Gjest 1anonym2 Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Vurderer å melde meg på kurs som består av både klassisk yoga og yin yoga. Det står at det passer for nybegynnere, og det er over 14 uker. Lurer på om noen har erfaring? Har alltid hatt lyst til å begynne med yoga, og endelig tror jeg at jeg skal gjøre det! Tenker det kan hjelpe på stress, angst, og ikke minst kropp og energinivå 😊
Tibbie Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 Jeg har bare prøvd klassisk yoga. Det er noen år siden jeg slutta med det, men jeg slutta fordi jeg syntes at det ble litt kjedelig. Men jeg tror jeg ville likt det bedre nå. Hverdagen jeg har nå er veldig stressende og slitsom, i motsetning til da Tror ikke jeg har prøvd yin yoga. Hva er forskjellen?
Reveenka Skrevet 11. juli 2016 #3 Skrevet 11. juli 2016 Jeg synes absolutt klassisk og yin yoga hjelper mot angst og stress. Jeg sover alltid best etter en yoga time.:) Klassisk yoga er rolig yoga ofte med fokus på pust og nedstressing. Yin yoga er også veldig rolig, men med et større fokus på bindevev. I yin yoga så holder du stillingen mye lengre enn fem pust, gjerne opptil flere minutter. Jeg har gått nybegynner kurs i begge typer og liker begge deler veldig godt. Du burde absolutt prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå