AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #21 Skrevet 11. juli 2016 10 minutter siden, Coolaid skrev: Hvorfor må det enten handle om "tynn/slank" eller "litt mer å ta i" ? Noen menn liker det ene, andre det andre - og noen liker det meste. Dere kvinner bør slutte å være så opptatt av det - digg deg selv uavhengig av hva andre syns. De fleste menn er superfornøyd med en dame som er seg selv, tar vare på seg selv og er søt og hyggelig. Jeg tror dere jenter/kvinner holder diskusjonen kunstig i livet. Slutt med det. Det må ikke det, igjen handler ikke om de som liker det ene og de som liker det andre, det handler om de som sier de liker det ene, men egentlig liker det andre. Jeg er heller ikke spesielt opptatt av det, men jeg er filosofisk og tenkende av natur, og noen ganger er det gøy å drøfte høyt, spesielt etter et par glass vin med fin musikk i bakgrunnen. Jeg digger meg selv allerede, men takk for tips. Anonymkode: f617e...614
AnonymBruker 42 Skrevet 11. juli 2016 #22 Skrevet 11. juli 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Foregår her på KG også Menn som skriver i flere tråder, hver eneste gang de får sjansen, at de liker større kvinner, og rett etter jeg har skrevet mine mål i en tråd, får jeg plutselig flere meldinger fra disse mennene. Men ja, kan være at de er av den spesielle sorten ja, veldig mulig når jeg tenker meg om, spesielt de som sender pm. Utover hele kvelden, fra start til slutt, så ikke bare altetende utover kvelden, og det forklarer jo heller ikke hvorfor man går fra å flørte med en jente som er interessert, til å droppe henne i det jeg går forbi, etter å ha snakker hennes kropp opp, og min ned. Anonymkode: f617e...614 Altså, jeg skjønner virkelig ikke hva du prøver å "finne ut av" her men... Nå er det jo også slik at om noen synes en sånn eller slik kropp er finest, så betyr det jo heller ikke at det er det eneste som "går i grisen"... Jeg synes underhudsfett på damer er mye finere en markerte damemuskler, men jeg kunne utmerket godt ha valgt en fitness-babe med både mer blodårer og muskler enn meg i stedet for en dame med "perfekt" lag underhudsfett.... Hun kunne t.o.m med ha hatt rett og kort hår i "feil" farge... Er ikke alle som er like oppslukt av utseende, vekt, mål, og kropp og slikt vet de... 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #23 Skrevet 11. juli 2016 Herregud, misforstår dere alle sammen eller? Leser dere ikke hva hun skriver? Utdrag fra kommentarene som renner inn: " Hvorfor må det enten handle om "tynn/slank" eller "litt mer å ta i? Noen menn liker det ene, andre det andre - og noen liker det meste. " Og: "Menn er forskjellige. Det er allmennkunnskap å vite at menn har ulik smak." Hææ?? DET ER JO IKKE DETTE DET ER SNAKK OM HER JESUS CHRIST TS skriver om de samme mennene som sier det ene men etterpå gir uttrykk for det andre! La meg forklare i klartekst: Menn skriver f eks her på KG at de foretrekker fyldige, store damer og at alle med de og de målene er "for tynne" og er beinrangler osv. Kun for å hustle likes fra damer såklart, det er en annen historie. MEN! De samme mennene kontakter TS etterpå og kommer med sjekkereplikker mens de prøver seg så det suser fordi de tydelig innerst inne DIGGER målene til TS selv om hun går under betegnelsen "for tynn" (en betegnelse jeg forøvrig misliker sterkt). Det er DETTE som er den store observasjonen men tydligvis har ikke halvparten av dere lest hva hun skriver, ref utdragene over så jeg gir opp. Altså, mange menn gir muntlig og skriftlig uttrykk for at de liker chubby damer men i virkeligheten logrer de med halen når de får øye på TS med sine 170 cm og 52 kg. Jeg er 177 cm og 55 kg forresten, vet hvordan du har det TS, oooh yeah (digresjon) GOD NAAATT Anonymkode: 310c9...f30 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #24 Skrevet 11. juli 2016 Hah! Er det den vi skal begynne med? Det viser din erfaring - derfor stemmer det.. "lerlitt" Menn er ulike. Noen liker jenter med en bmi på 19, andre 24 og noen liker en bmi på rundt 30. Fant en studie som viste at menn foretrekker kvinner med en bmi på 19 - de hadde 1300 deltagere hvor flertallet rangerte 19 øverst. Problemetmed disse testene er at deikke har i nærheten av nok deltagere til å fortelle oss noen ting.. Og vet du hva? Noen liker begge deler, noen juger om hva de liker, noen pynter på sannheten forå virke politisk korrekt mens andre er dønn ærlige. Slutt og prøv å finne ut hva alle menn tenker. Det er ikke noe vits i å bry seg med. Du har en kjæreste - slutt å flørtemed andre og bry deg om hva han mener om deg. For i det store og det hele er det hans og din mening som betyr noe. Og selv om du per def er undervektig, så spiller det jo ingen rolle hva andre syns så lenge du føler deg frisk og mensen er på plass Anonymkode: fcf96...ecd 1
Gjest Bond Skrevet 12. juli 2016 #25 Skrevet 12. juli 2016 Tråden ryddet for spekulasjoner. Bond, forumansvarlig
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. juli 2016 #26 Skrevet 12. juli 2016 Greie er at menn ikke er en og samme person, de er flere med forskjellige meninger. Om du innser det, har du svaret der.
Gjest Coolaid Skrevet 12. juli 2016 #27 Skrevet 12. juli 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud, misforstår dere alle sammen eller? Leser dere ikke hva hun skriver? Utdrag fra kommentarene som renner inn: " Hvorfor må det enten handle om "tynn/slank" eller "litt mer å ta i? Noen menn liker det ene, andre det andre - og noen liker det meste. " Og: "Menn er forskjellige. Det er allmennkunnskap å vite at menn har ulik smak." Hææ?? DET ER JO IKKE DETTE DET ER SNAKK OM HER JESUS CHRIST TS skriver om de samme mennene som sier det ene men etterpå gir uttrykk for det andre! La meg forklare i klartekst: Menn skriver f eks her på KG at de foretrekker fyldige, store damer og at alle med de og de målene er "for tynne" og er beinrangler osv. Kun for å hustle likes fra damer såklart, det er en annen historie. MEN! De samme mennene kontakter TS etterpå og kommer med sjekkereplikker mens de prøver seg så det suser fordi de tydelig innerst inne DIGGER målene til TS selv om hun går under betegnelsen "for tynn" (en betegnelse jeg forøvrig misliker sterkt). Det er DETTE som er den store observasjonen men tydligvis har ikke halvparten av dere lest hva hun skriver, ref utdragene over så jeg gir opp. Altså, mange menn gir muntlig og skriftlig uttrykk for at de liker chubby damer men i virkeligheten logrer de med halen når de får øye på TS med sine 170 cm og 52 kg. Jeg er 177 cm og 55 kg forresten, vet hvordan du har det TS, oooh yeah (digresjon) GOD NAAATT Anonymkode: 310c9...f30 Jeg svarte på hovedinnlegget. Dersom man leser hovedinnlegget så handler det faktisk om begge deler, menn som foretrekker det ene eller det andre OG menn som sier det ene og foretrekker det andre. Du må simpelt hen godta at noen (feks jeg) har en annen mening enn deg. Jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen heller. Ser jeg blant mannlige kompiser og bekjentskaper så driter vi i vekt og mål - det er ikke veiledende engang. Vi tiltrekkes av kvinner som tar vare på seg selv, er søt/ har kanskje litt utstråling og er hyggelig å snakke med. Jeg tror dere skal skille mellom umodne gutter og voksne menn. Jeg tror også dere skal skille mellom jenter og voksne kvinner. Dere kan si hva dere vil, inntrykket mitt i denne diskusjonen er at det er en god del her inne som er mer opptatt av utseende enn de burde - så kan du igjen si at det er ikke det diskusjonen handler om. Og for all del, det er mange menn som reagerer på et ideal med sykelige tynne kropper - det handler om helse og et uforsvarlig kroppsideal som mange jenter og kvinner strekker seg mot - det handler ikke om at menn ikke kan bestemme seg . Dersom noen av det mannlige kjønn sier det ene og du får inntrykket av det motsatte så er det urelevant. Det de egentlig ønsker er å ha sex med deg - de driter i om du er 54 kg eller 84 kg. Men for all del - tro det dere vil.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #28 Skrevet 12. juli 2016 Skjønner ikke hva TS vil med tråden, annet enn snikskryt. Derfor føler jeg for å snikskryte litt selv. Nå er jeg verken på sjekkemarkedet eller på byen noe særlig, men jeg får mye oppmerksomhet hvis jeg en sjelden gang er ute. Også i det daglige. Jeg er 1,67 og veier 64 - 65 kg. Jeg er slank og trent med "stor" rumpe, smal midje ala Jennifer Lopez. Mange brukte å kalle meg J Lo i mine "glansdager", og jeg opplevde at menn som egentlig hadde veldig tynne damer, prøvde seg på meg, eller kommenterte kroppen min. Nå er ikke jeg overvektig og har aldri vært det, men jeg har veid under 50 kg med samme høyde som nå, men var først da jeg la på meg og fikk skikkelig pupper og rumpe at jeg ble populær blant gutta. Jeg tror gutter/ menn liker mye forskjellig, og ikke bare en type. Anonymkode: 44893...7cf 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #29 Skrevet 12. juli 2016 Wow, Innlegget miftt om at de aller fleste menn liker slanke jenter ble slettet som "spekulasjoner". Utrolig. Vel, TS. Vær helt trygg på at KG ikke er representativt for menn flest. Det er ingenting å "bestemme seg" for. Menn har alltid foretrukket slanke, velproporsjonerte kvinner. Se på et hvilket som helst manneblad. Anonymkode: 05780...35b 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #30 Skrevet 12. juli 2016 Hvis TS er den bimboen som hun påstår selv, så bekrefter TS sitt innlegg at bimboer er slitsomme å høre på. Det innlegget var 40 sekunders bortkastet tid å lese. Anonymkode: d00e5...f6e
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #31 Skrevet 12. juli 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis TS er den bimboen som hun påstår selv, så bekrefter TS sitt innlegg at bimboer er slitsomme å høre på. Det innlegget var 40 sekunders bortkastet tid å lese. Anonymkode: d00e5...f6e Absolutt ingen bimbo, det skriver jeg jo ganske eksplisitt i startinnlegget mitt også, men noen ganger må man skrive på en spesiell måte for å få reaksjoner. Kanskje jeg egentlig ville noe annet med innlegget enn det som fremsto? Forøvrig, om du brukte 40 sekunder på å lese trådens hovedinnlegg så burde du lese mere bøker, jeg kan anbefale "The prince - av Machiavelli". Lykke til Anonymkode: f617e...614
eksentrisk Skrevet 12. juli 2016 #32 Skrevet 12. juli 2016 Som sagt er jo ingen menn like. Tror derimot det slik at mange menn (og damer) sier at "hun der er jo alt for tynn" - selv om de mener de motsatte. Det er en grunn til at f.eks Victoria Secret's modeller ser ut som de gjør. Alle liker selvsagt ikke sånne damer, men jeg er ganske sikker på at det er idealet blant de fleste unge menn. Ofte får man ikke ærlige svar heller. Er det en lett overvektig dame som spør en mann "hvilken kroppsfasong han liker best" så får man jo ikke et ærlig svar selvsagt. http://www.marieclaire.co.uk/news/celebrity/546248/is-a-woman-s-idea-of-the-perfect-body-really-that-much-different-than-a-man-s.html#index=1
Gjest Minesveiper Skrevet 12. juli 2016 #33 Skrevet 12. juli 2016 Det er ikke slik at det folk skriver stemmer med virkeligheten ts. Se heller til virkeligheten enn til kg.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #34 Skrevet 12. juli 2016 "Mus er mus" -Menn- Anonymkode: 9640a...30e
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #35 Skrevet 12. juli 2016 Voksne menn bryr seg ikke om en kvinne veier 60kg eller 70kg. De aller fleste ser etter ei de kan føle fellesskap med. En del må slutte å projisere sin egen usikkerhet over på menn. Anonymkode: 2b02a...22b
Gjest HarryDotter Skrevet 12. juli 2016 #36 Skrevet 12. juli 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud, misforstår dere alle sammen eller? Leser dere ikke hva hun skriver? Utdrag fra kommentarene som renner inn: " Hvorfor må det enten handle om "tynn/slank" eller "litt mer å ta i? Noen menn liker det ene, andre det andre - og noen liker det meste. " Og: "Menn er forskjellige. Det er allmennkunnskap å vite at menn har ulik smak." Hææ?? DET ER JO IKKE DETTE DET ER SNAKK OM HER JESUS CHRIST TS skriver om de samme mennene som sier det ene men etterpå gir uttrykk for det andre! La meg forklare i klartekst: Menn skriver f eks her på KG at de foretrekker fyldige, store damer og at alle med de og de målene er "for tynne" og er beinrangler osv. Kun for å hustle likes fra damer såklart, det er en annen historie. MEN! De samme mennene kontakter TS etterpå og kommer med sjekkereplikker mens de prøver seg så det suser fordi de tydelig innerst inne DIGGER målene til TS selv om hun går under betegnelsen "for tynn" (en betegnelse jeg forøvrig misliker sterkt). Det er DETTE som er den store observasjonen men tydligvis har ikke halvparten av dere lest hva hun skriver, ref utdragene over så jeg gir opp. Altså, mange menn gir muntlig og skriftlig uttrykk for at de liker chubby damer men i virkeligheten logrer de med halen når de får øye på TS med sine 170 cm og 52 kg. Jeg er 177 cm og 55 kg forresten, vet hvordan du har det TS, oooh yeah (digresjon) GOD NAAATT Anonymkode: 310c9...f30 Oisan. Hva er det med noen av dere kvinner som tror menn bare kan like lubben ELLER tynn? Kan det være tro, at en mann kan like både tynn og lubben på samme tid? At det ideelle er lubben, men at dersom han støter på en tynn jente med flott rumpe og søtt smil, så går han ikke av veien for å hilse og flørte med henne også? Jeg forstod utmerket godt hva TS skrev i posten sin, men skjønner godt gutta som blir frustrerte, da de blir puttet i bås som ensidige ljugende knehøner. Selv elsker jeg spaghetti, men du verden å jeg liker pannekaker også You see? Menn er ikke kompliserte. De vil ha en dame som er sexy i deres egne øyne. De bryr seg ikke F*** om hva Vogue magazine mener de skal tiltrekkes.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #37 Skrevet 13. juli 2016 Den 11.7.2016 at 0.03, AnonymBruker skrev: Skrev det selv i innlegget mitt Men er snakk om at majoriteten av de som snakker negativt om "min type", etterpå henger over meg som en møll på Ronaldo sitt øye. -TS Anonymkode: f617e...614 Det er det de gjør med meg og. Snakker høyt om at det ikke er pent å være så tynn blablabla, sånn at jeg føler meg skikkelig kjip, og med en gang litt alkohol er i blodet så er de plutselig kjempe giret. Skjønner ikke hva de holder på med. Anonymkode: be3b2...278
eksentrisk Skrevet 13. juli 2016 #38 Skrevet 13. juli 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Voksne menn bryr seg ikke om en kvinne veier 60kg eller 70kg. De aller fleste ser etter ei de kan føle fellesskap med. En del må slutte å projisere sin egen usikkerhet over på menn. Anonymkode: 2b02a...22b Dette er selvsagt bare vås. De aller fleste menn bryr seg om om en dame er normalvektig eller potensielt overvektig.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #39 Skrevet 13. juli 2016 Den 11.7.2016 at 0.52, AnonymBruker skrev: Herregud, misforstår dere alle sammen eller? Leser dere ikke hva hun skriver? Utdrag fra kommentarene som renner inn: " Hvorfor må det enten handle om "tynn/slank" eller "litt mer å ta i? Noen menn liker det ene, andre det andre - og noen liker det meste. " Og: "Menn er forskjellige. Det er allmennkunnskap å vite at menn har ulik smak." Hææ?? DET ER JO IKKE DETTE DET ER SNAKK OM HER JESUS CHRIST TS skriver om de samme mennene som sier det ene men etterpå gir uttrykk for det andre! La meg forklare i klartekst: Menn skriver f eks her på KG at de foretrekker fyldige, store damer og at alle med de og de målene er "for tynne" og er beinrangler osv. Kun for å hustle likes fra damer såklart, det er en annen historie. MEN! De samme mennene kontakter TS etterpå og kommer med sjekkereplikker mens de prøver seg så det suser fordi de tydelig innerst inne DIGGER målene til TS selv om hun går under betegnelsen "for tynn" (en betegnelse jeg forøvrig misliker sterkt). Det er DETTE som er den store observasjonen men tydligvis har ikke halvparten av dere lest hva hun skriver, ref utdragene over så jeg gir opp. Altså, mange menn gir muntlig og skriftlig uttrykk for at de liker chubby damer men i virkeligheten logrer de med halen når de får øye på TS med sine 170 cm og 52 kg. Jeg er 177 cm og 55 kg forresten, vet hvordan du har det TS, oooh yeah (digresjon) GOD NAAATT Anonymkode: 310c9...f30 Det er nok ikke menn (i hvert fall ikke mange av dem) som skriver dette da de fleste menn foretrekker normalvektige og ikke overvektige, men det at man foretrekker normalvektige vil jo ikke tilsi at under- eller overvektige er helt uaktuelt. Anonymkode: a6216...221 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #40 Skrevet 13. juli 2016 Nå er jeg kvinne, men tenker at mye av det samme gjelder menn: Jeg syns menn som er 1,80 og litt kraftige er de som har drømmekroppen. Men likevel så var min eks 1,70 og veide 62 kilo. Min nåværende er riktignok høy, men tynn han også. Er jeg ubestemt da, når jeg har valgt han? Anonymkode: eee25...8f8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå