Gå til innhold

Apple sport watch eller fitbit blaze?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal kjøpe meg ny sportsklokke, og står egentlig mellom disse to klokkene her. Noen som har noen tips om hvilken som er best? Har apple telefon om det har noen betydning. 

Anonymkode: 2de53...298

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en fitbit Charge HR, og har mest lyst på apple watch.. Liker appleprodukter veldig godt, så det er det som veier størst her. Dessuten er den penere enn Blaze, synes jeg. Charge HR er grusom, men meget meget kjekk. 

AnonymBruker
Skrevet

Men har Apple Watch bare 18 timers batteritid?

Jeg har Fitbit Charge HR og synes ikke den er grusom! Mye mer grusomt med de gigantiske! Noen av Apple sine var litt fine da, men inntil 18 timer?!!

Anonymkode: 47550...d29

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glas i AppleWatchen min, men det trekker veldig ned at den må lades hver dag. Om jeg var bestemt på å gå for Apple hadde jeg nok ventet til lanseringen de pleier å ha i september(?) i håp om lenger batteritid. 

Anonymkode: 458e4...4f6

Skrevet

Jeg ville sett på Garmin Vivoactive HR.

Fitbit Blaze har bedre musikkontroller (om du bruker iPhone) i tillegg til at den ser noe mindre sportsklokke ut. Den er nok også enklere i bruk, uten av Vivoactive er særlig komplisert.

Garmin Vivoactive HR er ellers bedre på alt annet. Den har GPS (og ikke bare "connected gps"), kan brukes til svømming, kan brukes med Ant+ sensorer og er generelt sett en mer avansert treningsklokke.

Apple Watch har jeg ikke noe erfaring med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...