Olivia Skrevet 20. juli 2002 #1 Del Skrevet 20. juli 2002 mitt største ønske er å bli dyrlege, men det studiet vet jeg blir for hardt for meg, derfor er alternativet dyrepleier. Noen som er dyrlege eller dyrepleier? eller under utdanning? Bare litt nysgjerrig på om dere liker jobben, om det var sånn som dere trodde, om det er lett å få jobb, hardt studie, vanskelig å komme inn..etc.. kjempe glad hvis noen vil fortlle litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2002 #2 Del Skrevet 14. august 2002 Hei! Jeg er dyrlegestudent på siste året. Du skriver at ditt største ønske er å bli dyrlege, men at du vet at studiet er for hardt for deg? Hvorfor tror du det? Hvis man virkelig vil, skal det nok gå!! Du skal ikke tro at det er karakterene fra videregående som er med på å avgjøre om du kan komme igjennom studiet eller ikke. De spiller overhodet ingen rolle, bortsett fra at de er gode å ha når du søker opptak!! Har du tenkt på å studere i utlandet? Noen steder er det lettere å komme inn enn i Norge. Jeg hjelper gjerne med mer info hvis du vil. Vennlig hilsen Ragnhild :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå