Gå til innhold

Dumme bh!! Ene puppis faller ut hele tiden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uansett hvilken bh og uansett hvilken størrelse jeg tar så detter den ene puppisen ut !! Alltid! Utrolig teit og ser enda teitere ut i trange klær når brystvorta og halve puppen henger utenfor. Så mektig lei! Brukt enorme summer på bh. Billige som dyre ! Samme resultat hver gang!! 

Anonymkode: 0054e...2c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Puppis?

Anonymkode: e7a6e...95a

• Liker 18
Skrevet

Har du vært hos en "ordentlig" undertøysbutikk (ikke H&M, Cubus osv.) og fått hjelp til å finne riktig størrelse?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett hvilken bh og uansett hvilken størrelse jeg tar så detter den ene puppisen ut !! Alltid! Utrolig teit og ser enda teitere ut i trange klær når brystvorta og halve puppen henger utenfor. Så mektig lei! Brukt enorme summer på bh. Billige som dyre ! Samme resultat hver gang!! 

Det finnes jo noe som kleber stoffet (i bh-en) fast til brystet. Noen bruker dette når de har på kjoler laget av alt for lite tøy, for å unngå at brystene faller ut/ blottes.

Anonymkode: 64c74...ae7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:laugh:

Anonymkode: bb78e...658

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det for noe ? Link ? 

AnonymBruker
Skrevet

For å svare på det andre som : jepp har også brukt en formue på dyre bh, men like elendige dem 

Skrevet

Dobbeltsidig tape?

Eller få en piercing og bruk en sånn der nåleting til å feste piercingen til bhen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som at cup-størrelsen er for liten, siden puppen faller ut, eller muligens for stramt rundt. Ellers må du ha brystvorta plassert høyt på puppen siden den ikke holder seg i cupen.

Anonymkode: 6a3a7...5bf

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke BH-typer har du prøvd?

Anonymkode: 756a6...d4c

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd alle str? Har du blitt målt str på av de som jobber i en undertøysbutikk?

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som om du både har feil størrelse og feil passform. Dropp push-up. 

Anonymkode: 7fee3...794

• Liker 8
Skrevet

TShirt bra høres ut som tingen. Push up eller balconette som jeg tror det heter blir feil

• Liker 1
Skrevet

Hva med fullskål eller BHer som går høyt opp mellom "puppisene" dine?

• Liker 4
Skrevet

Og er puppene en halv cupstørrelse eller mer i størrelseforskjell, så velger du bh etter den største puppen.

• Liker 1
Skrevet

Har hatt samme problem selv. Måtte slutte å kjøpe bh som går rett over puppen. Til å kjøpe bh som går litt som en A i stede. Da blir problemet løst. Håper du skjønte min forklaring:)

AnonymBruker
Skrevet

Puppis. Søtt :fnise: 

Anonymkode: ea20c...bff

• Liker 1
Skrevet
Den 11.7.2016 at 22.13, AnonymBruker skrev:

Det heter puppy (valp). Hvorfor bærer du den i bh'en?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Puppis er et elendig valg av ord. Dessuten høres det ut som du bruker feil type BH, ikke nødvendigvis feil størrelse. Bruk trenings-BH dersom du er i høy aktivitet.

Anonymkode: f0d4d...2c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 14.7.2016 at 21.18, Minya skrev:

Og er puppene en halv cupstørrelse eller mer i størrelseforskjell, så velger du bh etter den største puppen.

Det kan høres ut som det er problemet, da går det vel an å legge inn et silikoninnlegg i andre cup'en for å holde den også på plass?

(Jeg har det sånn i forhold til sko, må av og til legge inn noe ekstra i den skoen med minst fot i.)

Anonymkode: f0d4d...2c6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...