med, får aldri ekkel oppmerksomhet som ekle kommentarer og blir tatt på, får bare hyggelige kommentarer og samtaler) Vet dette ble en veldig selvskryt tråd, men jeg lurer oppriktig på dette, hvorfor snakke så nedsettende om min type, så kaste seg over meg etterpå... Slet veldig med dårlig selvtillit før, prøvde å legge på meg og trodde jeg så helt forferdelig ut, så ble veldig lei meg av å lese/høre slike kommentarer, er ikke noe som plager meg nå lenger, men er likevel nysgjerrig på å høre deres tanker. (: Anonymkode: f617e...614 Rart at du som er så fornøyd med deg selv bruker tid på å skrive et slikt innlegg. Idealet er å være tynn/slank, noe som de fleste kvinner prøver å leve opp til, og leser man artikler på nett og forskning på hva menn flest foretrekker så er det en slank dame. Det er jo ikke noe nytt. At menn også liker litt å ta i er heller ikke så rart. Bare se på de første playboy damene.
Ginavn Skrevet 13. juli 2016 #52 Skrevet 13. juli 2016 Noen ganger skriver/sier man det man tror andre vil høre. Spør noen meg om hvordan jeg har det svarer jeg "bra" selv om det egentlig er langt fra bra, for eksempel. Det gjelder vel sikkert for mannfolka her og, hva vekt på jenter angår Jeg har sett noen bildetråder her inne, og jeg kommer ikke til å legge ut bilde av meg selv med mine 170 cm/70g (før graviditet i hvert fall), da jeg føler meg større enn gjennomsnittet Samtidig er jeg lykkelig gift og hva andre menn på internett tenker/mener er best er det ingen vits å bry seg med. Kanskje du kan gjøre det samme - du har kjæreste, så hva andre menn egentlig mener om deg burde vel ikke bety så mye? Komplimenter er hyggelig, da Ikke at jeg hører mye til det fra andre Til slutt er jeg av den oppfatning at menn flest til syvende og sist er mer opptatt av at dama er mentalt stabil og hyggelig, framfor om hun veier 50 eller 60 kg. Og om han bryr seg om det, tror jeg forholdet kommer til å vakle på ustø bein
MrBig Skrevet 13. juli 2016 #53 Skrevet 13. juli 2016 Den 11.7.2016 at 23.15, AnonymBruker skrev: Utrolig kleint å skrive i grunn, så denne får bli som anonym. Men er noe jeg har tenkt på en stund, leser jo alltid her inne og hører menn snakke om det over alt egentlig, at de ikke liker for tynne kvinner, slank er bra, men du skal likevel ha mer å ta i osv. I vekttråder, der jenter skriver samme vekt og høyde som jeg har, får de alltid beskjed av menn om at det er alt for tynt og at de aldri kunne hatt sex med/forhold med en så tynn jente osv. (Jeg er 170 og veier 52 kg) Men så har det seg slik da, at jeg faktisk er utrolig ettertraktet, blir ofte sjekket opp på gaten, får lange blikk fra menn med dama på armen, får alltid ekstremt mye oppmerksomhet på fest/utested, om vi møter nye folk osv. Nå høres jeg utrolig høy ut på meg selv, men jeg er rett og slett vant til å alltid være den som får mest oppmerksomhet, senest på lørdag var jeg på byen, da var det en fyr som sto å flørter med en jente, sto tett inntil hverandre, hun var tydelig interessert, jeg går forbi og han tar tak i meg og prøver å sjekke meg opp, sier at jeg er noe av det mest nydelige og yndige han noen gang har sett. Det jeg ikke skjønner da, ser alltid min kroppstype bli snakket veldig ned om, men i praksis så blir det nesten i meste laget med oppmerksomhet. Har også kjæreste, så er ikke slik at jeg går rundt å flørter med folk, sier alltid tidlig i en samtale at jeg har kjæreste, mange går faktisk bort til kjæresten min etterpå for å si hvor heldig han er til og med. Så ja, hvorfor sier menn at de ikke liker meg, men kaster seg over meg med en gsng de får sjansen? Jeg vet det finnes flere menn enn de som oppsøker meg, men er flere menn på kg også, som først skriver i en tråd at de foretrekker kvinner som veier mer enn meg og at det bare er ekkelt, men plutselig sender meg sex pm'er etter at jeg skrev min vekt og høyde i en tråd. Det samme skjer om jeg har vært på vors/fest, og noen snakker om hvordan jenter de snakker om, senere på kvelden oppsøker de meg. (For å ha det oppklart, er ikke slikt at menn tror jeg er lett å ha sex med, får aldri ekkel oppmerksomhet som ekle kommentarer og blir tatt på, får bare hyggelige kommentarer og samtaler) Vet dette ble en veldig selvskryt tråd, men jeg lurer oppriktig på dette, hvorfor snakke så nedsettende om min type, så kaste seg over meg etterpå... Slet veldig med dårlig selvtillit før, prøvde å legge på meg og trodde jeg så helt forferdelig ut, så ble veldig lei meg av å lese/høre slike kommentarer, er ikke noe som plager meg nå lenger, men er likevel nysgjerrig på å høre deres tanker. (: Anonymkode: f617e...614 Synes du høres flott ut !! , for min del dreier det seg om pupper og rumpe, ansikt og utstråling , det blir vanskelig å skille dette fra hverandre , er du virkelig stygg så nytter det ikke med store pupper .. Men er du meget pen så er det ingen bak-del om puppene også er store. Kles stil er også viktig , feminint er stikkord .. Tør å være jente , alt trenger ikke være praktisk og lettvint. Men så kommer men til det punktet hvor munnen åpnes og da er personlighet det som forsegler inntrykket, men dit kommer man ofte ikke hvis ikke ande ting er på plass først.. Merk.. dette er min mening.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #54 Skrevet 13. juli 2016 Kanskje det varierer fra aldersgruppe og ulike miljøer. Vil selv tro at yngre menn foretrekker slanke kvinner, mens menn litt oppi årene heller setter mer pris på mer former (eventuelt mammakroppen, tror ikke 20 år gamle gutter finner denne type kropp spesielt seksuelt tiltrekkende). Anonymkode: 85951...966 1
jabx Skrevet 13. juli 2016 #55 Skrevet 13. juli 2016 Den 11.7.2016 at 23.15, AnonymBruker skrev: Utrolig kleint å skrive i grunn, så denne får bli som anonym. Men er noe jeg har tenkt på en stund, leser jo alltid her inne og hører menn snakke om det over alt egentlig, at de ikke liker for tynne kvinner, slank er bra, men du skal likevel ha mer å ta i osv. I vekttråder, der jenter skriver samme vekt og høyde som jeg har, får de alltid beskjed av menn om at det er alt for tynt og at de aldri kunne hatt sex med/forhold med en så tynn jente osv. (Jeg er 170 og veier 52 kg) Jeg vet ikke hvorfor du har fått dette for deg. Som regel når jeg ser slike tråder så er det mange forskjellig personer, og de har forskjellig smak. Noen liker lite, andre liker mye. Personlig liker jeg både tynne kvinner og kvinner med mer kjøtt på beina (men ikke veldig overvektige). Jeg hadde med glede sjonglert med en på din størrelse i senga.
jabx Skrevet 13. juli 2016 #56 Skrevet 13. juli 2016 (endret) Den 11.7.2016 at 0.02, AnonymBruker skrev: Takk for svar Jeg har selv ganske grei størrelse på puppene, smal midje og ganske grei rumpe også, så det kan jo så klart ha noe med saken å gjøre. Jeg er jo tynn, men ikke underernært på noen som helst måte, smale håndledd, smale skuldre osv. men ikke synlige ribbein og ser ikke ut som et beinrangel. (Mange mener vist at man må det med en slik vekt) Nå kler jeg meg også veldig feminint, og utrsrålingen er vel litt "naturlig underdanig" femin, om det gir mening, komplimentene går ofte i at jeg er sexy og yndig og lignende. Men er liksom det da, greit nok at jeg får oppmerksomhet, skjønner jo at jeg gjør det om jeg kan si det selv ( ), men hvorfor fra menn som først holder en lang tale om hvor mye de misliker "slike som meg" før jeg plutselig blir drømmedama av samme menn rett etterpå. Anonymkode: f617e...614 Mulig du vekker et slags dominanseinstinkt hos en del menn. Noen som er såpass "nette" som deg kan gjøre at menn får lyst til å rett og slett dominere deg og pule deg med litt aggresjon. Endret 13. juli 2016 av jabx
Gjest HarryDotter Skrevet 13. juli 2016 #57 Skrevet 13. juli 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her, har ikke skrevet på en stund. Men for å komme med et eksmepel fra kg da, mannen skriver i en tråd at han syntes det er ekkelt med tynne kvinner, at han er redd de skal brekke, at han ikke vil bli spiddet av hoftebenet hennes, og at kvinner med noe ekstra er mye bedre. (Nei, det betyr ikke at han utelukket liker kvinner med noe ekstra, men der viser heller ikke mye forkjærlighet for slanke jenter akkurat). Hvorfor sender han meg da en PM noen bare minutter senere, etter jeg har skrevet min høye og vekt, og sier at jrg høres ekstremt deilig ut, spør som nakenbilder, hinter til masse seksuelle ting osv. Du må vel selv syntes at dette virker selvmotsigende. Greit nok at man har noe man foretrekker, men ikke alltid gå etter det om at kvinnen har andre kvaliteter, men her sender han meg pm bare på grunn av mine mål, ikke fordi personligheten min var så fin. Og et eksmepel fra virkeligheten: Mann diskuterer med noen jenter på et vors, ting som "æsj, jeg kan ikke fordra tynne jenter", "Jrg vil ha en ordentlig kvinne, ikke en tynn flis som bare spiser salat" og "Jeg kunne aldri tenkt meg å ha sex med en tynn jente, det tenner meg virkelig ikke". Litt utover kvelden begynner han å oppsøke meg, jeg er egentlig ikke veldig interessert i å snakke med han, men han følger etter og skal alltid bli med i samtalen jeg er i. Prøver å snakke med meg på tomannshånd, sier hvor perfekt kropp jeg har, at jeg er utrolig sexy og vakker, og at han vil jeg skal bli med han hjem, kjæresten min trenger ikke få vite noe osv. Jeg sier ikke at alle menn er slik, eller at alle menn tenner på det samme, men når dette skjer relativt ofte, så skjønner du vel at det er noe man stusser over etter hvert? Dette var bare to nylige eksempler, har ekstremt mange flere. Helt greit med menn som ikke foretrekker tynne jenter, jeg foretrekker muskuløse menn, men det er jo ikke et krav, men jeg snakker heller ikke negativt om andre kroppsformer/typer. Det jeg derimot ikke skjønner er når menn kommer med hatske kommentarer om noe de tydeligvis egentlig liker likevel? Det er vel lov til å stusse over disse mennene, det betyr ikke at jeg stusser over alle menn, er ekstremt overfladisk, dårlig selvtillit eller andre ting som det har blitt sagt i denne tråden. Jeg kunne like så godt skrevet en tråd om at jeg syntes det er rart at mange jenter sier de hater muskuløse menn, for så å kaste seg over kjæresten min, som har veldig godt med muskler. Anonymkode: f617e...614 Kanskje menn har blitt totalt ødelagt av tiår med sutring fra kvinner som skriker om at det bare er de spikertynne modelldamene som blir godtatt av mannen? Kanskje det er derfor menn i en generasjon nå har blitt podet inn med at de skal nærmest si på reflex at de vil ha jenter med litt ekstra kjøtt på beina? De mannfolka du refererer til der er en spesiell type mann. Det er de som drikker seg dritings på fest og har som mål å pule allt på to bein. Ligger du unna de, så slipper du disse pornoskadde gutta. Jeg forstår at det er forvirrende når noen idioter oppfører seg slik, men ignorer dem. Mange menn sier ikke det de virkelig mener før de er alene med dama de er tiltrukket av. Å si det de ønsker sammen med tøffegjengen blir for flaut og da går det som regel i det de tror de andre digger. Ikke ta det så seriøst, er mitt råd. Jeg vet ikke svaret. Jeg vet bare hvordan jeg selv tenker. Og jeg tenker at både tynn og litt lubben er like fint på hver sin måte. Jeg sier ikke det for å være sikret hos alle, men det er hvordan jeg føler det. Kroppen har virkelig ikke så mye å si når man elsker noen. Så hvorfor dette hysteriet? Uansett hva vi menn uttaler oss om dere jenters vekt/utseende, så er det pinadø galt! Man kan ikke engang si at man foretrekker tynn/lubben/tjukk dame, her på KG uten at en eller annen kg-vaktbikkje skal forklare oss at "dette sårer jo de som ikke er sånn, så nå holder du kjeft!" Se rundt dere....Damer på 150kilo, 80kilo, 70kilo og 50kilo har alle kjærester. Hva er problemet? Ser dere ikke det? Alle typer kvinner får seg kjæreste. Så la være å tro at ingen liker dere dersom man veier 50 eller 100kilo. Det har virkelig ikke mye å si.
Gjest antbug Skrevet 13. juli 2016 #58 Skrevet 13. juli 2016 Den 11.7.2016 at 0.11, mann_86 skrev: Hvis du har kjæreste, hvorfor bryr du deg om hva andre menn mener om deg? Du sier jo selv at du får lange blikk fra andre menn, og komplimenter. Du får jo bekreftelse på at du er mer enn god nok, så jeg ser ikke helt problemet her. Bare litt gøy å stoppe kjeften på de damene som veier noen kilo mer og faktisk på alvor går rundt og tror på at noen menn synes de er finest..?
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #59 Skrevet 13. juli 2016 4 minutter siden, antbug skrev: Bare litt gøy å stoppe kjeften på de damene som veier noen kilo mer og faktisk på alvor går rundt og tror på at noen menn synes de er finest..? Har disse damene fortalt deg at de tror menn synes de er finest? Går ann å ha selvtillit med noen kilo vettu. Anonymkode: 083af...3e9
Nowayback Skrevet 17. juli 2016 #60 Skrevet 17. juli 2016 Den 13.7.2016 at 22.06, antbug skrev: Bare litt gøy å stoppe kjeften på de damene som veier noen kilo mer og faktisk på alvor går rundt og tror på at noen menn synes de er finest..? Men det er det jo selvfølgelig menn som synes også. Og hvis du er TS, så synes jeg holdningen din trekker så langt ned at det ikke spiller noen rolle hvor pen du er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå