Gå til innhold

Angrer på at jeg ble med crushet hjem..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har i flere måneder hatt ett godt øye til en mann som jeg ikke kjenner eller har vært i kontakt med. På fredag var jeg ute på byen, og det var han også. På slutten av kvelden spurte han om vi ville bli med på nach. Jeg ble med han hjem, og selv om jeg ikke hadde det i mine planer så endte vi opp med å ha sex.. flere ganger, også morgenen etter. Han var så utrolig søt og hyggelig, han sa at han hadde hatt det hyggelig og at vi ses igjen. 

Har ikke hørt et ord fra han etter det, og jeg begynner å skjønne hvor dum jeg egentlig var. Nå sitter han vel med et skikkelig dårlig inntrykk av meg, og at han i det hele tatt tok meg med hjem tyder jo på at jeg bare er søppel for han. På den ene siden så er det jo greit, da vet jeg jo hva slags drittsekk han er, og slipper å "drømme meg bort" i en fantasi, men på den andre siden så sitter jeg å venter på en venneforespørsel ha ha.. 

Og det verste er, jeg ser han jo ofte over alt, så lurer på hvordan jeg skal forholde meg til han når jeg møter på han. Angrer så mye! 

Anonymkode: 7a215...7ff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke du ta kontakt da? :) 

Anonymkode: fdb84...e44

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke du ta kontakt da? :) 

Jeg har vurdert det, men kommet frem til at nei, det kan jeg ikke. Er livredd for å ikke få svar, eller å få bekreftet at han aldri vil se meg igjen. Og det blir jo enda kjipere å møte på han da, fordi da vet han jo at jeg er interessert. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

. På slutten av kvelden spurte han om vi ville bli med på nach. Jeg ble med han hjem, og selv om jeg ikke hadde det i mine planer så endte vi opp med å ha sex.. flere ganger, også morgenen etter.

Har ikke hørt et ord fra han etter det,

Angrer så mye! 

du er flink til å velge menn..

Anonymkode: 1deb6...c80

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du er flink til å velge menn..

Anonymkode: 1deb6...c80

Ja, det kan du si. Lurer på hvorfor alle jeg interesserer meg for bare er interessert i sex.. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vurdert det, men kommet frem til at nei, det kan jeg ikke. Er livredd for å ikke få svar, eller å få bekreftet at han aldri vil se meg igjen. Og det blir jo enda kjipere å møte på han da, fordi da vet han jo at jeg er interessert. 

Er en mulighet for at han sitter hjemme og tenker det samme da. Og det verste i verden om noen vet at man har interesse for de. Behøver ikke være en dyp kjærlighets erklæring, men mer en "Hadde det hyggelig med deg. Lyst å finne på noe annet på onsdag?" type melding. :) 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om han tenker det samme.

Uansett spiller det ingen rolle om du ventet eller ei. Liker han deg, så liker han deg. I dette tilfelle høres det ut som han ikke likte deg på den måten og bare ville ha sex. Men kanskje han bare er beskjeden?

Anonymkode: e4a4c...571

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han har et dårlig inntrykk av deg etter det er han jo idiot. Han hadde like mye sex som deg? Forstår bare ikke logikken bak den tankegangen. 

Send han en venneforespørsel du 😊 Om han ikke er intr. så er det godt du fant ut av det med én gang. 

Anonymkode: dc87a...f9e

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er en mulighet for at han sitter hjemme og tenker det samme da. Og det verste i verden om noen vet at man har interesse for de. Behøver ikke være en dyp kjærlighets erklæring, men mer en "Hadde det hyggelig med deg. Lyst å finne på noe annet på onsdag?" type melding. :) 

Da er set fire mulige utfall:

1. Han svarer ikke

2. Han avviser, enten på en hyggelig måte eller direkte

3. Han vil finne på noe, men kun for å få seg noe 

4. Han faktisk er interessert. 

Oddsen er dermed ganske liten for at han faktisk er det. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan du si. Lurer på hvorfor alle jeg interesserer meg for bare er interessert i sex.. 

Nå kan det være at han er interessert i noe mer, men det er ikke så rart om det ofte bare ender med sex om måten du dater på er å dra på nach med menn.

AnonymBruker
Skrevet

Og blir det ikke uansett litt dumt om jeg tar kontakt først tre dager senere? Han vil sikkert tro jeg ikke har gjort annet enn å tenke på han. haha

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke århundrets taktikk å late som du ikke er interessert heller da, for alt du vet sitter han og tenker det samme som deg, at siden han ikke har hørt et pip fra deg så er du ikke interessert i noe mer kontakt. Det er ikke sånn at alle menn har så ekstremt høyt selvbilde at de alltid antar at dama vil ha mer kontakt, de fleste er usikre som F.

Virker jo også som det var han som la an på deg, kanskje han som initierte sex og han som sa at det var hyggelig og at dere ses igjen. Om du hele tiden har vært voldsomt opptatt av å vise at du ikke er interessert så har han jo ingenting å gå på og aner ikke om han bør sende deg en melding. Ballen ligger hos deg, ta den.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Gjort er gjort. I en ideell verden bryr menn seg like lite om at en går til sengs første kvelden som det kvinner gjør. Men sånn er det ikke, det er en av de generelle dårlige egenskapene menn har. De skal alltid demonstrere makt over jenter på et vis. 

I en ideell verden sitter han hjemme og tenker det samme som du gjør, men det gjør han ikke i realiteten. Det er forskjell på kvinner og menn. Det er det bare å innse.

Anonymkode: d86f9...845

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Okay, her kommer nytt spørsmål. Hvordan kan jeg, ut i fra hva han har sagt/gjort mens jeg var med han, finne ut hva han tenker? Er det noen klare signaler jeg burde se etter? 

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger må man sende den meldingen og risikere å bli avslått. Å tolke og tyde hjelper ikke.

Anonymkode: e4a4c...571

• Liker 13
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke hørt et ord fra han etter det, og jeg begynner å skjønne hvor dum jeg egentlig var. Nå sitter han vel med et skikkelig dårlig inntrykk av meg, og at han i det hele tatt tok meg med hjem tyder jo på at jeg bare er søppel for han. På den ene siden så er det jo greit, da vet jeg jo hva slags drittsekk han er, og slipper å "drømme meg bort" i en fantasi, men på den andre siden så sitter jeg å venter på en venneforespørsel ha ha.. 

Og det verste er, jeg ser han jo ofte over alt, så lurer på hvordan jeg skal forholde meg til han når jeg møter på han. Angrer så mye! 

Hvorfor tror du at han fikk  et dårlig inntrykk av deg? Du vet, det er ikke alle menn som tenker at damer er forferdelige fordi de liker og har sex..

Greien her er vel at du lå mer i dette enn hva han gjorde, og nå freaker du ut. Når du ser han igjen så trenger du bare å være normal rundt han. 

Endret av Minesveiper
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke hørt et ord fra han etter det, og jeg begynner å skjønne hvor dum jeg egentlig var. Nå sitter han vel med et skikkelig dårlig inntrykk av meg, og at han i det hele tatt tok meg med hjem tyder jo på at jeg bare er søppel for han.

Hva er logikken i det du skriver her? Det henger jo ikke på greip... Jeg er ganske sikker på at de fleste menn forstår at damer er like glad i sex som dem, og det er som regel ikke sånn at man tar med jenter hjem, hvis man syns de er søppel.

• Liker 10
Skrevet

Alternativt så kjører han det latterlige dating-trikset med at han venter med å ta kontakt før det har gått en viss stund. Men for all del, ta kontakt du da, i steden for å bli gal av å tenke på det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje de sier det samme om deg... Dere pulte og nå har han ikke hørt noe mere fra deg på tre dager. Kanskje han sitter med kompisene sine nå og lurer på hvorfor damene han møter bare vil pule og så tar de ikke kontakt igjen.

Anonymkode: ccda5...a2d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så å ha sex med ham flere ganger er ikke noe problem, men å sende en melding er verdens undergang. 

Herregud så vanvittig tafatte kvinner er. Jeg blir helt matt.

Anonymkode: 7547e...3db

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...