AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Jeg er drittlei Tinder for å si det rett ut. Er det mulig å finne kjæreste utenom alle disse appene og nettdatingssidene? Anonymkode: 768d1...d11
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 Eh.. Ja?! Hvordan fikk folk seg kjæreste før internetts tid da? Anonymkode: ca4d3...9cc
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #3 Skrevet 11. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh.. Ja?! Hvordan fikk folk seg kjæreste før internetts tid da? Anonymkode: ca4d3...9cc Det kan man si, men det virker jo som man MÅ være tilgjengelig på en eller annen app for at det skal være håp for å treffe en mann. Anonymkode: 768d1...d11 1
Summers Skrevet 11. juli 2016 #4 Skrevet 11. juli 2016 Det kommer jo selvsagt an på deg om du trenger tinder/nettdating for å få deg kjæreste.
Watermelon Skrevet 11. juli 2016 #5 Skrevet 11. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er drittlei Tinder for å si det rett ut. Er det mulig å finne kjæreste utenom alle disse appene og nettdatingssidene? Anonymkode: 768d1...d11 Det er fullt mulig. Jeg har som regel mer suksess på andre arenaer enn tinder, happn og de andre appene. Vet ikke helt hvorfor. Kan vel si at jeg foretrekker generelt å treffe personer av det motsatte kjønn ansikt til ansikt. Jeg synes nettdating blir for overfladisk i utvelgelsesfasen. Å treffe personer fra det motsatte kjønn om man driver med sosiale aktiviteter som klatring, danse sving, gå toppturer osv. gir også flere inntrykk enn å bare sitte å chatte. Jeg liker å få flest mulig inntrykk på kortest mulig tid i begynnelsen. Du kan jo melde deg inn i en forening der du bor. Røde kors eller noe sånt. Bli med i Bedriftsfotballag om du jobber. Engasjere deg i verv om du studerer. Alle aktiviteter gjør det enklere for deg å møte nye mennesker. Mange muligheter for den som vil.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #6 Skrevet 11. juli 2016 1 minutt siden, Summers skrev: Det kommer jo selvsagt an på deg om du trenger tinder/nettdating for å få deg kjæreste. Jeg har aldri fått meg kjæreste via nettdating før, det har alltid skjedd utenom enten det har vært venners venner eller som siste kjæresten som var via jobb. Jeg er bare redd for å gå glipp av et "marked" hvis jeg ikke har Tinder, da jeg ikke er så mye på fester eller ute på byn. Anonymkode: 768d1...d11
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #7 Skrevet 11. juli 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan man si, men det virker jo som man MÅ være tilgjengelig på en eller annen app for at det skal være håp for å treffe en mann. Anonymkode: 768d1...d11 Det er et skapt behov. Sørg heller for å treffe nye mennesker face to face. Bli med venner på fest til deres venner, oppsøk nye miljøer, engasjer deg i et eller annet. Gi nye mennesker du treffer en sjanse, ikke avvis folk fordi du ikke klikker med dem umiddelbart, slikt kan ta tid. Anonymkode: ca4d3...9cc
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #8 Skrevet 11. juli 2016 2 minutter siden, Watermelon skrev: Det er fullt mulig. Jeg har som regel mer suksess på andre arenaer enn tinder, happn og de andre appene. Vet ikke helt hvorfor. Kan vel si at jeg foretrekker generelt å treffe personer av det motsatte kjønn ansikt til ansikt. Jeg synes nettdating blir for overfladisk i utvelgelsesfasen. Å treffe personer fra det motsatte kjønn om man driver med sosiale aktiviteter som klatring, danse sving, gå toppturer osv. gir også flere inntrykk enn å bare sitte å chatte. Jeg liker å få flest mulig inntrykk på kortest mulig tid i begynnelsen. Du kan jo melde deg inn i en forening der du bor. Røde kors eller noe sånt. Bli med i Bedriftsfotballag om du jobber. Engasjere deg i verv om du studerer. Alle aktiviteter gjør det enklere for deg å møte nye mennesker. Mange muligheter for den som vil. Jeg er helt enig med deg, jeg liker også å treffe folk på andre arenaer der man ikke nødvendigvis har sjekking som eneste motiv. Synes også man blir bare et bilde eller en profil på en vegg/app som den andre lett kan slutte å snakke med hvis noe bedre dukker opp. Gir meg egentlig bare dårlig selvtillit hele opplegget. Jeg har et par hobbyer som mange menn også driver med. Kanskje jeg skal gi litt mer gass på de områdene og se om det dukker opp noen Anonymkode: 768d1...d11
Gjest Minesveiper Skrevet 11. juli 2016 #9 Skrevet 11. juli 2016 (endret) Jeg er ikke så fan av nettdating og har heller gått en del ut i det siste. Ikke for å være helt dust her, men jeg møter på veldig mye variert ute altså og det kan fort gå 2-3 kvelder mellom hver gang jeg møter noen som faktisk er tilgjengelige(Ikke har kjæreste eller noe gående) og som bare er skikkelig bra. Ikke så veldig gøy å møte på kvinner i 25-års alderen som drikker seg møkk dritings og som enda ikke har lært seg å føre en normal samtale. Dersom de vil ha oppmerksomhet bruker de alle slags mulige rare metoder isteden for å bare snakke til deg. Blir helt oppgitt til tider og jeg er faktisk ikke dønn kjedelig selv heller. Nei, jeg gleder meg til studiene begynner igjen så jeg kan være med på litt aktiviteter her og der. Endret 11. juli 2016 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #10 Skrevet 11. juli 2016 Jeg håper det er mulig - for etter 15 mnd med Tinder orket jeg ikke mer. Tror aldri mer det blir nettdating på meg. Datene er ofte kleine fordi man er så nervøs, man snakker om så kjedelige ting, og så har man hele det spillet med sende melding-vente på melding. Og hvis man faktisk dater litt og begynner å bli seriøse så har man en god sjanse for å plutselig bli ghostet. Jeg har blitt behandlet på en helt annen måte av de jeg har truffet på andre arenaer, tror de ser deg mer som et menneske enn en forbruksvare. Min plan for høsten er å begynne med en ny fritidsaktivitet, og være mer aktiv med å gå ut/dra på fest. Kanskje til og med begynne å spørre folk om de kjenner noen å fikse meg opp med. Begynner også i ny jobb, så skal gå inn for å være aktiv på det sosiale der. Jeg ser også min veninnegjeng som en liten indikasjon; vi er stort sett alle single, og dermed har vi ikke kompiser av venninners kjærester å møte heller. De jeg kjenner i forhold er ofte en del eldre enn meg, og da er gjerne deres venner opptatt. Anonymkode: 0c2ec...420
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #11 Skrevet 11. juli 2016 Jeg har også funnet ut at nettdating ikke er noe særlig for meg. Jeg er veldig klar på å finne en kjæreste utenom slike sider, men det er jo litt vanskeligere da det ellers (utenom speed-dating og lignende) ikke er noen arenaer der man aktivt er på utkikk etter en partner. Eventuelt bør man da se litt på de arenaene man allerede oppsøker og se om det faktisk er sannsynlig at man treffer en person man ønsker å innlede et forhold med. Hvis det ikke er det bør man muligens oppsøke noen andre arenaer. Anonymkode: 2d8ab...83f
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #12 Skrevet 11. juli 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper det er mulig - for etter 15 mnd med Tinder orket jeg ikke mer. Tror aldri mer det blir nettdating på meg. Datene er ofte kleine fordi man er så nervøs, man snakker om så kjedelige ting, og så har man hele det spillet med sende melding-vente på melding. Og hvis man faktisk dater litt og begynner å bli seriøse så har man en god sjanse for å plutselig bli ghostet. Jeg har blitt behandlet på en helt annen måte av de jeg har truffet på andre arenaer, tror de ser deg mer som et menneske enn en forbruksvare. Min plan for høsten er å begynne med en ny fritidsaktivitet, og være mer aktiv med å gå ut/dra på fest. Kanskje til og med begynne å spørre folk om de kjenner noen å fikse meg opp med. Begynner også i ny jobb, så skal gå inn for å være aktiv på det sosiale der. Jeg ser også min veninnegjeng som en liten indikasjon; vi er stort sett alle single, og dermed har vi ikke kompiser av venninners kjærester å møte heller. De jeg kjenner i forhold er ofte en del eldre enn meg, og da er gjerne deres venner opptatt. Anonymkode: 0c2ec...420 Ja, den det ghosting er ikke gøy å oppleve! Jeg har ikke orket å gå på Tinder dates i hele år fordi min erfaring har også vært at det er veldig bruk og kast, sitter bare igjen med vond følelse. Jeg har som sagt et par hobbyer som jeg kan satse litt mer på, men lurte på om jeg skal finne meg mer fysiske aktiviteter som f.eks klatring eller kajakkpadling. TS Anonymkode: 768d1...d11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå